Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Sparkster
Finger skrev, for 9 minutter siden:

Hvorfor blive snydt hos en østeuropæisk pige, når en dansk pige kan gøre det for det (tre)dobbelte?

Drt er et spørgsmål om kvaliteten af snyderiet, og så er det altid rart at dele sprog, så man forstår hvorfor man er blevet snydt :) 

EUwanker skrev, den 13/9/2016 at 20:57:

HVIS MAN KUN VIL BETALE FOR EN dacia, FÅR MAN IKKE EN MERCEDES

Mener du ikke Hyundai - troede kun du shoppede i asien? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mindst lige så sørgerlige oplevelser med danske GP'er som med de udenlandske - men man betaler generelt desværre mere for den danske nedtur....... Det er et dirty game skal man blot huske på + have evnen til at vende om eller smide svindlere på porten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo flere der er at vælge imellem, jo bedre er det for os (bedre priser og ydelser, og noget for enhver smag).

Kombineret med dette forum fungerer det faktisk, og denne tråd var et initiativ til at sætte det lidt i system.

Personligt er jeg lidt imod en "blackliste", fordi næsten alle pigerne før eller siden møder en med dårlig kemi, eller har en dårlig dag. Jeg foretrækker det allerede fungerende system med løbende anmeldelser af de piger der er aktive lige nu.

I øvrigt synes jeg tit fake-annoncerne forsvinder lynhurtigt, når de er blevet spottet i EG, så noget indtryk gør vi da 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, for 15 timer siden:

I øvrigt synes jeg tit fake-annoncerne forsvinder lynhurtigt, når de er blevet spottet i EG, så noget indtryk gør vi da 8-)

Helt enig. Jeg har flere gange hjulpet med at få fjernet falske billeder ved at fortælle det til pigen på en pæn (og jeg er lidt skuffet over dig) måde.
Ved at få pigen til at forstå at hun skuffer kunderne ved at lave falsk reklame, og det egentlig ikke er i hendes interesse da det foringer oplevelsen fra begge, har jeg set annoncer blive lavet om til rigtige -eller mere virkelighedstro billeder.

Prøv det! Lad os starte kampagnen. Jo flere af os potentielt skuffede kunder som skriver til pigerne, og opdrager dem lidt, jo større chance er der for at det virker. Husk den gode tone, for den bedste måde at overbevise hende på, er hvis hun føler sig tryg og godt tilpas. Der er trods alt ægte mennesker bag de falske billeder (eller bagmænd, og så er de spottet).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...