Hop til indhold

Recommended Posts

Kindhesten80 skrev, den 26/10/2016 at 01:00:

en del af dem som er på SD tænker kun på at tjene en hurtig skilling, og ser så igennem fingre med at de normalt ellers ikke ville bolle med den udkårne daddy. Og det samme gælder de egentlige prostituerede som har samleje med kunder som de ikke er tiltrukkede af.

Du gør tiltrækning til enten/eller i stedet for at se det som et spektrum. Jeg har haft sex med kvinder jeg ikke umiddelbart var "tiltrukket" af - i den forstand at jeg ikke ville tænke særligt over deres tilstedeværelse i et rum jeg befandt mig i. Men de kunne "tilbyde mig" noget, og derfor havde jeg sex med dem ... Nogle gange fandt jeg først under akten ud af, at tingene ikke fungerede og andre gange steg min tiltrækning bare ;) Det er ikke så sort/hvidt, som du stiller det op for hverken SB'er eller GP'er (to grupper med både overlap og stor spredning).

Altså: Med de rette incitamenter rykker man måske lidt ved grænsen for hvor tiltrukket man skal være for at have sex. Det er jo ikke ensbetydende med, at "de rette incitamenter" gør "tiltrækning" helt ligegyldigt ...

Du kan jo bare vende den om: Masser af kvinder og mænd har ikke sex med utallige (og prøver ikke engang at opnå det), selvom de er "tiltrukket" af dem (altså, også i tilfælde af gensidig tiltrækning).

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...