Hop til indhold
Guest Tass

Omskåret eller ej?!

Recommended Posts

Guest Tass

Godformiddag til folket.

Faldt over en udsendelse tidligere om at være omskåret. Det fik mig til at tænke på hvor udbredt det egentligt er?? Går ikke i svømmehallen eller lignende steder, så den nøgenhed jeg ser er normalt piger (det klager man vel ikke over :)) og mig selv, ret dårligt statistisk grundlag....

Så kære piger hvad er jeres oplevelse, er det normalt, er det 50/50 eller hvordan.
Aner ikke om det er noget man taler om fra mands side, men smid da en kommentar om i er omskåret eller ej.

Er selv som naturen nu engang har (van)skabt mig :D

Underligt emne måske, men nysgerrigheden ramte mig. Og hvor dælen skulle man poste det hvis ikke herinde ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rubert skrev, for 43 minutter siden:

For mit vedkommende helt som naturen har skabt den, pæn, velformet og den helt rigtige størrelse :-P

Det må vi da se om passer :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke omskåret,

når junior hviler sig, er han pakket pænt ind i "pølseskindet"

Når han strækker hals, så kan man vel godt sammenligne det med at være omskåret, idet "rullekraven" så er rullet helt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

tak for svarene

Men nok ikke ligefrem et brugbart statistisk billede på nuværende tidspunkt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skulle det vel aldrig have været en amerikansk udsendelse du så? - omskæring gennemføres ret rutinemæssigt på nyfødte drenge i USA, men bortset fra religiøst begrundet omskæring hos muslimer og jøder foretages indgrebet sjældent i Danmark. Det statitiske billede du efterlyser vil derfor være "ikke ret ofte".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
Findus skrev, for 10 timer siden:

Nu skulle det vel aldrig have været en amerikansk udsendelse du så? - omskæring gennemføres ret rutinemæssigt på nyfødte drenge i USA, men bortset fra religiøst begrundet omskæring hos muslimer og jøder foretages indgrebet sjældent i Danmark. Det statitiske billede du efterlyser vil derfor være "ikke ret ofte".

nope, dansk udsendelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...