Hop til indhold
frenchlover1

Virgin gangbang med Candy i luksuslejlighed

Recommended Posts

Tak til alle deltagere i det frække 'gå-hjem'-møde, som jeg netop har forladt på Islands Brygge.

Til stede var lille lækre Candy, hendes kæreste Candyman og syv potente herrer - heraf et par stykker fra EG.

Mødet fandt sted fra kl. 16 til kl. 18 i en luksuslejlighed 10 minutters gang fra Dybbølsbro S-station.

Eneste punkt på mødets dagsorden var den lille, slanke og lækre Candy, der - for at sige det uden at lægge fingre imellem - havde bedt om at blive gennemkneppet i alle tre huller - gerne samtidigt og gerne grundigt.

Ingen af deltagerne havde noget at indvende mod ønsket, og alle tilstedeværende herrer præsenterede pik rundt om en af stuens to store - og til formålet ret fortrinlige - sofaer med brede armlæn og ryg, hvor Candy, lige fra vi trådte ind i lejligheden, havde udstillet sine fortrin stående på alle fire, blindfoldet, med ballerne godt i vejret, hænderne bundet til sofaen, hovedet ud over ryglænet og helt klar til de næste to timers fri leg i alle huller.

Og Candy både leverede og fik det som det var beskrevet og ønsket i dagsordenen, som kan studeres på dette link:

https://annoncelight.dk/showad/214544

Ud af de 120 minutter mødet varede, holdt Candy måske 4 minutters pause: Den ene gang for at gå på toilettet, og den anden gang for at drikke en lille tår.

De andre gange tørsten meldte sig, slukkede hun tørsten siddende (læs: hoppende) på en af de mange stive pikke, hvor hun for et kort øjeblik erstattede en pik i munden med en flaske vand, som Candyman pænt og betænksomt kom med, så hun kunne holde dampen oppe :-)

Og Candy spildte ikke tiden.

Oftest var der pik i både mund, kusse og 2eren, og altid minimum et af stederne. Jeg er ikke sikker, men jeg mener, at jeg så, at der ind imellem også indfandt sig to pikke i enten kusse eller 2eren!

Summasummarum: Candy er en smuk, lækker, glad og dejlig krævende pige.

Hun leverede to timers sand pikslugning med sin liderlige kusse, 2eren og den dybe mund, der tog alle pikke til roden med stor glæde og gejst.

Candyman spurgte flere gange Candy, om hun havde fået nok, men der kom ikke et så meget som er lille nej over hendes læber. Candy ville bare have mere "af den fede rock."

Tak for et super hyggeligt gangbang til hr og fru Candy og til alle herrerne, der bidrog til den gode og hyggelige stemning.  

I gjorde det godt, og der er bestemt gentagelsesglæde og -fare ;-)

Venligst

French

PS: Alle billederne er 100 procent ægte.

PSS: Hvis dagsordenen på Annoncelight skulle forsvinde, kan den læses her:

 

Redigeret af frenchlover1
  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt tak god beskrivelse, !! JP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder ganske spændende! Man skulle vist have været der! - særlig når man er STOR fan af 2i1 og sandwich som jeg er! :-P

Hvor gammel er den lille lækre Candy?....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Loge Brødre,

Tøsen er skam klar på mere Pik!!

Uge 40 er en mulighed, Hverdag  kl 16  hvis der er nok deltagere ...

Candy og mand

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Update med ny uge .. 40 blev til 42

Hej Loge Brødre,

Tøsen er skam klar på mere Pik!!

Uge 42 er en mulighed, Hverdag  kl 16  hvis der er nok deltagere ...

Candy og mand

 
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var med til episode 2, og må tilslutte mig ovennævnte anmelde, og give kæmpe applaus til kvinden i centrum.

Med en utrættelig sult, gav hun alle fremmødte en udsøgt oplevelse. På gensyn. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tøsen og jeg gentager gerne det gb der var dejligt med gensidig respekt og vi fik plads til alle....

Tøsen fik dejlig meget PIK og der var sku ik nogen huller der ikke knirkede bagefter... ;) 

Det er vores måde at varme Tøsen op og sikre hun er brugt godt og kan kneppes helt ud af Candyman

Skriv på PM hvis i vil ha en plads vi satser på ca 8 deltagere og helst nogle der betale depositum

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drenge,

Lejligheden er reservet og Tøsen er klar... hun trænger til PIK!!

Vi mangler seriøse deltager !!?

Vi havde et fantadtisk GB sidst og fik kun positiv feedback på Tøsen der jo tog imod 2 fulde timer !!

Gennemkneppet og glad var hun men nu er det tid igen... kom så vi mangle nogle hårde jern ;)

Cman og CandyTøs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Drenge,

Vi leger i morgen håber alle der er tilmeldt kommmer ... vi ku dog godt bruge 2-3 Hårde jern mere der kan gennem kneppe Tøsen 

Hun trænger så meget til at blive brugt, kneppet dagen efter er en lang 'nydelse' hvor Tøsen hår lidt sjovt... nærmest sidelæns men med et tilfreds smil på læben;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Candy68 skrev, for 8 minutter siden:

Hey Drenge,

Vi leger i morgen håber alle der er tilmeldt kommmer ... vi ku dog godt bruge 2-3 Hårde jern mere der kan gennem kneppe Tøsen 

Hun trænger så meget til at blive brugt, kneppet dagen efter er en lang 'nydelse' hvor Tøsen hår lidt sjovt... nærmest sidelæns men med et tilfreds smil på læben;) 

Jeg synes at det er lidt dårlig stil at hive en gammel anmeldelse frem igen, for at gøre reklame for sit arrangement.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Bear skrev, for 7 timer siden:

Jeg synes at det er lidt dårlig stil at hive en gammel anmeldelse frem igen, for at gøre reklame for sit arrangement.

Det synes jeg egentligt ikke - det er da fed læsning og french's anmeldelse er jo både troværdig så det er sgu da nemt st det hele er i en pakke 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må bestemt også sige at alle positive anmeldelser er troværdige.

Deltog i episode 2 (den sidste)

Men kan desværre ikke her i uge 42.. øv øv øv.. 

Den frækkeste pige, lækker mis.. sutte på to pikke samtidig.. og ikke mindst i begge huller samtidig. 

For mig en ultimativ oplevelse.

 

På gensyn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...