Hop til indhold
nuser9

TG/TS ???

Recommended Posts

Guest Maya Kathrine

Lige præcis. Det er mig der har valg forkortelserne. Oversæt: Transkønnet/trannsseksuel.

En transkønnet pige er en som jeg selv, der kæmper med at være født i en mandlig krop.

En transseksuel pige er det samme. Blot er hendes seksualitet mere præcis rettet mod mænd, og altså er hun heteroseksuel.

Jeg kan ikke helt kalde mig selv transseksuel, da min seksualitet stadig ikke er på plads.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 1 time siden:

Lige præcis. Det er mig der har valg forkortelserne. Oversæt: Transkønnet/trannsseksuel.

En transkønnet pige er en som jeg selv, der kæmper med at være født i en mandlig krop.

En transseksuel pige er det samme. Blot er hendes seksualitet mere præcis rettet mod mænd, og altså er hun heteroseksuel.

Jeg kan ikke helt kalde mig selv transseksuel, da min seksualitet stadig ikke er på plads.

Man kunne måske synes, at jeres kategorisering af TS under annoncering er lidt forvirrende, som den er nu. I hvert fald har den p.t. eneste transkønnede annoncør (Nurse Betty) tilsyneladende misforstået klassificeringen og fejlagtigt oprettet sig som FTM. Jeg ville nok droppe ordene Mand/Kvinde foran, og nøjes med Transkønnet MTF/FTM.

Screen Shot 2016-09-18 at 12.52.27.png

Redigeret af juipui

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad betyder CD/TV? Hvad betyder FTM, MTF?

Hvis jeg gerne vil være sammen med en pige, der har en tissemand men som også  er til piger, hvad skal jeg så søge efter?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes i princippet at det er fint med valgmulighederne for det 3. køn.

Men i denne sammenhæng synes jeg at det er forkert med alle de valgmuligheder for det 3. køn. Det er en annonce side for købe sex :shock:

Det handler herinde om et besøg varierende af 15 min. til et par timer måske hvis det går vildt for sig...altså flygtige besøg... og så ser man måske aldrig personen igen.

Har den annoncerende person så brug for at fortælle at man er en mand som er på en rejse til at blive kvinde, eller vice versa. :? 

Ja jeg gad ikke at fortælle min livshistorie til alle og enhver gennem en annonce... 

Redigeret af holstebronx
moderering af sproget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 42 minutter siden:

Hvad betyder CD/TV? Hvad betyder FTM, MTF?

Hvis jeg gerne vil være sammen med en pige, der har en tissemand men som også  er til piger, hvad skal jeg så søge efter?

 

CD: Crossdresser, TV: Transvestit (i min bog er de to det samme, ret mig hvis der er nuanceforskelle)

TS: Transseksuel/transkønnet

TS opdeles i: MTF = male to female, FTM = female to male

Det er nok en MTF TS, du skal have fat i, Ida. Du skal så bare lige sikre dig, at det er en pre-op TS (før operation, penis intakt) og ikke en post-op TS (snip, snip). Og så selvfølgelig lige sikre dig, at vedkommende er til piger. Det er der nok ingen garanti for. :)

Redigeret af juipui

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men.. "Male to female"? Er det så fordi de kalder sig sit "oprindelige" køn? Skulle det ikke være.. Female to female? Eller hvad?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 9 minutter siden:

Men.. "Male to female"? Er det så fordi de kalder sig sit "oprindelige" køn? Skulle det ikke være.. Female to female? Eller hvad?

Male to female = genetisk mand, der har skiftet køn til kvinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
holstebronx skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes i princippet at det er fint med valgmulighederne for det 3. køn.

Men i denne sammenhæng synes jeg at det er forkert med alle de valgmuligheder for det 3. køn. Det er en annonce side for købe sex :shock:

Det handler herinde om et besøg varierende af 15 min. til et par timer måske hvis det går vildt for sig...altså flygtige besøg... og så ser man måske aldrig personen igen.

Har den annoncerende person så brug for at fortælle at man er en mand som er på en rejse til at blive kvinde, eller vice versa. :? 

Ja jeg gad ikke at fortælle min livshistorie til alle og enhver gennem en annonce... 

F.eks. som transkønnet kvinde / MTF, kan man vælge at blive vist som kvinde eller transkønnet. Man slipper nok ikke for at forklare sig, hvis der forventes en kvinde med vagina og man møder op med en penis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...