Hop til indhold
Fausto

Slugeren fra Nordsjælland igen igen

Recommended Posts

Jeg var i dag på besøg hos slugeren: https://annoncelight.dk/showad/201766

Jeg har læst mange anmeldelser herinde af hende og var egentlig lidt i tvivl, om det var hende, jeg skulle vælge - især fordi hun ikke tilbyder andet end at sluge sperm. Man må ganske vist gerne slikke fisse på hende, men det koster ekstra, og den var min bankrådgiver ikke med på :-)

Jeg sms'ede hende og fik hurtigt svar retur. Vi aftalte tidspunkt, og jeg fik vejnavnet med besked om at skrive, når jeg var der, så jeg kunne få husnummeret.

Da jeg var der, fik jeg besked på at parkere et stykke væk fra huset og gå helt ind i hendes carport. Jeg kunne se hende gennem køkkenvinduet, og hun kom ud og lukkede mig ind ad ind bagindgang. Og FUCK, hvor var hun lækker!! Ganske vist er hun egentlig lidt for tynd og lidt for solariebrun efter min smag - men i hendes tilfælde gør det ingenting. Hendes ansigt er direkte smukt - og hun er all in all vanvittig tiltrækkende!

Nå - hun bad mig smide skoene inden for døren og følge med hende ind i stuen, hvor vi ordnede betalingen og aftalte, at jeg skulle stå op, mens hun knælede foran mig (man kunne også vælge at sidde eller ligge). Mens jeg tog tøjet af, hentede hun en pude, som hun placerede foran mig - og så gik hun i gang. Det var voldsomt pirrende at blive suttet af så lækker en kvinde med bevidstheden om, at hun ville sluge spermen.

Som andre også har bemærket, giver hun strengt taget ikke det bedste blow - det virker, som om hun ikke særlig godt kan lide at sutte pik - men til gengæld er hun sjovt nok virkelig glad for sperm :-) Jeg skød en kæmpe ladning ind i munden på hende, og hun slugte hver en dråbe - sugede endda de sidste dråber ud af mig for at få det hele med! Derefter rejste hun sig og sagde: "Tak for sperm!" - og da jeg sagde, at det var mig, der takkede, sagde hun: "Det gør jeg så sandelig også!"

Alt i alt en god oplevelse - simpelthen fordi hendes udseende i den grad er i top - og fordi hun tydeligvis nyder at sluge sperm! Men næste gang tror jeg, at jeg sparer 200 kr. ved bare selv at spille den af i munden på hende.

Hun er en kvinde, man får lyst til at slikke og kneppe - og samtidig er der et eller andet særligt ved, at man ikke engang får lov at røre eller se hende nøgen. Hun er der for at sluge - og det gør hun perfekt!

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fausto jeg kunne ikke være mere enig og har selv været der et par gang og selv spillet den af for hende til jeg fyldte hendes mund med sperm. Det er er nemlig det at hun er vildt lækker og det er ret frækt set op, må sku snart afsted igen tror jeg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
norbert skrev, for 19 minutter siden:

Nogen der ved, hvad  hendes nye fantasi nr 2 koster :-)

Det er den, hvor hun leger med dildo eller fingrene ..

 

Det enklaste och snabbaste är att ringa :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool
Loppan skrev, for 8 timer siden:

Det enklaste och snabbaste är att ringa :D 

Nej det enkleste er at spørge her, og så slipper den søde pige at blive ringet op 1000 gange af os lidelige fyre, og det er vel også det vi har dette forum til, så vi kan bruge hinandens info uden at forstyrre alle de dejlige kvinder vi besøger, så kan de bruge deres dejlige tid til at servicere os uden at blive forstyrret, rigtig dejlig solskinsdag til jer alle8-) 

jeg vil forresten også gerne vide hvad det koster 

Redigeret af Pool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pool skrev, for 3 timer siden:

Nej det enkleste er at spørge her, og så slipper den søde pige at blive ringet op 1000 gange af os lidelige fyre, og det er vel også det vi har dette forum til, så vi kan bruge hinandens info uden at forstyrre alle de dejlige kvinder vi besøger, så kan de bruge deres dejlige tid til at servicere os uden at blive forstyrret, rigtig dejlig solskinsdag til jer alle8-) 

jeg vil forresten også gerne vide hvad det koster 

Mon ikke hun ville have skrevet på sin annonce hvad det kostede hvis hun ønskede at det blev "offentligt"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin anmeldelse.

Har selv været der et par gange og det er et rigtig frækt setup. 

Havde dog været endnu mere frækt, hvis hun i det mindste, vil tage hendes BH af :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så venter vi stadig på, hvis hun skulle gi slip - så man kunne komme forbi or gennemkn..... hende :-)

Har været der 6-7 gange til blow - men der skal mere til nu, hvis jeg skal forbi igen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...