Hop til indhold
Finn1101

FKK Hvordan – spørgsmål fra en novice

Recommended Posts

Jeg overvejer at besøge det berømte bordel (FKK club) Paradise i Stuttgart, men jeg har ingen erfaringer, heller ikke med FKK klubber i øvrigt, og udover at det koster 79 EUR at komme ind, så synes jeg at det er lidt sparsomt med oplysninger – så jeg håber at nogen kan hjælpe (hvis ikke med det specifikke sted, så hvordan lignende steder fungerer).

Jeg forstår at man skal gå rundt kun iført et håndklæde eller en badekåbe, så jeg går ud fra at man skal efterlade sine effekter i et skab, lidt ligesom i svømmehallen? Gad vide om bad og omklædningen også foregår ligeså "diskret" som i en svømmehallen? Og hvad med diskretionen generelt?

Af FKK Paradise’s hjemmeside fremgår det tydeligt at de kvindelige gæster arbejder for dem selv, men ikke noget om hvad det koster, udover hvad man skal betale i entre, og da man jo skal gå rundt stort set nøgen, så tænker jeg over hvordan man betaler – har man tegnebogen med i hånden eller er badekåben indrettet med en særlig lomme til penge eller kreditkort.

Hvor meget skal man typisk betale?

Tja, måse fjollede spørgsmål fra en novice – men jeg vil blive glad for et svar, gerne en beretning om hvordan det egentlig foregår sådan et sted. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til Frej for svar og de to link til steder med yderligere information.

Men jeg går stadig og tænker over, hvordan man får betalt, når man nu går mere eller mindre nøgen rundt disse steder. Er det på ”regning” til betaling, når man forlader stedet, eller hvordan foregår det?

Der er så mange, der skriver om deres FKK-besøg  i Tyskland. Er der mon nogen, der vil dele deres erfaringer omkring betalingen med os andre, der indtil videre kun kan se frem til oplevelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Finn1101 skrev, for 41 minutter siden:

 

Der er så mange, der skriver om deres FKK-besøg  i Tyskland. Er der mon nogen, der vil dele deres erfaringer omkring betalingen med os andre, der indtil videre kun kan se frem til oplevelsen.

Der er også mange fkk tråde hvor det er beskrevet hvordan det foregår med betalingen. Så bare gå i krig med at læse i Tysklands forummet.

Har ikke selv været i fkk paredise. Men i alle de fkk klubber jeg har besøgt, har man når man betalte entréen fået en nøgle til et skab. Hvor man kan ligge sit tøj og værdigenstande i og så låse det. ( i nogle klubber får man 2 nøgler. En til et skab i omklædnings rummet til tøj. Og en til et lille skab inde i bar rummet, hvor man så kan have sin mobil tlf og pung liggende.)

Normalt betaler man pigen efter man har været på rum. Pigen følger dig tilbage til dit skab hvor i så afregner. Så du kan godt forvente at der går nøgne piger rundt i omklædnings rummet mens du er i bad. I nogle klubber deler mænd og kvinder omklædnings rum. 

I nogle klubber er der en hæveautomat, men det er ikke i dem alle. Så sørg for at have godt med euro med i klubben. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til Oralis voluptatem for beskrivelsen. Man bliver jo mere og mere spændt, men omvendt virker det måske også en smule grænseoverskridende. Der er jo en del billeder at finde af FKK klubber, men meget få med en god blanding af gæster, så jeg prøver at forestille mig hvordan sådan et sted ser ud på en god dag ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 20 minutter siden:

men omvendt virker det måske også en smule grænseoverskridende. Der er jo en del billeder at finde af FKK klubber, men meget få med en god blanding af gæster, så jeg prøver at forestille mig hvordan sådan et sted ser ud på en god dag ;-)

Forestil dig at du er på en cafe eller discoteque og alle pigerne er top- og eller bundløse - og de vil næsten alle gerne have kontakt med dig og være sammen med dig - du skal bare spørge pænt: "Willst du mit mir auf Zimmer?"

Der er selvfølgelig andre mandlige gæster af forskellig herkomst, højde og bredde, alder mv. tilstede - men da I alle er iført samme påklædning, er I alle lige og nærmest som munkebrødre samlet om at opnå det ypperste i tilværelsen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, den 13/9/2016 at 00:30:

Tak til Frej for svar og de to link til steder med yderligere information.

Men jeg går stadig og tænker over, hvordan man får betalt, når man nu går mere eller mindre nøgen rundt disse steder. Er det på ”regning” til betaling, når man forlader stedet, eller hvordan foregår det?

Der er så mange, der skriver om deres FKK-besøg  i Tyskland. Er der mon nogen, der vil dele deres erfaringer omkring betalingen med os andre, der indtil videre kun kan se frem til oplevelsen.

Normalt er jeg og de fleste andre  ikke så glad for at svare på spørgsmål i retning af : "Skriv venligst en længere fristil om emnet der indeholder alt jeg ikke ved og som jeg mangler at vide. Fordi jeg gider ikke selv at undersøge det i gamle tråde og jeg gider heller ikke at fortælle hvad jeg mangler at vide, da jeg er ligeglad med om du fx spilder din tid med at skrive noget jeg allerede godt ved!!"

Men siden der nu er et konkret spørgsmål:

Du får en nøgle i et armbånd til en lille låsbar værdiboks, hvor du kan lægge din pung og bilnøgler.  Efter hver session med en pige går man ned til boksene og betaler pigen for den tid og xtra services man endte med at forbruge.

Det er den normale procedure som kan afvige lidt fra Klub til klub.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Er der nogen der har været i paradise? 

Jeg er i områder of og overvejer et besøg :) men synes 80 euro for at komme ind er ret stejlt :) er det lækkert ? Er pigerne søde ?

synes nogen af de Fkk klubber jeg har været på går det kun op i upselling for pigerne ? 

Er ellers glad for konceptet som jo er ret hyggeligt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...