spirillen555 39 Skrevet 15. September, 2016 Har set en ny butik i randers på vestergade..har nogen været der eller har den ik åbent endnu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 15. September, 2016 (edited) spirillen555 skrev, for 2 timer siden: Har set en ny butik i randers på vestergade..har nogen været der eller har den ik åbent endnu? Jeg kom lige forbi i forgårs, hvor to danske, venlige fyre sad ude på trappen og røg. Spurgte dem, hvad der skulle være derinde. "Thaimassage" lød svaret.En ret så flot pige var ved at indrette noget lge ved vinduet. HMMMM! Ved dog ikke om hun skal arbejde der, men for pokker, hun er smuk!! Jeg fik ikke spurgt hvornår de åbner, men det så ud til at være næsten, hvis ikke helt færdigt, så det varer nok ikke længe, hvis der ikke allerede er åbent. Der er dog ingen annoncer endnu, som jeg kan finde! Ellers er Wendy's i Søren Møllersgade et rart sted at komme. Du får god betjening og såmænd osse en øl eller vand bagefter med en god sludder, hvis du gerne vil. Ingen hastværk der! Super-/megafransk og massage i en time for en tusse.. Redigeret 15. September, 2016 af chris 60 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spirillen555 39 Skrevet 15. September, 2016 Tak for info Cris:) kiggede også selv ind af vinduerne en dag..det ligner sku en pæn sober butik:) Skal da prøves en af dagene hvis de har åbent:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 15. September, 2016 spirillen555 skrev, for 2 timer siden: Tak for info Cris:) kiggede også selv ind af vinduerne en dag..det ligner sku en pæn sober butik:) Skal da prøves en af dagene hvis de har åbent:) Ja, helt sikkert! Jeg skal osse forbi - bor kun nogle hundrede meter væk! Men det skal sgu være MED sex, ellers gider jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SmartFart 14 Skrevet 16. September, 2016 Lyder super spændende men...... Nu er Vestergade i Randers ret så lang, kan vi få et hus nummer eller som minimum en ca. placering? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herrrman 71 Skrevet 16. September, 2016 SmartFart skrev, for 3 timer siden: Lyder super spændende men...... Nu er Vestergade i Randers ret så lang, kan vi få et hus nummer eller som minimum en ca. placering? Ca nr. 37 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 16. September, 2016 Herrrman skrev, for 2 timer siden: Ca nr. 37 Haha - det er ikke helt galt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 16. September, 2016 chris 60 skrev, for 22 timer siden: Jeg kom lige forbi i forgårs, hvor to danske, venlige fyre sad ude på trappen og røg. Spurgte dem, hvad der skulle være derinde. "Thaimassage" lød svaret.En ret så flot pige var ved at indrette noget lge ved vinduet. HMMMM! Ved dog ikke om hun skal arbejde der, men for pokker, hun er smuk!! Jeg fik ikke spurgt hvornår de åbner, men det så ud til at være næsten, hvis ikke helt færdigt, så det varer nok ikke længe, hvis der ikke allerede er åbent. Der er dog ingen annoncer endnu, som jeg kan finde! Ellers er Wendy's i Søren Møllersgade et rart sted at komme. Du får god betjening og såmænd osse en øl eller vand bagefter med en god sludder, hvis du gerne vil. Ingen hastværk der! Super-/megafransk og massage i en time for en tusse.. Hej Chris 60 Kan du oplyse, hvor det var du så den skønne ved vinduet. Vestergade nr.???, Randers. Nu er det jo min thai-day i morgen!!!. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 16. September, 2016 (edited) Aalborg skrev, for 6 minutter siden: Hej Chris 60 Kan du oplyse, hvor det var du så den skønne ved vinduet. Vestergade nr.???, Randers. Nu er det jo min thai-day i morgen!!!. Ja, sådan ca. nr 37, men jeg aner ikke om hun skal arbejde der eller blot er gift med een af gutterne, der sad uden for? Og jeg ved ikke, om de er åbnet endnu. Redigeret 16. September, 2016 af chris 60 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monty 120 Skrevet 16. September, 2016 Hvis det er nr. 37 så er det det sted hvor der i mange år har været en Bordel, så godt forleden at det var ved at blive renoveret, men så ikke vad der skulle være der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 16. September, 2016 Monty skrev, for 21 minutter siden: Hvis det er nr. 37 så er det det sted hvor der i mange år har været en Bordel, så godt forleden at det var ved at blive renoveret, men så ikke vad der skulle være der. Det er korrekt - det lukkede for et par år siden, og "butikken" har været tom lige siden - altså indtil nu! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 16. September, 2016 chris 60 skrev, for 16 minutter siden: Det er korrekt - det lukkede for et par år siden, og "butikken" har været tom lige siden - altså indtil nu! Tak for det. Så er det kun den søde kløende ventetid indtil forretningen er åben og en bror sætter en anmærkning på Thailisten Vest - så kommer jeg også på besøg. - - Troede at det måske var hos Smile i nr. 42/42A. Der har de en rigtig flot ladyboy, men sådan en er jeg ikke til. De skal være en rigtig pige. Så nu venter jeg spændt - evt. på en PM. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 16. September, 2016 Aalborg skrev, for 1 minut siden: Tak for det. Så er det kun den søde kløende ventetid indtil forretningen er åben og en bror sætter en anmærkning på Thailisten Vest - så kommer jeg også på besøg. - - Troede at det måske var hos Smile i nr. 42/42A. Der har de en rigtig flot ladyboy, men sådan en er jeg ikke til. De skal være en rigtig pige. Så nu venter jeg spændt - evt. på en PM. Hm, 42 eller 42A kender jeg ikke lige noget til. Jo, der er en thaimassage eller sådan noget, men ufff! Ladyboys er sgu heller ikke liiige mig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 16. September, 2016 chris 60 skrev, for 15 minutter siden: Hm, 42 eller 42A kender jeg ikke lige noget til. Jo, der er en thaimassage eller sådan noget, men ufff! Ladyboys er sgu heller ikke liiige mig! Nej - jeg er slet ikke til LB, men indehaveren er meget indbydende og medlevende til alt det, du kunne ønske dig, men prismæssigt lige i overkanten. Kan dog forhandles lidt ned... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 16. September, 2016 Aalborg skrev, for 23 minutter siden: Tak for det. Så er det kun den søde kløende ventetid indtil forretningen er åben og en bror sætter en anmærkning på Thailisten Vest - så kommer jeg også på besøg. - - Troede at det måske var hos Smile i nr. 42/42A. Der har de en rigtig flot ladyboy, men sådan en er jeg ikke til. De skal være en rigtig pige. Så nu venter jeg spændt - evt. på en PM. Hm, 42 ellerJa Aalborg skrev, for 2 minutter siden: Nej - jeg er slet ikke til LB, men indehaveren er meget indbydende og medlevende til alt det, du kunne ønske dig, men prismæssigt lige i overkanten. Kan dog forhandles lidt ned... 42A kender jeg ikke lige noget til. Jo, der er en thaimassage eller sådan noget, men ufff! Ladyboys er sgu heller ikke liiige mig! Ja, de er som regel forhandlingsvenlige, men det er de vel vant til hjemmefra, tror jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spirillen555 39 Skrevet 16. September, 2016 Skønt sted:) lækre rum og rigtig sød pige:) vil ikke sige for meget, fantasien er jo det halve af det:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheBull 27 Skrevet 18. September, 2016 Hej Venner kørte forbi i lørdags og kunne se at der var 2 stk damer inde i butikken, kunne ikke se så meget om alder eller udseende, men butikken var åben. Jeg havde nogle aftaler så jeg nåede ikke ind og fik prøvet stedet af, så nu må vi se om jeg kan nå det en af dagene, hører gerne hvis andre har været der , og om det er et "grøn" sted eller man er heldig hilsen TheBull Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovtrolden 60 Skrevet 21. September, 2016 smile i vester gade 42 har skiftet navn til laimay den nye er skråt over for navn dao thai sports massage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. September, 2016 Hende her mødt jeg i Vestergade 37 i går: https://annoncelight.dk/showad/215278 Billederne er af hende og hun har kønt ansigt. Hun tilbyd ikke kys og fransk p.g.a. en blister på indre siden af hendes læbe. Hun har tandbøjler. Så det blive med lidt tantekys og lidt slikke på lollipopen. Shah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjeldsen 85 Skrevet 23. September, 2016 var der kun en i butikken???? Ser ellers spændene ud, kunne godt være man skulle til Randers en dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheBull 27 Skrevet 25. September, 2016 Hej Venner Så fik jeg besøgt Vestergade 37, ny istandsat og nogle søde piger, så kan det da vist ikke blive ret meget bedre. Jeg blev vist ind i et rum ( med dør ), og bedt om at smide tøjet. Der var en stor bred "briks" , manglede dog en form for pude da jeg lå på maven, den kom frem da jeg kom om på ryggen. Jeg fik massage af en ung pige, mener hun sagde hun hed Dim eller noget i den retning, vil skyde hende til at være ca. 25, men de er jo svære at aldersbestemme. Slank ved et par gode bryster, vil tro hun var ca. 160 høj og et gæt på vægten vil være ca. 50-55 kg men det er bare gætværk. Selve massage var middelmådig, ikke rigtig noget pirrende, først da jeg blev bedt om at vende mig rundt, da kom hun dejlig tæt på den nedre region. Blev tilbudt fuld pakke til 1300 kr. , det syntes jeg var lidt i overkanten, så sagde hun HJ til 600, jeg lod som om at jeg ikke rigtig vidste om det var noget jeg ville have, og efter lidt tid kom buddet om HJ så ned på 500, det var en rigtig god finish, og blev rigtig godt afvasket bagefter, ved ikke om der er mulighed for bad. Den anden pige der var på stedet passer på beskrivelsen som , skrev og hun havde tandbøjle på. Det er et par søde piger og de fjantede og jokede lidt både med mig og hinanden, er absolut et sted jeg godt kunne finde på at besøge igen TheBull 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjeldsen 85 Skrevet 7. Oktober, 2016 var forbi i dag, super pige god massage plus det løse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 7. November, 2016 Hej jeg vil lige lige høre nærmere, da jeg overvejer et besøg. Betalte i 1200 Kr eller hvad gav i? Hvordan var massagen? Og tog i den ydelse hun beskriver eller andre muligheder og sprang i massagen over? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 25. December, 2016 (edited) Så vidt jeg kan observere, når jeg kommer forbi, så er stedet allerede lukket igen?? Ellers kan dette sted anbefales meget: Redigeret 25. December, 2016 af chris 60 Tilføjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg