Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Sparkster
Peter-6 skrev, for 1 time siden:

Bare rolig, fald ned, jeg havde helt styr på det og vil ikke uddybe det yderligere. Det var en skideballe og en opfordring til god opførsel over for udlændinge. De danske piger kan bedre klaret det selv.   

Hmmm - okay... det er dog langt fra det meste interessant ved dit indlæg, uden dybere uddybning herfra. Er da glad for du har styr på det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichaelJJ
Guest Sparkster skrev, den 1.10.2016 at 13:29:

Hmmm - okay... det er dog langt fra det meste interessant ved dit indlæg, uden dybere uddybning herfra. Er da glad for du har styr på det :) 

Betyder vel at han var fyldt med løgn!

Del dette indlæg


Link til indlæg
MichaelJJ skrev, den 27.2.2021 at 03:14:

Betyder vel at han var fyldt med løgn!

Du svarer på et 4½ år gammelt indlæg fra en bruger der er slettet fra Eroguide. Hvorfor?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichaelJJ
Advarsel skrev, for 34 minutter siden:

Du svarer på et 4½ år gammelt indlæg fra en bruger der er slettet fra Eroguide. Hvorfor?

Hold kæft du er anstrengende,har ingen ide om vedkommende er slettet,så vidt jeg kan se så er det en gæst,derudover havde jeg LYST til at kommentere,kunne være du sku' ha' kaldt dig sheriffen istedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MichaelJJ skrev, for 11 timer siden:

så vidt jeg kan se så er det en gæst

Nårn brugernavnet står med anderledes tekst og "guest" så er brugeren slettet og hed før der, der står efter "guest".

MichaelJJ skrev, for 11 timer siden:

du er anstrengende

Jeg spørger bare hvorfor du genopliver en forældet tråd, for det er ret anstrengende, især fordi dit bidrag er et helt ligegyldigt gæt på noget du ingen anelse har om.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichaelJJ
Advarsel skrev, for 21 minutter siden:

Nårn brugernavnet står med anderledes tekst og "guest" så er brugeren slettet og hed før der, der står efter "guest".

Jeg spørger bare hvorfor du genopliver en forældet tråd, for det er ret anstrengende, især fordi dit bidrag er et helt ligegyldigt gæt på noget du ingen anelse har om.

Hold kæft du er komisk,du spørger ikke BARE om noget som helst,du er der konstant med alle dine irettesættelser af andre og din bedrevidende attitude.Kunne være du skulle gi' folk en chance til lige at lære stedet at kende som udgangspunkt,derudover gør du selv det samme,du skriver bare ups det var en fejl jeg lagde ikke mærke til datoen høhø.Hvorfor fortsætter du selv tråden 3-4 dage efter jeg har skrevet.så genopliver du den jo selv igen.Men tusind tak for dit fuldstændig ligegyldige indslag sherif.Bedre sent end aldrig...zzzzzzz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...