Hop til indhold

Recommended Posts

Karsten kørelærer skrev, for 5 timer siden:

Læs hvad den dejlige skønne mø skriver og du vil finde hvad du søger, ellers kan du få det her hun er i RANDERS OG VEJLE!!!!! ;-)

 

Go' dag til jer alle og især dig @Frække Ida:x

Læser jeg skam også men hvis du så læser skriver Ida at hun også tager imod hjemme.....og til det spurgte jeg hvor det var.....kloge åge

Redigeret af Docdriver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Docdriver skrev, for 58 minutter siden:

Læser jeg skam også men hvis du så læser skriver Ida at hun også tager imod hjemme.....og til det spurgte jeg hvor det var.....kloge åge

Vær opmærksom på at Ida skriver, at hun kun modtager faste gæster "hjemme". Det lyder på dine tidligere indlæg ikke som om, at du er en "fast gæst" hos Ida ;-)

Redigeret af yankie

Del dette indlæg


Link til indlæg
yankie skrev, for 44 minutter siden:

Vær opmærksom på at Ida skriver, at hun kun modtager faste gæster "hjemme". Det lyder på dine tidligere indlæg ikke som om, at du er en "fast gæst" hos Ida ;-)

Er jeg ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Docdriver skrev, for 45 minutter siden:

Er jeg ikke?

Det ved du nok bedst selv. Jeg prøvede blot at være hjælpsom, i det tilfælde at du havde overset "detaljen" om faste gæster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...