Hop til indhold

Kartrzask

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har lidt erfaring med Kartrzask ?

Skrevet

Har også skrevet med hende og virkede næsten lidt for "venlig"?

Skrevet
Denmand skrev, for 12 timer siden:

Har også skrevet med hende og virkede næsten lidt for "venlig"?

Hvordan mener du ?

Skrevet

Uden at være sikker, så kan jeg ikke forestille mig andet end det er fake. Synes 'hun' virker noget suspekt. 

Skrevet

Ja, de fleste er bitches, så hvis hun er venlig må hun være fake :)

Skrevet

Jeg spurgte hvad hun ville ha'? 1.000 for 2-3 timer! Jamen, næsten for godt til at være sandt. 

Skrevet

Jeg har fået hendes nr og ønsker at mødes imorgen. Hun sendte et billede på mobilen men svært at sige om det er samme kvinde som på SD. Hmm jeg er i tvivl om hun er reel :-)

Skrevet
CNI83 skrev, for 12 timer siden:

Jeg har fået hendes nr og ønsker at mødes imorgen. Hun sendte et billede på mobilen men svært at sige om det er samme kvinde som på SD. Hmm jeg er i tvivl om hun er reel :-)

Jeg har en aftale med hende om en time, ingen som har mødt hende endnu? :)

Skrevet

*slettet*

Redigeret af asdfg

Skrevet
savage skrev, for 2 timer siden:

Jeg har en aftale med hende om en time, ingen som har mødt hende endnu? :)

Kunne være interessant med en update på hvordan det gik? :)

Skrevet
asdfg skrev, for 49 minutter siden:

Kunne være interessant med en update på hvordan det gik? :)

Det gik fint . Hun er sød og smuk, men . . Slet ikke det jeg er til. Vi kyssede, som hun gjorde okay, men ja, der manglede indlevelse og lyst. Igen, hun er sød og har en smuk krop og et dejligt smil, men jeg skal ikke mødes med hende igen :)

Skrevet
savage skrev, for 23 minutter siden:

Det gik fint . Hun er sød og smuk, men . . Slet ikke det jeg er til. Vi kyssede, som hun gjorde okay, men ja, der manglede indlevelse og lyst. Igen, hun er sød og har en smuk krop og et dejligt smil, men jeg skal ikke mødes med hende igen :)

Og hvad skulle hun have for at mødes med dig?

Skrevet

Savage når du endelig skriver en anmeldelse kan du så ikke uddybe lidt mere? Din tidligere anmeldelse af en sb i en af de andre tråde var noget lignende " det gik godt, hun er meget sød" ... Det er ikke særlig brugbart

• 2 weeks later...
Skrevet
savage skrev, den 22/9/2016 at 15:53:

Syntes der er NOGET kryptisk .. Sød & Smuk, Ok Kys - Smuk Krop ... Men, jeg skal ikke mødes med hende igen ?! 

WHY ?!

Skrevet

TboneDK skrev, for 2 timer siden:

Syntes der er NOGET kryptisk .. Sød & Smuk, Ok Kys - Smuk Krop ... Men, jeg skal ikke mødes med hende igen ?! 

WHY ?!

Øhm, den manglende indlevelse måske - jeg gætter bare. Det er sgu sjovest, når pigen deltager fuldt ud i projektet.

• 1 month later...
Skrevet

Der er jo nærmest ikke noget brugbart i denne tråd... mærkeligt..!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.