Hop til indhold

B2B i Københavnsområdet?

Featured Replies

Skrevet

Hej brødre.

Jeg kunne godt trænge til en B2B med efterfølgende FP. Er der nogen, der kan anbefale en lille dejlig sag, der er serviceminded også over for nye kunder? Har ikke lyst til spillet med at komme to - tre gange, hvor det bygger op over topløs, nøgen, HJ og FP. Helst bare B2B og FP første gang.

Den ømme OT

Skrevet
Oldtimer skrev, for 3 timer siden:

Hej brødre.

Jeg kunne godt trænge til en B2B med efterfølgende FP. Er der nogen, der kan anbefale en lille dejlig sag, der er serviceminded også over for nye kunder? Har ikke lyst til spillet med at komme to - tre gange, hvor det bygger op over topløs, nøgen, HJ og FP. Helst bare B2B og FP første gang.

Den ømme OT

http://www.gamraimassage.dk/

Det plejer de her at have de rigtige piger til. - Bestil B2B fra starten, - så er pigen nøgen fra starten.

Skrevet
Pigeforskeren skrev, den ‎20‎-‎09‎-‎2016 at 16:04:

Det plejer de her at have de rigtige piger til. - Bestil B2B fra starten, - så er pigen nøgen fra starten.

Har  du lyst til at fortælle,  hvad du plejer at betale for én time med fuld pakke (hvis du har prøvet den cocktail)? ... Jeg var forbi for et års tid siden og fik oplyst 1800 kr., hvilket er 300 over "vejledende udsalgspris" og 5-600 kr. over de mere prisbevidste steder - så jeg skred igen!

Skrevet
Jørgensen skrev, for 3 minutter siden:

Har  du lyst til at fortælle,  hvad du plejer at betale for én time med fuld pakke (hvis du har prøvet den cocktail)? ... Jeg var forbi for et års tid siden og fik oplyst 1800 kr., hvilket er 300 over "vejledende udsalgspris" og 5-600 kr. over de mere prisbevidste steder - så jeg skred igen!

"vejledende udsalgspris" ...  er det B2Bkonjunkturinstituttet der har sat den vejledning? Jeg har læst deres rapport og de siger også at prisen kan tillades variere med kvaliteten.

Skrevet
Oldtimer skrev, den 20/9/2016 at 12:47:

Hej brødre.

Den ømme OT

Som jeg husker det: Startende med B2B 900 kr, - dertil under forløbet tillagt 500-600 kr. - Altså 1500 kr.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.