Hop til indhold

Hjælp en debutant ri

Featured Replies

Skrevet

Søg nu lidt under anmeldelser, istedet for at tro at alle andre serverer alting for dig.  

Det er ikke så svært...

Skrevet
  • Author

Jeg har søgt, men ingen af dem er der anmeldelser på, så ville høre om der var nogen der har prøvet en af disse men bare ikke skrevet en anmeldelse. i stedet for at komme med en dum kommentar, så lad være med at kommentere overhovedet, hvis du ikke har noget godt at sige. 

Skrevet
blaugrana skrev, for 35 minutter siden:

nr. 2 er Gigi...pigen der sammen med Lily har haft op til 10 profiler samtidig!

Hun ser sød og fræk ud...men leverer dårlig service...er vel konklusionen...(som du kan søge frem her på EG).

Skrevet
blaugrana skrev, for 2 timer siden:

Jeg har søgt, men ingen af dem er der anmeldelser på, så ville høre om der var nogen der har prøvet en af disse men bare ikke skrevet en anmeldelse. i stedet for at komme med en dum kommentar, så lad være med at kommentere overhovedet, hvis du ikke har noget godt at sige. 

Hej Blaugrana

Nu ved jeg jo ikke, hvordan du har søgt. Tænker at du måske har brugt søgefunktionen ;-). Men jeg kan da komme stærkt i tvivl, da en simpel søgning på pigens navn i link nummer to, giver flere resultater! 

Så at du kalder det dumt af   Thaifan-72, at han foreslår, at du søger, er slet ikke så dumt som du meget uhøfligt giver udtryk for.

Jeg har i øvrigt selv anmeldt Angelique her på EG - prøv at se, om du kan finde anmeldelsen :-) 

Venligst

French

PS: Julia er da vist også anmeldt :-) 

Redigeret af frenchlover1

Skrevet
blaugrana skrev, for 2 timer siden:

Du kunne også starte med at lægge dine efterlysninger under "efterlysninger" istedet for i anmeldelsesforummet, og så måske lade være med at fare i flint med det samme når en anbefaler dig at bruge søgefunktionen. En smule ydmyghed i starten er ikke nogen dårlig ide. ;)

Skrevet
blaugrana skrev, for 3 timer siden:

Spørge-Jørgen havde måske været et bedre Nick-name :-) 

Det er okay at spørge, men nu har du spurgt til diskretion jeg ved ikke hvor mange gange. Hvis det er et så stort issue, tror jeg du får det svært... 

Men held og lykke! Vi glæder os da til en anmeldelse :-)

Skrevet
  • Author
Thai-fan72 skrev, 1 time siden:

Spørge-Jørgen havde måske været et bedre Nick-name :-) 

Det er okay at spørge, men nu har du spurgt til diskretion jeg ved ikke hvor mange gange. Hvis det er et så stort issue, tror jeg du får det svært... 

Men held og lykke! Vi glæder os da til en anmeldelse :-)

Ja måske burde jeg hedde "spørge-jørgen" ;) tak :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.