stivert 156 Skrevet 12. September, 2016 Nogen der kender en billig thainumse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Erikson Skrevet 12. September, 2016 stivert skrev, for 25 minutter siden: Nogen der kender en billig thainumse? i hvilken by eller del af landet tænker du på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 13. September, 2016 Hvad med at udvide din søgning til hele EU? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 14. September, 2016 stivert skrev, den 12/9/2016 at 21:42: Nogen der kender en billig thainumse? Kun numsen, eller må der følge en krop med også? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 30. Oktober, 2016 Søger fortsat en ældre thai, der er til sport i toeren. Ikke for dyrt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 1. November, 2016 stivert skrev, den 30/10/2016 at 20:20: Søger fortsat en ældre thai, der er til sport i toeren. Ikke for dyrt. Hvis hun stadig er aktiv, har jeg erfaret at den godt voksne og ret lattermilde thaidame på Viborg Hovedvej 122, Tørring er med på lidt af hvert. Bemærk at priserne skal forhandles, da det menukort jeg fik præsenteret er ret urealistisk... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Friske 15 Skrevet 1. November, 2016 Hvor gammel er hun ca? Ser hun ok ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 1. November, 2016 Friske skrev, for 3 timer siden: Hvor gammel er hun ca? Ser hun ok ud? Svært at sige, men et sted i fyrrerne vil jeg tro.Hvis hun er over halvtreds, holder hun sig godt. Hun er mere sød end køn, men tiltalende nok. Men mundtøjet er velsmurt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 2. November, 2016 Har hun et arbejdsnavn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 4. November, 2016 Der er, så vidt jeg ved, kun den ene pige derude, men jeg har ikke et kælenavn på hende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg