Hop til indhold
Baremig

Overvejer at få nyt "navn"

Recommended Posts

Da jeg det seneste har lagt mærke til der er flere som hedder Patricia

har jeg overvejet at få mig et nyt kunstnernavn. 

Men er så omvendt bekymret for om mine kære gæster vil blive misledt af dette. 

Hvordan gør man så hvis man skifter navn men fortsat ønsker sine "faste" besøgende og de som har ønske om et visit skal vide det er mig men bare har ændret navn? :o

 

Redigeret af Baremig

Del dette indlæg


Link til indlæg
MandMedM skrev, for 10 minutter siden:

Hvad med Patricia P., det er nemt at huske for de faste :-)

Patricia P ? Hmm..

men lidt i hvilken sammenhæng kommer p'et ind? 

Men tjo hvorfor ikke. ;) 

Det vil jeg lige overveje lidt :D

 

Redigeret af Baremig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, for 3 minutter siden:

men lidt i hvilken sammenhæng kommer p'et ind? 

Du kan også vælge et andet bogstav. Det er kun for at undgå at blive forvekslet med andre der benytter navnet: Patricia

Del dette indlæg


Link til indlæg
MandMedM skrev, for 1 minut siden:

Du kan også vælge et andet bogstav. Det er kun for at undgå at blive forvekslet med andre der benytter navnet: Patricia

Ja.. Jeg skal ihvertfald ikke sammenlignes eller forveksles med de andre ;) 

Tak for svar.. :*

Nu kalder dynen.. 

Sov godt :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, for 5 timer siden:

 

Hvordan gør man så hvis man skifter navn men fortsat ønsker sine "faste" besøgende og de som har ønske om et visit skal vide det er mig men bare har ændret navn? :o

 

 

Hvad med Danske Patricia eller Patricia Dane? Er de andre Patricia'er ikke udlændinge?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, 1 time siden:

 

Hvad med Danske Patricia eller Patricia Dane? Er de andre Patricia'er ikke udlændinge?

Jo.. Vist nok. Dem jeg har set men blev i tvivl om der var en mere Patricia som var dansk. Men den var nok mere brugbar. ;) 

thanks..

god dag til er alle derude :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, for 7 timer siden:

Da jeg det seneste har lagt mærke til der er flere som hedder Patricia

har jeg overvejet at få mig et nyt kunstnernavn. 

Men er så omvendt bekymret for om mine kære gæster vil blive misledt af dette. 

Hvordan gør man så hvis man skifter navn men fortsat ønsker sine "faste" besøgende og de som har ønske om et visit skal vide det er mig men bare har ændret navn? :o

 

Altså jeg så lige en annonce, der skriver du da "dansk milf",  men intet navn, det er da lige det modsatte af hvad du søger nu i tråden :)  

Men danske / smukke / forførende m.m. ville da være et godt tillæg navn :)  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, for 7 timer siden:

Da jeg det seneste har lagt mærke til der er flere som hedder Patricia

har jeg overvejet at få mig et nyt kunstnernavn. 

Men er så omvendt bekymret for om mine kære gæster vil blive misledt af dette. 

Hvordan gør man så hvis man skifter navn men fortsat ønsker sine "faste" besøgende og de som har ønske om et visit skal vide det er mig men bare har ændret navn? :o

 

Du kunne jo nøjes med en lille ændring af dit navn - f.eks. stave det: Patrizia eller Phatrizia ;-)

Men ellers er det vel bare noget du gør - og skifter du ellers ikke billeder eller profilbeskrivelse, skal de fast nu nok finde ud af det.

Hvis det er dit profilnavn her på Eroguide du vil have ændret? - er det bedste at du bare trykker på rapporter indlæg i et af dine egne indlæg og skriver hvad du ønsker og jeg er sikker på der hurtigt vil blive taget hånd om det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 50 minutter siden:

Spændende :ph34r:

Hehe Jeg hedder på Annoncelight i underkolonnen i det lyserøde felt patricia. Og i anmeldelserne herinde pånær den fra Skagen der "hedder" jeg også Patricia..

men det nu heller ikke noget der sker Wupti. Har jo også andet at give mig til :o

 

Men tak for alle jeres forslag. De er sjove og giver stof til eftertanke. 

;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 27 minutter siden:

Det skal da være:

Patricia the Best.

Hvad ellers.:-P

Hehe Hvor er du sød :D 

Men nu er jeg jo ikke så højtideligt anlagt at jeg ligefrem kan sidde og påstå jeg er den bedste :o

Men har dog hørt fra MANGE at mit blowjob er noget af det bedste de længe har prøvet ;) 

Hmm.. Nåh men jeg må se på det. 

I skal ihvertfald nok blive opdateret.. :*

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Easy peasy. Gør bare en Prince:

"The GP former known as Patricia"

Internationel pres vil skrive om begivenheden, og du vil blive inviteret til New York for at forklare hvorfor. Men du siger ikke noget og legenden omkring dig bliver mere og mere mystisk. Alle vil have dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 4 timer siden:

Easy peasy. Gør bare en Prince:

"The GP former known as Patricia"

Internationel pres vil skrive om begivenheden, og du vil blive inviteret til New York for at forklare hvorfor. Men du siger ikke noget og legenden omkring dig bliver mere og mere mystisk. Alle vil have dig.

Haha... :P

Ville ønske det var sådan at jeg blev inviteret på en hvilken som helst rejse ud af DK..

Har ikke været på ferie i over 10 år. Men forhåbentlig ændre det sig snart ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, den 15/9/2016 at 10:30:

Hehe Jeg hedder på Annoncelight i underkolonnen i det lyserøde felt patricia. Og i anmeldelserne herinde pånær den fra Skagen der "hedder" jeg også Patricia..

men det nu heller ikke noget der sker Wupti. Har jo også andet at give mig til :o

 

Men tak for alle jeres forslag. De er sjove og giver stof til eftertanke. 

;) 

Må man spørge hvad dit kunsternavn du går under, i den anmeldelse fra Skagen? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...