Gæst Skrevet 13. September, 2016 Jeg efterlyser at sted i enten Fælledparken hvor der er godt at have sex, så uforstyrret som muligt? Eventuelt leje af lokale for en time, forladt bygning? Kan nogen være mig behjælpelig, gerne hurtigst muligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 13. September, 2016 Fælledparken er bare ikke egnet til den slags, ihvertfald ikke i dagtimerne. Om natten kan du sikkert finde et buskads et eller andet sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. September, 2016 Bear skrev, for 6 minutter siden: Fælledparken er bare ikke egnet til den slags, ihvertfald ikke i dagtimerne. Om natten kan du sikkert finde et buskads et eller andet sted. Det skal også først være når solen er gået ned Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrDominate 10 Skrevet 13. September, 2016 Jeg er enig med Bear. Der er ikke de store muligheder i fælledparken, ellers så skulle det da være omme bagved pavillionen mon ikke du kan finde et sted der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg