Hop til indhold
Rejsenetværk

Logge på og af

Recommended Posts

Guest Caveman

Jamen jeg gør ikke noget, for at problemet opstår. Det er her allerede når jeg går ind på eroguide.dk

Har win 8,1 styresystem, ved ikke om det gør nogen forskel. Og Addblock+ forresten.

Har prøvet det med F5, gjorde ingen forskel overhovedet. Og i det højre øverste hjørne, er bare søgefeltet.

Kan kun finde den Opretbruger/login i bunden i et emne.

Når jeg har brugt den login i bunden af et emne, som er den eneste login så er der ingen måde at logge ud. Og kan kun gå ind på min profil, ved at klikke på mit brugernavn i et emne. Eller gå ind i Brugere online og finde min profil.

Men kan da lige prøve at søge efter browser opdatering manuelt, og se om det gør nogen forskel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Caveman

Nåede vist ikke lige at fange den besked, hørte bippet men kunne ikke nå at klikke ind på den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Caveman skrev, for 1 minut siden:

Nåede vist ikke lige at fange den besked, hørte bippet men kunne ikke nå at klikke ind på den.


Prøv lige at slå dine plugins fra, bare som en test, for at se hvad det gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Caveman

Hvilke af dem? Nogle er java, grafikken, sikkerhed osv.

Aktivere de sig selv igen bagefter?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Caveman skrev, Lige nu:

Hvilke af dem? Nogle er java, grafikken, sikkerhed osv.

Aktivere de sig selv igen bagefter?

Beklager. Jeg mente tilføjelser/addons. Dvs. ad-blocker og lignende. Deaktiver alle som en start, og så test. Slå dem derefter til - en efter en - og test imellem hver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Caveman

Der var kun addblock+

Men efter jeg slog det fra, så fik jeg normal adgang igen.

Så ved ikke lige hvad i har lavet, siden det forhindrere en i at bruge sin profil normalt lige pludseligt.

Men slår det til igen, da jeg ikke vil belastes med reklamer. Eller skulle slå det fra og til, hver gang jeg benytter denne side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Caveman skrev, for 1 minut siden:

Der var kun addblock+

Men efter jeg slog det fra, så fik jeg normal adgang igen.

Så ved ikke lige hvad i har lavet, siden det forhindrere en i at bruge sin profil normalt lige pludseligt.

Men slår det til igen, da jeg ikke vil belastes med reklamer. Eller skulle slå det fra og til, hver gang jeg benytter denne side.

Vi er altså til at snakke med ;-) Det vil da være mest optimalt hvis siden kan køre med en af de mest brugte ad-blokkere. Jeg skal se hvad vi kan gøre. Der er sikkert en fornuftig forklaring på hvorfor der er en konflikt imellem ad-blokker og sitet. Kører du seneste udgave af ad-blocker tilføjelsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Caveman

Min version er 2.7.3.

Der er vist ingen opdateringsfunktion på den, hvad jeg kan se af.

Og min udgave er vist også den seneste, efter hvad jeg kan google mig til.

Redigeret af Caveman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Caveman skrev, for 2 minutter siden:

Min version er 2.7.3.

Der er vist ingen opdateringsfunktion på den, hvad jeg kan se af.

Og min udgave er vist også den seneste, efter hvad jeg kan google mig til.

Vi rørte seneste ved Eroguide i Fredag. Version 2.7.3 af AdBlock Plus er udkommet i dag. Kunne det tænkes at der måske snarere er en fejl i Adblock Plus? Umiddelbart jo ikke, fordi det EG køre fint med 2.7.3 hos mig. Måske dine AdBlock Plus indstillinger er lidt for restriktive.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Caveman

Der har ikke været et eneste problem før i dag. Og jeg installerede adblock plus tilbage i april måned, hvilket var udgave 2.7.3. ifølge de informationer jeg kan se i mit program og på adblock plus firefox siden hvor man kan hente programmet.

Jeg har ikke rørt indstillingerne siden jeg fik programmet, kun valgt de ting fra, som jeg ikke ville se. Af dem som jeg kunne fravælge.

Og det har jeg heller ikke rørt ved i langt tid, da det ikke har været nødvendigt.

Jeg har ikke lavet ændringer i hverken software eller hardware, eller fået nye programmer på pc´en i lang tid.

Men det er vist lidt tid siden, jeg rent faktisk har været logget ind her på siden. Det sidste stykke tid, har jeg bare lige kigget igennem uden at logge ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Caveman skrev, for 1 minut siden:

Der har ikke været et eneste problem før i dag. Og jeg installerede adblock plus tilbage i april måned, hvilket var udgave 2.7.3. ifølge de informationer jeg kan se i mit program og på adblock plus firefox siden hvor man kan hente programmet.

Jeg har ikke rørt indstillingerne siden jeg fik programmet, kun valgt de ting fra, som jeg ikke ville se. Af dem som jeg kunne fravælge.

Og det har jeg heller ikke rørt ved i langt tid, da det ikke har været nødvendigt.

Jeg har ikke lavet ændringer i hverken software eller hardware, eller fået nye programmer på pc´en i lang tid.

Men det er vist lidt tid siden, jeg rent faktisk har været logget ind her på siden. Det sidste stykke tid, har jeg bare lige kigget igennem uden at logge ind.

Ok. Jeg konstaterede forkert at 2.7.3 var frigivet i dag. Det var vist bare min egen installationsdato. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...