Hop til indhold

Recommended Posts

Nogle der kan be- eller afkræfte at megafransk inkluderer superfransk?

Altså så man ikke skal til at hive elastikken af elastikken for at nå i mål.

Jeg viger normalt udenom de piger med en hel stribe af "Extras", da jeg ofte syntes det bliver alt for dyrt, når menuen er sammensat (Er sgu nok blevet for vant til DaisyClub...) men lige med hende her må jeg indrømme, at fristelsen er der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg set gudinden igen, og oplevelsen er bestemt ikke dalet fra sidste  besøg. Det var svært at holde mine forskellige kropsdele i ave, så snart døren blev åbnet og jeg blev mødt af det smukkeste smil, der kunne smelte selv hjerter af sten. Det ville være pinligt at blive skrabet op af Falck lige udenfor døren. ;) Det blev en intens omgang, som stadig kan mærkes i hele kroppen. Heldigvis har jeg forhånds booket de næste par gange, så jeg ikke skal bekymre mig om ikke at kunne få en tid. ;) Hvis jeg vandt i lotto, så bliver hun booket hver dag, men det blir vist kun en drøm. Jeg tør ikke love at alle vil få samme følelse, da vi alle er forskellige, samt det også handler om at kemien passer, men kan dog godt lige hovedet (begge) på blokken og sige at så længe man behandler hende respektfuldt, at det bliver en oplevelse uden lige. Det kan godt være, at jeg er erfaringsmæssig snæversynet, da jeg ikke gider at surfe rundt og afprøve forskellige, men Vicky er på min top 1 liste. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MCrookie skrev, 1 time siden:

Så fik jeg set gudinden igen, og oplevelsen er bestemt ikke dalet fra sidste  besøg. Det var svært at holde mine forskellige kropsdele i ave, så snart døren blev åbnet og jeg blev mødt af det smukkeste smil, der kunne smelte selv hjerter af sten. Det ville være pinligt at blive skrabet op af Falck lige udenfor døren. ;) Det blev en intens omgang, som stadig kan mærkes i hele kroppen. Heldigvis har jeg forhånds booket de næste par gange, så jeg ikke skal bekymre mig om ikke at kunne få en tid. ;) Hvis jeg vandt i lotto, så bliver hun booket hver dag, men det blir vist kun en drøm. Jeg tør ikke love at alle vil få samme følelse, da vi alle er forskellige, samt det også handler om at kemien passer, men kan dog godt lige hovedet (begge) på blokken og sige at så længe man behandler hende respektfuldt, at det bliver en oplevelse uden lige. Det kan godt være, at jeg er erfaringsmæssig snæversynet, da jeg ikke gider at surfe rundt og afprøve forskellige, men Vicky er på min top 1 liste. :) 

Hun er perfekt, der er virkelig ikke andre ord til at beskrive hende med :wub:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lover By Choice, du lyder simpelthen som om, du er blevet smaskforelsket i NeVi ... :-)  :-) 

10 af 28 indlæg i denne tråd :-)... You better take care my swedish friend in crime :-)  :-)  :-) 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, den Saturday, November 05, 2016 at 09:26:

Lover By Choice, du lyder simpelthen som om, du er blevet smaskforelsket i NeVi ... :-)  :-) 

10 af 28 indlæg i denne tråd :-)... You better take care my swedish friend in crime :-)  :-)  :-) 

Venligst

French

Suk :wub: ja det er sgu lidt svært ikke at blive det med vicky, jeg har da også spurgt om hun ikke har en tvillinge søster der kunne tænke sig at gifte sig med mig<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
LOVER BY CHOICE skrev, for 9 timer siden:

Suk :wub: ja det er sgu lidt svært ikke at blive det med vicky, jeg har da også spurgt om hun ikke har en tvillinge søster der kunne tænke sig at gifte sig med mig<3

Jo, og jeg spurgte Vicky, om hun ikke gerne ville slippe for alt det besvær med aftaler og bare tage med mig hjem,men hun mente, at det havde jeg nok ikke råd til, og tilføjede: "Jeg er en MEGET dyr kæreste at have" (suk suk).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...