Gæst Skrevet 21. September, 2016 Blot et kort farvel ..... Jeg takker alle som har været med til at gøre min tid herinde uovertruffen skøn. Jeg går herfra med tasken fuld af gode oplevelser ..... IKKE EN ENESTE dårlig oplevelse. Pas nu på hinanden og hold den gode tone ...... Kys mys og alt muligt andet herfra .... en fortravlet Adelie takker af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgok 69 Skrevet 21. September, 2016 Er vist en af dem der siger mange tak for dit frække selskab..... Alt godt fremover... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cupido6 374 Skrevet 21. September, 2016 Adelie skrev, for 23 minutter siden: Blot et kort farvel ..... Jeg takker alle som har været med til at gøre min tid herinde uovertruffen skøn. Jeg går herfra med tasken fuld af gode oplevelser ..... IKKE EN ENESTE dårlig oplevelse. Pas nu på hinanden og hold den gode tone ...... Kys mys og alt muligt andet herfra .... en fortravlet Adelie takker af Kære Adelie Det er os der takker. Du er en fantastisk Gp, der vil blive savnet. Jeg er sikker på, at du vil have glæde af dine erfaringer i dit videre virke. Dit dejlige og smukke væsen vil også komme dig til gode. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 21. September, 2016 Adelie skrev, for 58 minutter siden: Blot et kort farvel ..... Jeg takker alle som har været med til at gøre min tid herinde uovertruffen skøn. Jeg går herfra med tasken fuld af gode oplevelser ..... IKKE EN ENESTE dårlig oplevelse. Pas nu på hinanden og hold den gode tone ...... Kys mys og alt muligt andet herfra .... en fortravlet Adelie takker af Det var en udsøgt fornøjelse at være i dit gode selskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 21. September, 2016 Held og lykke Adelie <3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. September, 2016 Hej Adelie Lykke til derude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 21. September, 2016 Kære Adelie Jeg fik desværre kun mulighed for at besøge dig en enkelt gang, sikke en oplevelse, den fortjener at blive gentaget mindst 1000 gange. Så det er virkelig en skam du stopper nu, men der skal være en balance i privat livet også Er dig så taknemmelig for jeg fik denne oplevelse. Ønsker dig al mulig held og lykke i fremtiden Kommer til at savne dig så meget Knus,kys og kram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 21. September, 2016 Du ønskes alt det bedste fremover adelie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 21. September, 2016 Takker også for dit søde væsen herinde og håber at du returnerer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 21. September, 2016 Jeg ønsker dig også "go tur" i den ydre verden !! Nåede aldrig til Jylland, men kan da læse at det skulle jeg da bestemt have gjort JP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 21. September, 2016 ÅÅÅÅ NB. Dine kommentarer er da stadig vedkomne Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1855 Skrevet 21. September, 2016 Stor tak til dig Adelie, for at du gav en oplevelse for livet. Ønsker dig alt godt og dejligt i dit private liv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. September, 2016 Aalborgok skrev, for 22 timer siden: Er vist en af dem der siger mange tak for dit frække selskab..... Alt godt fremover... Tusinde tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. September, 2016 Cupido6 skrev, for 22 timer siden: Kære Adelie Det er os der takker. Du er en fantastisk Gp, der vil blive savnet. Jeg er sikker på, at du vil have glæde af dine erfaringer i dit videre virke. Dit dejlige og smukke væsen vil også komme dig til gode. Puha ... Kan godt se det bliver ikke nemt at undvære disse skønne oplevelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. September, 2016 reknas skrev, for 21 timer siden: Det var en udsøgt fornøjelse at være i dit gode selskab. Takker så meget .... Mit formål at sprede glæde ser ud til at være lykkedes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. September, 2016 Grenå skrev, for 19 timer siden: Kære Adelie Jeg fik desværre kun mulighed for at besøge dig en enkelt gang, sikke en oplevelse, den fortjener at blive gentaget mindst 1000 gange. Så det er virkelig en skam du stopper nu, men der skal være en balance i privat livet også Er dig så taknemmelig for jeg fik denne oplevelse. Ønsker dig al mulig held og lykke i fremtiden Kommer til at savne dig så meget Knus,kys og kram Hvor er du sød .... Tusinde tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. September, 2016 StudineMILF skrev, for 14 timer siden: Takker også for dit søde væsen herinde og håber at du returnerer Ja nu må vi se om jeg kan holde mig i skindet Og selv tusinde tak søde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. September, 2016 Hvad svarer man lige til det ! Jeg er bare glad for at alle ser ud til at have nydt det lige så meget som mig. Ha det nu skønt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 22. September, 2016 Hej Adelie Tusind tak for at gøre GB til noget helt særlig ved dig . God vind til dig fremover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. September, 2016 Og kære Krone selv tusinde tak for dejligt selskab og al din hjælp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 22. September, 2016 Dejlig kærlig tråd. Jeg fornemmer virkelig at der også er en del omsorg at spore herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. September, 2016 Maya Kathrine skrev, for 34 minutter siden: Dejlig kærlig tråd. Jeg fornemmer virkelig at der også er en del omsorg at spore herinde. Der er heldigvis rigtig mange skønne mennesker herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. September, 2016 Og piger .... I skal simpelthen også have en stor tak for at være som I er @Smukke Milla @Frække Ida @StudineMILF @TrineMuz @Catja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smukke Milla Skrevet 22. September, 2016 Adelie skrev, for 2 minutter siden: Og piger .... I skal simpelthen også have en stor tak for at være som I er @Smukke Milla @Frække Ida @StudineMILF @TrineMuz @Catja Selv tak smukke @Adelie. Glæder mig til vi skal have et samarbejde igen. Hvis dit travle liv tillader det.. Held og lykke fremover Frække kys Milla Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. September, 2016 Det er jo næsten som Zulu Awards når jeg nu også skriver ... I would like to show my appreciation to .... Mine 3 første gæster tilbage i oktober/november @MicSilkeby @Jernsvinet @Hedonis I har bestemt medvirket til at lokke mig i uføre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg