Hop til indhold
Guest kongo79

Gb med 2 piger 16 sep i kbh 1100 kr :)

Recommended Posts

Guest anders Jensen
kongo79 skrev, for 3 timer siden:

Der er stadigvæk få pladser tilbage :)

Er så ærgerlig over jeg ikke kan der :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 15 minutter siden:

Er så ærgerlig over jeg ikke kan der :) 

Jeg er ærgerlig over at jeg er for gammel og for tyk ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Bear skrev, for 2 timer siden:

Jeg er ærgerlig over at jeg er for gammel og for tyk ;)

 

He he - ja det er ærgerligt :) alderen er i hvertfald svær at få ned :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En fræk aften i det Københavnske

Mr Kongo havde igen annonceret med et gangbang, og efter en helt suveræn omgang sidst - så blev jeg nød til at finde plads i kalenderen, og vej til det indre København.

Der blev booket en plads, og på dagen tikkede der i god tid en adesse ind til et sted på Nørrebro, og så blev GPS'en indstillet.

En dag forinden kom der besked fra Kongo om, at der var en ekstra fræk frøken der ville med, så nu var det 1½-2 timer med to skønne sexhungrende kvinder - det ville man selvfølgelig ikke sige nej til.

Da jeg ankom, dukkeder der et par fyre diskret op i den angivne baggård, og lige på klokkeslet kom Kongo ned og hentede os. Så blev der ordnet betaling, og vi blev ledt ind i lejlegheden hvor der sad to smækre tøser i frækt sort lingeri og ventede, den ene (brunetten) med bind for øjnene og blondinen smilede frækt og forventningsfuldt.

de næste halvanden time stod på en yderst hed omgang sex, i alle betydninger. Det var en lille lejlighed, og grundet vores foretagende var det for lukkede vinduer, og til sidst drev sveden af os alle - men alle tog det med ophøjet humør, det var også svært andet det lækre selvskab taget i betragtning.

Endnu et fedt arrangement, hvor det er lysten der driver værket for alle parter - og hvor alle har det sjovt! Jeg håber inderligt på at det ikke bliver sidste gang!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg var også med sidste gang, og det var en mega god oplevelse, og ville også gerne have været med denne gang, men kunne desværre ikke. Hvordan var den nye pige, var hun god? Udfra billederne ser hun super skøn ud!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...