NoBS 1078 Skrevet 21. September, 2016 Velkommen på Eroguide. Kig dig omkring indtil du føler dig hjemme. Her vil du kun møde sympati og forståelse. Hvor er du henne Preben Elkjær - en hel nation spejder efter dig. I himlen er der plads til alle, der holder Eroguide paragrafferne tæt på sig - det skal være dit prærogativ og vej til evig lykke. Du er kun et skridt fra at være skopudser og to skridt fra socialstatens kram. Men her vil du finde monoteisme, og du må forsage polytankegang. Lyt til dit bankende hjerte her er alt det begærer. Pigerne vil huske at iklæde sig rober af forførelse, du vil bindes til du skriger på emancipation. Husk at du blot brænder energien, der startede på bagsiden af den orkan der var din ungdom. Der er stjålet skamløst - så tæv ikke på budbringeren. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 21. September, 2016 @NoBS Velkommen !! jeg kan fornemme at din aktivitet ikke bliver kedelig på siden !!! Så må vi jo se om vi kan leve op til dine Forventninger og xx humor som man nok lige skal vende lidt !! Men det bliver sjovt !! Tror jeg !! SES her inde ! NB Der er mig der er Preben Elkjær (sig det ikke til de andre) GO vind og glæder mig til dine GP besøg med din humor JP 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. September, 2016 (edited) Her er nogle andre spændende sider med gang i den, hvis det er kedeligt her... http://talk2us.dk/ http://www.massageplus. dk/ Redigeret 21. September, 2016 af holstebronx 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. September, 2016 holstebronx skrev, for 2 timer siden: Her er nogle andre spændende sider med gang i den, hvis det er kedeligt her... http://talk2us.dk/ http://www.massageplus. dk/ Ja især førstnævnte, hvor tåben med de 60 kasketter tror, at folk er for dumme til at gennemskue ham. Dog skarpt forfulgt af sidstnævnte, der tror, at et site kan køre, hvis man på forhånd udelukker brugerne. Gøg og Gkke har ikke levet forgæves. holstebronx skrev, for 2 timer siden: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 22. September, 2016 Borende X skrev, for 10 timer siden: Ja især førstnævnte, hvor tåben med de 60 kasketter tror, at folk er for dumme til at gennemskue ham. Dog skarpt forfulgt af sidstnævnte, der tror, at et site kan køre, hvis man på forhånd udelukker brugerne. Gøg og Gkke har ikke levet forgæves. På Talk skrives da indlæg, så der sker noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 22. September, 2016 Borende X skrev, for 11 timer siden: Ja især førstnævnte, hvor tåben med de 60 kasketter tror, at folk er for dumme til at gennemskue ham. Dog skarpt forfulgt af sidstnævnte, der tror, at et site kan køre, hvis man på forhånd udelukker brugerne. Gøg og Gkke har ikke levet forgæves. Han har da også nogle stykker her inde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 22. September, 2016 holstebronx skrev, for 7 timer siden: På Talk skrives da indlæg, så der sker noget Ja, men af hvilken natur? Der sker kun noget derovre, når enten "ansvarshavende" i en af sine mange fremtrædelsformer har observeret noget på EG, eller når der er decideret ballade. Jeg skal blot anføre strengen imellem Nilles Uægte Dreng og Libra. Her fløj totterne, så Libra blev smidt ud, men ellers er der stilstand og stagnation. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 24. September, 2016 Borende X skrev, den 22/9/2016 at 16:35: Ja, men af hvilken natur? Der sker kun noget derovre, når enten "ansvarshavende" i en af sine mange fremtrædelsformer har observeret noget på EG, eller når der er decideret ballade. Jeg skal blot anføre strengen imellem Nilles Uægte Dreng og Libra. Her fløj totterne, så Libra blev smidt ud, men ellers er der stilstand og stagnation. Tjekkede omtalte site lidt ud..... Du godeste. Stupiditet stablet ovenpå idioti garneret med imbecilitet kryderet med dårskab og tilsat tåbelighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. September, 2016 NoBS skrev, den 24/9/2016 at 18:57: Tjekkede omtalte site lidt ud..... Du godeste. Stupiditet stablet ovenpå idioti garneret med imbecilitet kryderet med dårskab og tilsat tåbelighed Enig. Det er en smuk slampøl, som afskummet derovre har skabt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nora ES 99 Skrevet 25. September, 2016 Borende X skrev, for 31 minutter siden: Enig. Det er en smuk slampøl, som afskummet derovre har skabt. Av, er det ikke lige groft sagt? Vores advarsel mod det grimme eller det vi ikke ønsker ( og tro mig, det har jeg mødt ) bliver blæst op på et niveau som virker lidt til tilfældigheder og uden kontrol. Andre gange med kontrol. Men lyt, der indgår nogle gange overbevisninger som virker stærke, og nogle gang er vi svage...men kampen bliver ved. Vær nu søde ved hinanden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 25. September, 2016 Borende X skrev, 1 time siden: Enig. Det er en smuk slampøl, som afskummet derovre har skabt. Korrekt. Meeeen har du ikke selv bidraget med nogle indlæg. Eller husker jeg forkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 26. September, 2016 (edited) Krølle Bølle Jr. skrev, for 7 timer siden: Korrekt. Meeeen har du ikke selv bidraget med nogle indlæg. Eller husker jeg forkert. Det er korrekt, og det er da ikke noget, jeg er overdrevent stolt af, sådan som den side har udviklet sig. Jeg bad derfor om at blive slettet. Redigeret 26. September, 2016 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 26. September, 2016 Nora ES skrev, for 15 timer siden: Av, er det ikke lige groft sagt? Vores advarsel mod det grimme eller det vi ikke ønsker ( og tro mig, det har jeg mødt ) bliver blæst op på et niveau som virker lidt til tilfældigheder og uden kontrol. Andre gange med kontrol. Men lyt, der indgår nogle gange overbevisninger som virker stærke, og nogle gang er vi svage...men kampen bliver ved. Vær nu søde ved hinanden. Det er grundliggende et smukt budskab, du bringer her til sidst. Faktisk så smukt, at det også fortjener at blive kendt ovre i slampølen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nora ES 99 Skrevet 2. Oktober, 2016 Krølle Bølle Jr. skrev, den 25/9/2016 at 23:22: Korrekt. Meeeen har du ikke selv bidraget med nogle indlæg. Eller husker jeg forkert. Krølle Nu skal jeg fortæller dig noget.... Hvad du husker, husker jeg, hvad andre husker, husker de. De, Dig, Mig, og Alle dem har en selektiv hukommelse. Nogle fravælger lavtstående mål, nogle synes det sjovt...andre sigter lidt højere og de sidste højest. Du husker det vigtigste i målet - for livet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 2. Oktober, 2016 Nora ES skrev, for 3 minutter siden: Krølle Nu skal jeg fortæller dig noget.... Hvad du husker, husker jeg, hvad andre husker, husker de. De, Dig, Mig, og Alle dem har en selektiv hukommelse. Nogle fravælger lavtstående mål, nogle synes det sjovt...andre sigter lidt højere og de sidste højest. Du husker det vigtigste i målet - for livet sKåL! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nora ES 99 Skrevet 2. Oktober, 2016 Ida sunshine skrev, for 2 minutter siden: sKåL! Hvordan ønsker du, jeg læser dit skål`? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 2. Oktober, 2016 Nora ES skrev, for 2 minutter siden: Hvordan ønsker du, jeg læser dit skål`? hmmm.. Hvad du forstår, forstår jeg, hvad andre forstår, forstår de. De, Dig, Mig, og Alle dem har en selektiv forståelse Nogle fravælger lavtstående mål, nogle synes det sjovt...andre sigter lidt højere og de sidste højest. Du forstår det vigtigste i målet - for livet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nora ES 99 Skrevet 2. Oktober, 2016 Ida (pak nu lige din pæne bagdel væk ) Jeg er på et plan du tilsyneladende ikke kan klaske din bagdel i. Du må altså gerne bevæge dine inaktive celler op til øverste plan hvor der tænkes. Jeg forlanger det selvfølgelig ikke af dig, men du må forvente der findes sex på lavt niveau og sex på højt orgasme niveau. ( din bagdel hjælper dig ikke, så havde jeg slået dig, hehehe ) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 2. Oktober, 2016 Nora ES skrev, for 1 minut siden: Ida (pak nu lige din pæne bagdel væk ) Jeg er på et plan du tilsyneladende ikke kan klaske din bagdel i. Du må altså gerne bevæge dine inaktive celler op til øverste plan hvor der tænkes. Jeg forlanger det selvfølgelig ikke af dig, men du må forvente der findes sex på lavt niveau og sex på højt orgasme niveau. ( din bagdel hjælper dig ikke, så havde jeg slået dig, hehehe ) Jeg forsøger blot at komunikere, min numse tager gerne imod klask, det er rigeligt til at sende mine to celler i højorgasme beredskab. Du ved "kongen og den sindssyge befolkning" og jagten på lykke og alt det der. Forstår du? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shelley 8 Skrevet 2. Oktober, 2016 Det lyder spændende Nora kan man træffe dejlige dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nora ES 99 Skrevet 2. Oktober, 2016 Ida sunshine skrev, for 3 minutter siden: Jeg forsøger blot at komunikere, min numse tager gerne imod klask, det er rigeligt til at sende mine to celler i højorgasme beredskab. Du ved "kongen og den sindssyge befolkning" og jagten på lykke og alt det der. Forstår du? Nej. jeg forstår dig faktisk ikke. Men bemærker kongen efter den sindssyge befolkning og jagten på uopnåelige accept betyder mere for dig end lige at klodse op,....og tænke. Hvorfor er det nødvendigt du sender 2 celler i beredskab? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shelley 8 Skrevet 2. Oktober, 2016 Er mennesker generelt ikke selektive hvordan de læser forstår ord mener også ja del af landet (dialekt) har forskellige opfattelser af ord sætninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 2. Oktober, 2016 Nora ES skrev, for 1 minut siden: Nej. jeg forstår dig faktisk ikke. Men bemærker kongen efter den sindssyge befolkning og jagten på uopnåelige accept betyder mere for dig end lige at klodse op,....og tænke. Hvorfor er det nødvendigt du sender 2 celler i beredskab? kongen og den sinddsyge befolkning kommentaren var baseret på min selektive forståelse af dine skriverier. Hvorfor de bliver sendt i beredskaber? Endorfiner tror jeg. creature of lust. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shelley 8 Skrevet 2. Oktober, 2016 Nora undskylder men når du har tid!!! Vil gerne spørge om noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nora ES 99 Skrevet 2. Oktober, 2016 Ida sunshine skrev, for 1 minut siden: kongen og den sinddsyge befolkning kommentaren var baseret på min selektive forståelse af dine skriverier. Hvorfor de bliver sendt i beredskaber? Endorfiner tror jeg. creature of lust. Hvilke skriverier tænker du på ? Men nu må du altså lige sætte dit gear op ( min bil er hurtig ) men speed lige farten op for intet er mere forkert end, du skal skabe billeder oppe i hovedet ud fra ikke fornuft. Og altså vi er i en branche,hvor støtten til alle burde være i højsæde, det virker bare til prisen er ligegyldig. Hvad er dit faktiske problem med mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg