Hop til indhold
Asger87

Sara fra Cassiopeiastars

Recommended Posts

Jeg besøgte hende her til aften.

God oplevelse med meget nærvær og kemi. Så som sædvanlig en god oplevelse fra Cassiopeiastars.

Der var ingen stress og jeg måtte selv tage initiativ til at gå :) 

Sexen var bestemt i orden med meget øjenkontakt og indlevelse. 

Hendes udseende er godt. Meget kønt ansigt og kvindelige former. Desuden var hun i super godt humør og grinte en del (på en sexet måde).

http://cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=784

Redigeret af Asger87
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sara besøgte jeg lørdag aften, og det var en meget god oplevelse. Bilderna hos Cassiopeiastars säger dock inte så mycket, men jag instämmer till fullo med Asger87. Mycket bra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicolai97 skrev, for 22 timer siden:

Er hun god til det blide?

Håber selv på noget rough, gerne face smacking hvis muligt...

Redigeret af APmøller

Del dette indlæg


Link til indlæg
APmøller skrev, for 20 timer siden:

Håber selv på noget rough, gerne face smacking hvis muligt...

Face smacking = lussinger?

Til dig eller til hende?

Hun reklamerer godt nok med blid slavepige i sin menu - men der hører lussinger da vist ikke til under...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm..

Hun er først på næste lørdag og søndag..

Er det et "skolepige-uskyldigt udtryk" eller er hun avanceret?

Og med de billeder (lys hus)har jeg vildt mig selv ind at hun måske var asiat, men det tyder det ikke på, når det ikke står i teksten..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. Lick me skrev, for 2 timer siden:

or when the text says:  21-årige svenske Sara.

clearly not asian

Svenskere adobterer også børn fra Korea, så det kan vel ikke udelukkes, at hun er asiat.

 

Men det står ikke i teksten, så sandsynligheden skrumper.

Del dette indlæg


Link til indlæg

it always states if asian and almost always has the comment that she speaks danish so no need to write them in english

now back to Sara. Let's not side track

Redigeret af Hr. Lick me

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SvenskeSara
ppd skrev, den 2017-01-18 at 14:38:

Hmm..

Hun er først på næste lørdag og søndag..

Er det et "skolepige-uskyldigt udtryk" eller er hun avanceret?

Og med de billeder (lys hus)har jeg vildt mig selv ind at hun måske var asiat, men det tyder det ikke på, når det ikke står i teksten..

Jag är inte asiat, utan helt och hållet skandinavisk utan utländskt påbrå. :)
Råkar dock ha en ganska sällsynt kombination av riktigt ljus hy, nästan svart hår och gröna ögon. 

Lite osäker på hur du menar med ''avancerad'', men du kan absolut binda mig, smiska mig och dra i mitt långa hår. :)
Men du kan ju skicka PM om du vill veta mer om vilka slavegirl experiences som jag erbjuder... :D<3
---
I'm not asian at all, I'm in fact 100% scandinavian without any foreign genes for generations. :)
However, I guess that the combo of fair skin, almost black hair and green eyes is pretty rare.

I'm not completly sure what you mean with ''advanced'', but you can totally tie my arms/legs, spank me and pull my long hair. :)
But, I suggest that you PM me if you want to know more about which slavegirl experiences that I offer... :D<3
 

slavegirl.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest martinn1981
SvenskeSara skrev, den 10/3/2017 at 12:51:

Jag är inte asiat, utan helt och hållet skandinavisk utan utländskt påbrå. :)
Råkar dock ha en ganska sällsynt kombination av riktigt ljus hy, nästan svart hår och gröna ögon. 

Lite osäker på hur du menar med ''avancerad'', men du kan absolut binda mig, smiska mig och dra i mitt långa hår. :)
Men du kan ju skicka PM om du vill veta mer om vilka slavegirl experiences som jag erbjuder... :D<3
---
I'm not asian at all, I'm in fact 100% scandinavian without any foreign genes for generations. :)
However, I guess that the combo of fair skin, almost black hair and green eyes is pretty rare.

I'm not completly sure what you mean with ''advanced'', but you can totally tie my arms/legs, spank me and pull my long hair. :)
But, I suggest that you PM me if you want to know more about which slavegirl experiences that I offer... :D<3
 

slavegirl.jpg

Wow, du er ikke bare super smuk, du lyder også virkelig fræk, Sara! Og så trækker det jo bestemt ikke ned at du er svensker :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...