Hop til indhold
Guest TboneDK

Kartrzask

Recommended Posts

Guest TboneDK
Denmand skrev, for 12 timer siden:

Har også skrevet med hende og virkede næsten lidt for "venlig"?

Hvordan mener du ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået hendes nr og ønsker at mødes imorgen. Hun sendte et billede på mobilen men svært at sige om det er samme kvinde som på SD. Hmm jeg er i tvivl om hun er reel :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
CNI83 skrev, for 12 timer siden:

Jeg har fået hendes nr og ønsker at mødes imorgen. Hun sendte et billede på mobilen men svært at sige om det er samme kvinde som på SD. Hmm jeg er i tvivl om hun er reel :-)

Jeg har en aftale med hende om en time, ingen som har mødt hende endnu? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
savage skrev, for 2 timer siden:

Jeg har en aftale med hende om en time, ingen som har mødt hende endnu? :)

Kunne være interessant med en update på hvordan det gik? :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
asdfg skrev, for 49 minutter siden:

Kunne være interessant med en update på hvordan det gik? :)

 

Det gik fint . Hun er sød og smuk, men . . Slet ikke det jeg er til. Vi kyssede, som hun gjorde okay, men ja, der manglede indlevelse og lyst. Igen, hun er sød og har en smuk krop og et dejligt smil, men jeg skal ikke mødes med hende igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
savage skrev, for 23 minutter siden:

Det gik fint . Hun er sød og smuk, men . . Slet ikke det jeg er til. Vi kyssede, som hun gjorde okay, men ja, der manglede indlevelse og lyst. Igen, hun er sød og har en smuk krop og et dejligt smil, men jeg skal ikke mødes med hende igen :)

Og hvad skulle hun have for at mødes med dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Savage når du endelig skriver en anmeldelse kan du så ikke uddybe lidt mere? Din tidligere anmeldelse af en sb i en af de andre tråde var noget lignende " det gik godt, hun er meget sød" ... Det er ikke særlig brugbart

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
savage skrev, den 22/9/2016 at 15:53:

Det gik fint . Hun er sød og smuk, men . . Slet ikke det jeg er til. Vi kyssede, som hun gjorde okay, men ja, der manglede indlevelse og lyst. Igen, hun er sød og har en smuk krop og et dejligt smil, men jeg skal ikke mødes med hende igen :)

Syntes der er NOGET kryptisk .. Sød & Smuk, Ok Kys - Smuk Krop ... Men, jeg skal ikke mødes med hende igen ?! 

WHY ?!

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

TboneDK skrev, for 2 timer siden:

Syntes der er NOGET kryptisk .. Sød & Smuk, Ok Kys - Smuk Krop ... Men, jeg skal ikke mødes med hende igen ?! 

WHY ?!

Øhm, den manglende indlevelse måske - jeg gætter bare. Det er sgu sjovest, når pigen deltager fuldt ud i projektet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...