Hop til indhold
Studine elskeren

Tag min kæreste blindfolded ! Ja tak!:)

Recommended Posts

Jogge skrev, for 7 timer siden:

Slap nu af, og lad være med at være så sart. Både detektiver og fake anmeldelser er irriterende. Men når nu fake anmeldelserne er så udbredte, så syntes jeg nu detektiverne er et velkommet onde. Og min vurdering er at de ofte har ret. Og hvis man undlader at skrive anmeldelser, fordi man er bange for at blive anklaget for reklame, så må man overveje hvad man så selv kan bruge forummet til, hvis man hader det så meget. 

Jeg syntes denne strengs detektiv bringer relevant information frem, hvad den enkelte læser så vil konkludere er jo op til den enkelte. 

Og hvad er det præcis denne strengs detektiv bringer frem???

Nu er dette par også blevet anmeldt positivt af en anden bruger i separat tråd. Så jeg kan ikke se hvad det er denne detektiv bringer på bordet??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Studine elskeren skrev, for 36 minutter siden:

Og hvad er det præcis denne strengs detektiv bringer frem???

Nu er dette par også blevet anmeldt positivt af en anden bruger i separat tråd. Så jeg kan ikke se hvad det er denne detektiv bringer på bordet??

At det en gammmel GP i ny indpakning.

 

Hvis nogle brugere tidligere skulle ha haft en dårlig oplevelse med den pågælende GP og nu vil besøge hende fordi de tror det en anden, ville de jo gå hen og blive noget skuffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...