Hop til indhold
Guest Mutha

"Kun skandinaviske mænd" - hvad sker der??

Recommended Posts

kunforsjov76 skrev, for 12 minutter siden:

Nej der er IKKE korrigeret for social status. Der står jo netop at unge mænd som er efterkommere af ikke vestlige indvandrere ofte har lavere social status, og man derfor skal korrigere for dette faktum som læser. Der ud over er det jo bare en generel statestik der omfatter ALLE lovovertrædelser skåret over en kam - inkl færdselsloven. Man kan ikke læse noget om, hvilke typer af grove kriminalitetstyper de enkelte grupper står for. Alt andet ville også været et klart brud på loven om diskrimination - og jeg mener endda også at dette hæfte balancerer på kanten! Det er sikkert lavet for at lefle for DF da finansloven på et tidspunkt skulle stemmes hjem - dette var så hvad de kunne få, inden for lovens rammer. Bare et gæt!

Du læser tydeligvis ikke det vi linker til. Jeg har allerede dokumenteret statistikken længe før dit første indlæg, hvor du hårdnakket påstod at der ikke fandtes statistik. Og nu kan du heller ikke læse de sidste 2 sider - tabel 6.8 linjen "vold" og tabel 6.9 kolonnen "vold". Derudover står der tydeligt under begge tabeller "Standardiseret for både alder og socioøkonomisk status". Det gavner ikke din sag at være så fakta resistent.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, for 2 minutter siden:

Du læser tydeligvis ikke det vi linker til. Jeg har allerede dokumenteret statistikken længe før dit første indlæg, hvor du hårdnakket påstod at der ikke fandtes statistik. Og nu kan du heller ikke læse de sidste 2 sider - tabel 6.8 linjen "vold" og tabel 6.9 kolonnen "vold". Derudover står der tydeligt under begge tabeller "Standardiseret for både alder og socioøkonomisk status". Det gavner ikke din sag at være så fakta resistent.

 

 

 

 

Folk kan selv læse hvad der står i den undersøgelse - at du forsøger at fordreje indholdet må stå for egen regning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kunforsjov76 skrev, for 10 minutter siden:

Giv mig et eksempel på statestik over de enkelte typer af kriminalitet, så skal jeg forklare dig hvorfor det er diskrimination! Det der link er bare bullshit - både avisen (som er højreorienteret propaganda) og den fakta de benytter. De henviser bare til en undersøgelse, tidligere nævnt i denne tråd, som omhandler ALLE typer kriminalitet skåret over en kam - også brud på færdselsloven. 

Er Berlingske også højreorienteret propaganda? :D 

Her har du lidt om irakere, somaliere, tyrkere og voldtægt.....

http://www.b.dk/nationalt/hver-tredje-doemte-for-voldtaegt-er-indvandrer

Del dette indlæg


Link til indlæg
kunforsjov76 skrev, for 12 minutter siden:

Giv mig et eksempel på statestik over de enkelte typer af kriminalitet, så skal jeg forklare dig hvorfor det er diskrimination! Det der link er bare bullshit - både avisen (som er højreorienteret propaganda) og den fakta de benytter. De henviser bare til en undersøgelse, tidligere nævnt i denne tråd, som omhandler ALLE typer kriminalitet skåret over en kam - også brud på færdselsloven. 

 - - at du gider !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 8 minutter siden:

 - - at du gider !!

Det er jo det der problemet i det her land - ingen gider modargumentere had-talerne, så de ender med at få ret! Hvad mener du egentlig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Holdda op man skal da både holde vejret og slå kors flere gange når man læser indlæggene. Det første indlæg er da usmageligt, lige så er de generaliserende og halvdiskriminerende indlæg. 

Jeg selv er fra Indien, typisk skelner piger ikke imellem mig og personer fra Pakistan som er Mellemøsten, hvilket Indien ikke er. 

Jeg støder tit på piger, der ikke ønsker besøg fra mig, selvom jeg forklare min situation. Det i sig selv, kan være træls at undskylde min hudfarve, fordi enkelte kan ødelægge det for mange. 

Jeg har fuld forståelse for pigerne, det er deres valg, ligesom det er mit valg at vælge fra. Det kan dog indsnævre valget kraftigt, da det segment jeg søger til at starte med er snævert. Men det er vel bare sådan det er. 

Jeg blev ikke afvist i døren, den enkelte gang jeg undlod at fortælle min hudfarve. Jeg tror det handler lige så meget om typen, præsentation og prisniveauet, hvis man modtager ubehagelige typer (læs: "perkere", forsmåede hvide mænd osv), hvilket det lader til, at der tilsyneladende også findes herinde. 

Jeg har altid syntes at pigerne er selvbestemmende, jeg har ingen intentioner om at diskutere, hvorvidt jeg har ret til et besøg. Jeg har på ingen måde lyst til en pige, der ikke gider hverken mig eller ydelses-forholdet. Så jeg kan sommetider se en fordel i deres klausul. Så ved jeg 100% at jeg vil få en dårlig oplevelse; pengene gemt, fordoblet og brugt på en oplevelse, jeg ved bliver god.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja det er jo trist at det ødelægger for andre som er lidt mørk på huden.

Men det betyder jo ikke alle er fra mellemøsten selv om man brun på huden.

Det ødelægge jo for andre som er født og opvokset i Danmark selv om man ikke fra mellemøsten.

Mange piger tror alle dem som er brune på huden er banditter fra mellemøsten :-D

 

Redigeret af Canelo Saul Alvarez

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful

Jeg mener, at det er vigtigt, at had-talerne modargumenteres ... Klassificering  ... Symbolisering ... Dehumanisering ... Bladebronx begræder sin situation ved at generalisere, men hvad vil han gøre hvis turen virkelig kom til ham. Der findes tåber i alle farver og afskygninger. De skal kritiseres og modarbejdes. En generalisering hjælper ikke mht etnicitet. Jeg mener, at det mere er et spørgsmål om hvilke sociale lag de kommer fra.

Når det er sagt kan vi kalde en spade for en spade. Hvis en pige har haft dårlige oplevelser, så er det helt iorden hun ikke ønsker en gentagelse. Siden "de mørke" kunne være en lille del af kundesegmentet eller været meget besværlige, så er det vel meget beroligende for pigerne at putte denne klausul ind. De kan jo ikke generalisere for deres største kundegruppe, "de hvide", på grund af enkelte af dem ikke har opført sig ordentligt. Så vil der ikke være mere forretning i det. 

Jeg snakkede med en af de udenlandske piger forleden, hvorfor hun lige pludselig begyndte at skrive "only Scandinavian". Hun sagde, at der gik et rygte om at nogle flygtninge havde voldtaget en eller to piger. Jeg ved ikke hvor meget der i det, men spørgsmålet om de uledsagede unge flygtninge er en kæmpe fuck up fra politikernes side. Det har ikke meget med flygtninge at gøre, men er mere gadebander fra lande som Afghanistan, Pakistan osv. De lande er nok glade for at de slap af med dem. Jeg kender nogle flygtninge. De er ressourcesvage og traumatiserede. Når jeg ser de nye unge, så er de en hel anden rang. De er nærmest kommet til vesten for at feste.  Så vi vil nok se flere og flere piger kun ønske "skandinaviske". Det bebrejder jeg ikke pigerne, men mere udviklingen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm det er ikke så kompliceret, hvis en GP, ikke ønsker business med en " trykimprægneret" eller en fed eller en der har passeret 55 år, eller en der...........så er det hendes ret, præcis som det er min ret at fravælge GP, over 30 år, eller udelukkende at foretrække thai, eller........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, den 12. september 2016 at 19:32:

Jeg kan ikke lide sorte negere, altså det jo generelt.. Der kan da og er undtagelser :)

 

Jeg kan også bedre lide hvide negre. :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt li at trådstarteren med en enkelt bemærkning fik jer allesammen op på den samme gamle trædemølle og derefter selv forsvandt fra debatten :P

Jeg er 50+, så selv om jeg er pæredansk kan jeg altså også opleve piger der ikke gider mig.

Det må man bare leve med, der er jo mindst 3.500.000.000 andre piger at prøve lykken ved :)

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mutha skrev, den 12/9/2016 at 19:01:

 er der nogen af vores karamelfarvede hulbrødre som ikke behandler pigerne ordentligt - eller ligefrem øver vold med dem????
 

Ja, det er der.

Det er ganske vist ærgerligt, at de mange ødelægger det for de få - men  sådan er det også på  andre områder. Hvis du imidlertid er én af de få, der ikke har den traditionelle karamelfarvede indstilling til det modsatte køn, må du jo bare ud og tale godt for dig - det lykkes faktisk ind imellem.

Den måde, hvorpå du formulerer den sætning, jeg har citeret, antyder imidlertid, at du ikke selv er karamelfarvet - så hvad er din interesse i at starte debatten?

Redigeret af Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Spider skrev, for 19 minutter siden:

Det er ganske vist ærgerligt, at de mange ødelægger det for de få

Eller at de få ødelægger det for de mange...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den 12/9/2016 at 19:33:

Det gør de grisefarvede også af og til. Der er idioter alle steder og af alle etniciteter.

Hvis man nu skriver. at det kun er grisefarvede som er velkommen, tror jeg muslimerne automatisk holder sig væk. :-D8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En teolog og en arkitekts definition af min nationalitet er et skændsel, der burde give dem begge tid til stribet sol.

En Glædespige må modtage nøjagtig den gæst de ønsker. Motiver hidrører de private tanker.

Min frihed som kunde er den samme. En indskudt tanke er - vil da gerne anvende mange faconer, farver og baggrunde. Livet i mangfoldighed ser noget mere attraktivt ud end livet i fordom og lille begavelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sker også på Thai steder, i hvert fald den jeg på denne dag.
Jeg trådte ind i butikken da jeg havde aftalt en time med en bestemt pige, men som det hænder var pigen "taget hjem for i dag"
Mutter prøvede at lokke en anden pige på mig, men jeg takkede pænt nej tak, i det samme kom der ind af døren 2 friske mørkhudet gutter ind af døren.
De spurte efter massage, men mutter sagde der ingen ledige tider var, selvom hun 5 sekunder forinden, havde spurt om jeg havde lyst til den anden pige.
De pressede mutter lidt for at høre hvornår der så var en ledig tid, men kunne fornemme på mutter hun aldrig ville få en ledig tid til de to unge herre.
Kæk som jeg var, og for at løsne stemningen lidt, sagde jeg at jeg havde tid til at massere, men det havde ingen interesse, og de to unge herre grinte hele vejen ud af døren.

Redigeret af jadukada

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
jadukada skrev, den ‎30‎-‎09‎-‎2016 at 07:52:

Hvis man nu skriver. at det kun er grisefarvede som er velkommen, tror jeg muslimerne automatisk holder sig væk. :-D8-)

Jeg tror det er denne klassificering og symbolisering der er problemet. Hvad vil du sige om "en mørk" der er mere dansk end dig? Eller en lys muslim? Vær nuanceret og snak om problemet. Jeg mener, at pigerne ikke skal holdes til ansvar for noget og til enhver tid afvise, hvem de har lyst til. Næ, det er mere samfundet generelt. Denne debat afspejler ikke pigerne, men os som samfund. Jeg håber, at det ikke udvikles til noget mere svinsk. Som sagt, har jeg intet imod piger, der af erfaring ikke modtager "de mørke". Jeg har besøgt nogle af dem, og de er nogle fantastiske mennesker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes nu svaret ligger lige for. Det er er jo kendt af alle at visse kulturer ikke respekterer kvinder på samme måde som vi grisefarvede gør. Ingen nævnt ingen glemt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
trolden skrev, for 6 minutter siden:

Syntes nu svaret ligger lige for. Det er er jo kendt af alle at visse kulturer ikke respekterer kvinder på samme måde som vi grisefarvede gør. Ingen nævnt ingen glemt.

Kan du venligst forklare din påstand? Vil en syrisk kristen ifølge dig være på samme måde som en syrisk muslim? Vil en dansk muslim være på samme måde som en dansk kristen? Vil en familiefar være på samme måde som en rocker?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Playful skrev, for 20 timer siden:

Jeg tror det er denne klassificering og symbolisering der er problemet. Hvad vil du sige om "en mørk" der er mere dansk end dig? Eller en lys muslim? Vær nuanceret og snak om problemet. Jeg mener, at pigerne ikke skal holdes til ansvar for noget og til enhver tid afvise, hvem de har lyst til. Næ, det er mere samfundet generelt. Denne debat afspejler ikke pigerne, men os som samfund. Jeg håber, at det ikke udvikles til noget mere svinsk. Som sagt, har jeg intet imod piger, der af erfaring ikke modtager "de mørke". Jeg har besøgt nogle af dem, og de er nogle fantastiske mennesker.

Du har slet ikke forstået humoren i mit indlæg?
Jeg klassificere og symbolisere netop ikke nogle..!

Pensler den gerne for dig.
Hvis det kun er grise der må komme, er jeg sikker på muslimerne vil finde andre græsgange, eftersom muslimer ikke er så pjattet med grise.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
jadukada skrev, for 10 minutter siden:

Du har slet ikke forstået humoren i mit indlæg?
Jeg klassificere og symbolisere netop ikke nogle..!

Pensler den gerne for dig.
Hvis det kun er grise der må komme, er jeg sikker på muslimerne vil finde andre græsgange, eftersom muslimer ikke er så pjattet med grise.

Klasse - muslimer... symbol - grise. Diskriminerer du så ikke mod grisefarvede muslimer? Husk, at det starter altid med humor før det bliver alvor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem snakker om grisefarvede muslimer?

De eneste grisefarvede jeg snakker om, er rigtige grise.

Men glem gerne mit indlæg, orker ikke at kaste med mudder.

 

Redigeret af jadukada

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen sørger for vi får en masse ludere herop fra Øst-Europa, Sydamerika, og Sydøst-Asien.  Der er også bordeller i de muslimske lande, med arabiske (muslimske) ludere.

Det ville måske løser nogle problemer at få et kontingent muslimske ludere herop fra Mellemøsten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
jadukada skrev, for 6 timer siden:

Hvem snakker om grisefarvede muslimer?

De eneste grisefarvede jeg snakker om, er rigtige grise.

Men glem gerne mit indlæg, orker ikke at kaste med mudder.

 

Jeg er ikke ud på at kaste med mudder. Vi skriver jo i respekt, så jeg håber ikke du opfatter mit svar som det. Du skriver

"Hvis man nu skriver. at det kun er grisefarvede som er velkommen, tror jeg muslimerne automatisk holder sig væk".

Det lyder som om du laver en antagelse, at muslimer ikke kan være grisefarvede. Jeg udfordrer bare den antagelse.  Eller er antagelsen, at hvis der står "gris" i sætningen, så vil muslimer holde sig væk?

Jeg brugte bare udformningen af din sætning til at give et eksempel, og prøver ikke at tillægge dig en holdning. Det er ikke vigtigt at køre videre i den, men jeg værdsætter det sobre svar du gav. Det hjælper meget, når man prøver at forstå hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...