Hop til indhold
Random_fyr

Anal hygiejne

Recommended Posts

Jeg har længe gået og leget med tanken om at blive kneppet af en GP med en strap-on. Har selv leget meget med dildoer, hvor jeg pludselig har fået lyst og hevet den frem. Det har jo så gjort at hygiejnen ikke kan nå at blive super fyldestgørende :) Derfor har jeg ofte gjort det i badet.

 

Men skulle jeg til en GP og lade hende kneppe mig i røven, ville jeg selvfølgelig gerne både være fuldstændig barberet deromme, men også fuldstændig ren oppe i....

 

Hvad gør I, hvilket udstyr bruger I osv?

 

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Caveman

Synes det plejer at være nok, bare at gå på wc lidt tid forinden. Og så almindelig vask af bagenden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Caveman skrev, for 40 minutter siden:

Synes det plejer at være nok, bare at gå på wc lidt tid forinden. Og så almindelig vask af bagenden.

Ikke enig med Caveman der skal mere til - rengøring drejer sig ikke kun om ydre regioner, men også indenfor i den mørke tarm! Skru bruser af slangen, hold slangeåbning hårdt mod anus, mærk vand fylde din tarm, tøm ud i spand / toilet, gør det 3 gange og du er klar ti lanal sex:-)

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, 1 time siden:

Ikke enig med Caveman der skal mere til - rengøring drejer sig ikke kun om ydre regioner, men også indenfor i den mørke tarm! Skru bruser af slangen, hold slangeåbning hårdt mod anus, mærk vand fylde din tarm, tøm ud i spand / toilet, gør det 3 gange og du er klar ti lanal sex:-)

1955

Pas på med at skylle for "hårdt" og fyld for meget vand i endetarmen. Du kan risikere at "åbne" op for et flow længere oppe fra tarmen, og det er ikke sådan til at stoppe igen. Dvs. så kommer der regelmæssigt puhaaa ned i endetarmen, og så kan du skylle og tømme nok så meget.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moriarty skrev, for 12 minutter siden:

Har hørt at nogle bruger en slags pipette?

Ja jeg har læst mig til at folk bruger en anal douche, altså enten et pipette ligende aggregat eller sådan en dildolignende bruser(med huller til vandet) man skruer på i stedet for sit bruserhoved.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Colonklinikken
- I Bagsværd og Esbjerg
"Hvad er effekten af tarmskylning?
Tarmskylning renser tarmen for gammelt ophobet afføring, stimulerer tarmens egne bevægelser, øger blodgennemstrømningen i tarmslimhinden, hvorved den både bliver tæt, så affaldsstoffer forhindres i at sive ud i blodbanen og tarmslimhindens egen produktion af signalstoffer og hormoner øges"

http://colonklinikken.dk/ 
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 1 minut siden:
Colonklinikken
- I Bagsværd og Esbjerg
"Hvad er effekten af tarmskylning?
Tarmskylning renser tarmen for gammelt ophobet afføring, stimulerer tarmens egne bevægelser, øger blodgennemstrømningen i tarmslimhinden, hvorved den både bliver tæt, så affaldsstoffer forhindres i at sive ud i blodbanen og tarmslimhindens egen produktion af signalstoffer og hormoner øges"

http://colonklinikken.dk/ 
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk

Har engang læst at man skal passe på med tarmskylning, da det kan have en effekt på din naturlige tarmflora. Folk har efter tarmskylning oplevet pludselige allergier de aldrig før har haft.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 17 timer siden:
Colonklinikken
- I Bagsværd og Esbjerg
"Hvad er effekten af tarmskylning?
Tarmskylning renser tarmen for gammelt ophobet afføring, stimulerer tarmens egne bevægelser, øger blodgennemstrømningen i tarmslimhinden, hvorved den både bliver tæt, så affaldsstoffer forhindres i at sive ud i blodbanen og tarmslimhindens egen produktion af signalstoffer og hormoner øges"

http://colonklinikken.dk/ 
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk

Kan varmt anbefales - er vel det man kalder faltulent, og det er nu rart, at der dufter af liljekonval til en afveksling ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna
Random_fyr skrev, den 10/9/2016 at 19:44:

Ja jeg har læst mig til at folk bruger en anal douche, altså enten et pipette ligende aggregat eller sådan en dildolignende bruser(med huller til vandet) man skruer på i stedet for sit bruserhoved.

Anal douche er klart at foretrække, frem for bruseren. For det første er det bare klamt at ens numse (mens den stadig ikke er rengjort) skal være nogen som helst steder i nærheden af der hvor vandet man bader i kommer ud :o

For det andet (og vigtigst) har du styr på at der ikke kommer for meget vand op. Med bruseren kan det være utroligt svært at dosere og det er korrekt at det hurtigt kan betyde at du slet ikke kommer til at dyrke nogen form for anal den dag :P. Brug en douche alle de gange der skal til for at vandet er klart og rent (kan være alt mellem 5 og 20) og vent så en time og pres det sidste vand ud (VIGTIGT!!). Har du ikke gjort det godt nok vil vandet have en forkert farve og processen skal gentages. Vær ikke bekymret hvis det ikke som sådan er vand, men noget tykkere, hvidt halløj, det er helt normalt :)

Redigeret af Danske Nanna

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danske Nanna skrev, for 7 timer siden:

Anal douche er klart at foretrække, frem for bruseren. For det første er det bare klamt at ens numse (mens den stadig ikke er rengjort) skal være nogen som helst steder i nærheden af der hvor vandet man bader i kommer ud :o

For det andet (og vigtigst) har du styr på at der ikke kommer for meget vand op. Med bruseren kan det være utroligt svært at dosere og det er korrekt at det hurtigt kan betyde at du slet ikke kommer til at dyrke nogen form for anal den dag :P. Brug en douche alle de gange der skal til for at vandet er klart og rent (kan være alt mellem 5 og 20) og vent så en time og pres det sidste vand ud (VIGTIGT!!). Har du ikke gjort det godt nok vil vandet have en forkert farve og processen skal gentages. Vær ikke bekymret hvis det ikke som sådan er vand, men noget tykkere, hvidt halløj, det er helt normalt :)

Hvilken indsigtsfuld forklaring - rigtig mange tak for den. Jeg er sikker på vi er mange der sætter pris på, at du sådan deler ud af din indsigt. Altid spændende når en GP deler sine erfaringer, synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også sige at en anal dusch er vejen frem her. Nannas indlæg beskriver meget godt hvordan den bruges. 

Fx denne, der kan have en passende mængde vand.

http://www.sinful.dk/fetish-fantasy-unisex-douche

Suppler med lidt smørring, der letter indføring.

@Danske Nanna: Lader du det sidste hold vand blive inde den sidste time, eller presser du blot evt. overskud ud efter en time?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna
Hest skrev, for 10 timer siden:

 

@Danske Nanna: Lader du det sidste hold vand blive inde den sidste time, eller presser du blot evt. overskud ud efter en time?

Jeg kan godt finde på at lade hold 2 eller 3 være oppe i 5-10 min men den sidste, nej og slet ikke så længe. 

Den time venter man på overskydende vand som altid vil være der, efter min erfaring. Men det er faktisk for det bedste, synes jeg, for så får man lavet et lille tjek på om arbejdet er gjort godt nok :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...