Hop til indhold
Guest stump

Er det en god idé at sende penge ud til Asien prostituerede?

Recommended Posts

Guest stump

Hej. Jeg har lige været inde og blande mig i en tråd om Durian frugten, og tråden blev udvidet med blandt andet emnet "Sende penge ud til en pige, formodentlig i et forsøg på at holde pigen for sig selv.

Jeg stiller spørgsmålet om man skal sende penge ud til prostituerede man har betalt for sex, og tror så at pigen pludselig bliver tro.

Jeg har set om ikke hundredvis af godtroende mænd som er blevet snydt. Hvis du søger på thaioaser og guldmine vil du kunne læse en lille reportage om en kvinde der Skyper til adskillige mænd i en kombineret komputershof og Internet cafe i Soi 6 i Pattaya.

Det bedste råd jeg kan give er: send aldrig penge ud til prostituerede, også selv om du betegner hende som noget andet. Hvis du gør det alligevel, så kan du måske komme uanmeldt næste gang. Hvis du mener at du kan tåle sandheden. Ellers... tjae...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thaierne har som regel både en godtroende amerikaner, en ditto australier samt en glad dansker :-).

Det går fint, alle sender penge og tror at de er den eneste ene - indtil de pludselig kommer uanmeldt. Man hører om det igen og igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Hvem kender ikke udtrykket "specially for you, my darling " når de lader én tro, at man er den eneste som får en håndtrold ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej nej... Det er en rigtig god ide at sende penge ud af landet til en pige man godt kan lide og har tro og håb om bruger dem på noget nyttigt :) Bare send!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er helt enig med jer i at der findes rigtig mange af disse tilfælde - og jeg synes hver enkelt person må gøre op med sig selv om det man får er pengene værd, sådanne er det vel i enhver GP og SB relation

Der findes nogle andre værktøjer til at finde ud af om man er den eneste ene, her iblandt at sikre sig at mn jævnligt besøger hendes familie, og de ser at man sover sammen

Hvis at der er den socialt velfungerende familie, så er moralen i Thailand langt strammere end i Danmark, og naboen og forældre / børn / naboer skal ikke se at man sover med flere mænd 

Og tag gerne med hende til bøn i templet, Thaipigerne er meget troende, og vil ikke vise Budda sin SD hvis at hun er løs på tråden 

Men i de store linier har i ganske ret, og det uanmeldte besøg garanterer ikke meget, da hendes Amerikanske eller Australske mand jo ikke nødvendigvis er der altid 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Diskuterer vi virkeligt, helt ærligt og i al alvorlighed om det er en "god ide" at sende penge ud til en kvinde, man kun har mødt 1-2 gange eller slet ikke?!

 

Det kan der vist kun være et svar på: N.E.J. 

File this discussion under: "Nigeria-breve - bare fra Thailand" ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, for 8 timer siden:

Nej nej... Det er en rigtig god ide at sende penge ud af landet til en pige man godt kan lide og har tro og håb om bruger dem på noget nyttigt :) Bare send!!

Hehe, jeps. 

 

Og husk også at opdyrke forbindelsen til den der nigerianske eks-minister, der bare liiige skal have et par tusinde til at få sine 155 mio US$ ud af landet og give dig halvdelen bagefter...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
legesyg skrev, for 8 timer siden:

Jeg er helt enig med jer i at der findes rigtig mange af disse tilfælde - og jeg synes hver enkelt person må gøre op med sig selv om det man får er pengene værd, sådanne er det vel i enhver GP og SB relation

Der findes nogle andre værktøjer til at finde ud af om man er den eneste ene, her iblandt at sikre sig at mn jævnligt besøger hendes familie, og de ser at man sover sammen

Hvis at der er den socialt velfungerende familie, så er moralen i Thailand langt strammere end i Danmark, og naboen og forældre / børn / naboer skal ikke se at man sover med flere mænd 

Og tag gerne med hende til bøn i templet, Thaipigerne er meget troende, og vil ikke vise Budda sin SD hvis at hun er løs på tråden 

Men i de store linier har i ganske ret, og det uanmeldte besøg garanterer ikke meget, da hendes Amerikanske eller Australske mand jo ikke nødvendigvis er der altid 

Jeg kan godt lide at du giver et kursus i thai kultur, thai familiers værdier, osv. :-D:-D:-D

Du skriver at de prostituerede (du kalder dem PIGER) er meget troende. Jo tak, det ved jeg godt, men det er en underlig overfladisk tro, det handler ofte mere om at være bange for spøgelser, end at leve et buddhistisk liv. Jeg kender et par sager, hvor jeg har været meget meget tæt på de involverede parter, hvor teenage børn vidste alt om hvad der foregik, det samme med familien, men de kunne da ikke drømme om at sladre. Thaier sladrer oftest kun om hinanden hvis de selv vil opnå noget. Det handler meget om DEM (thaierne) og OS (faranger/ vesterlændinge).

Men OK, nu føler jeg at jeg har gjort mit. Jeg har advaret, og de som kan eller vil høre, de gør d e t. Og de andre ender måske i den sorte gryde.

Jeg har i øvrigt aldrig fundet det rum med en masse kroge, hvor mange udenlandske mænd, ikke alle, hænger deres hjerne inden de fortsætter ud i det thailandske eller cambodjanske samfund.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Thai-fan skrev, for 6 timer siden:

Diskuterer vi virkeligt, helt ærligt og i al alvorlighed om det er en "god ide" at sende penge ud til en kvinde, man kun har mødt 1-2 gange eller slet ikke?!

 

Det kan der vist kun være et svar på: N.E.J. 

File this discussion under: "Nigeria-breve - bare fra Thailand" ;-) 

 

Den som intet vover intet vinder...  hvis man gør det med åbne øjne og velovervejet.

Min nuværende egen SB i Thailand har jeg kendt i næsten 4 år, vi er sammen en uge ca 6 gange årligt - hvis at i endelig vil regne på det, så er det langt billigere end div gogogirls i samme omfang

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De rigtig gode piger kan have en masser mænd der sender penge til dem. Har selv set i Pattaya på en bar at der kom, en boyfriend uanmeldt mens hans "kæreste" sad men en anden mand. Det var ikke noget kønt syn. Men sådan kan det jo går for pigen vis det bare kommer uanmeldt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stump!  Det hänger helt på avsikten som man har med att skicka pengar.

Jag delar din syn om att köpa sig trohetslöfte från en hora är dödfött!

 

Hej Legesyg!

 

Läste att du sänder pengar till din SB varje månad för att hon inte skall vara med någon annan man under tiden som du inte är i Thailand, och det är helt ok för mig. Man är ju född fri och kan bestämma vad man vill göra med sina egna pengar.

Men jag har en fråga till dig: Har du någon annan agenda/ plan förutom den ovannämnda orsaken till att du sänder pengar?

 

Jag har skickat pengar till en kvinna i Thailand för ca 5 år sedan, under en 3 månadsperiod. Men det var inte för att hon skulle sitta och vänta på mig, utan mer för att hjälpa henne ekonomisk.Tyvärr så var hon inte klok nog att hantera min goda vilja. Hon åkte hem till sin by och tog en lång semester. Jag frågade henne flera gånger. Varför går du inte till ditt arbete och tjänar pengar + får pengar från mig? Vilket bäddar för att du får dubbelt upp och kan spara en slant på banken för framtida utgifter. Men om en människa inte förstå sitt eget bästa, så kan jag inte hjälpa den stackars arma människan om vad som är rätt och fel för att ta sig ur fattigdomen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bagermester skrev, 1 time siden:

De rigtig gode piger kan have en masser mænd der sender penge til dem. Har selv set i Pattaya på en bar at der kom, en boyfriend uanmeldt mens hans "kæreste" sad men en anden mand. Det var ikke noget kønt syn. Men sådan kan det jo går for pigen vis det bare kommer uanmeldt 

Jeg talte engang for 15 år siden, med en sød pige i en bar i Pattaya. Hun fortalte mig, at  hun havde 8 boyfriends, som alle sendte penge til hende. (Store penge) Der blev jeg sgu lige godt imponeret.

Omvendt kender jeg også en dansk fyr, hvor konen stadig bor i Thailand. De har været gift i nogle år nu, og de skifter så lidt mellem at være i DK, og Thailand. Og jeg tør godt lægge hovedet på blokken på, at hun ikke har andre bekendtskaber når han er alene i DK.

Ud fra mit beskedne kendskab til Thailand og thai-kulturen, vurderer jeg, at sandsynligheden for at pigen har flere "boyfriends", er nogenlunde proportionel med pigens opholdsadresse. Det skal forstås således, at de store turiststeder som BKK, Pattaya og Phuket nok indbyder til mere fyfy end hjemme i mama´s bambushytte.

Det er faktisk ikke velset, at thailandske piger opfører sig som skøger, så hvis naboen opdager at man er løs på tråde, ja så kører snakken, og det falder jo tilbage på familien. Det ligner lidt det samme som vi ser med indvandrerfamilierne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Arne Diller skrev, for 3 timer siden:

Jeg talte engang for 15 år siden, med en sød pige i en bar i Pattaya. Hun fortalte mig, at  hun havde 8 boyfriends, som alle sendte penge til hende. (Store penge) Der blev jeg sgu lige godt imponeret.

Omvendt kender jeg også en dansk fyr, hvor konen stadig bor i Thailand. De har været gift i nogle år nu, og de skifter så lidt mellem at være i DK, og Thailand. Og jeg tør godt lægge hovedet på blokken på, at hun ikke har andre bekendtskaber når han er alene i DK.

Ud fra mit beskedne kendskab til Thailand og thai-kulturen, vurderer jeg, at sandsynligheden for at pigen har flere "boyfriends", er nogenlunde proportionel med pigens opholdsadresse. Det skal forstås således, at de store turiststeder som BKK, Pattaya og Phuket nok indbyder til mere fyfy end hjemme i mama´s bambushytte.

Det er faktisk ikke velset, at thailandske piger opfører sig som skøger, så hvis naboen opdager at man er løs på tråde, ja så kører snakken, og det falder jo tilbage på familien. Det ligner lidt det samme som vi ser med indvandrerfamilierne.

 

Jeg kan ikke være mere enig med dig, både omkring det syn på adressen, og mht det generelle moral-kodex i Thailand

Man skal da kende sin pige godt inden at man sender faste månedlige penge til pigen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Arne Diller skrev, den 16/9/2016 at 20:17:

Det er faktisk ikke velset, at thailandske piger opfører sig som skøger, så hvis naboen opdager at man er løs på tråde, ja så kører snakken, og det falder jo tilbage på familien. Det ligner lidt det samme som vi ser med indvandrerfamilierne.

 

De behøver ikke kun at snakke om landsbyens piger. De skal fokusere på den enkelte familie i stedet. Kommer datteren hjem med guld om halsen, så ved de andre jo godt hvad der er gang i. Og det samme hvis der kommer nyt tag på huset, bygges nyt hus, eller der anskaffes nye motorcykler eller biler. Sværere er det ikke. 

Og de kan jo også tælle hvor mange forskellige faranger de har med hjem på et år, og hvor stor kilo og aldersforskellen er. :-D

PS! Jeg tror fastisk ikke at man dømmer hinanden særlig meget omkring prostitution. Pengene og den sociale sikkerhed og fremgang er enorm vigtig.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...