Hop til indhold
Dr.klam

Stadig flere tilbyder sex uden kondom.

Recommended Posts

Nu hvor risikoen for at død af Aids er elimineret, er flere og flere piger begyndt at tilbyde sex, uden kondom.Det undrer mig lidt, da man jo kan pådrage sig alverdens andre fortrædeligheder som syfilis,gonorre,clamydia etc.Er det værd at tage chancen,det føles jo bedre uden men ærligt talt, er det ikke lidt som at spille russisk roulette med sit helbred???? Har mødt en utrolig flot pige på sugarbabes,som kun dyrker sex uden kondom og er lidt fristet men er ikke hoppet i endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dr.klam skrev, for 4 minutter siden:

Nu hvor risikoen for at død af Aids er elimineret, er flere og flere piger begyndt at tilbyde sex, uden kondom.Det undrer mig lidt, da man jo kan pådrage sig alverdens andre fortrædeligheder som syfilis,gonorre,clamydia etc.Er det værd at tage chancen,det føles jo bedre uden men ærligt talt, er det ikke lidt som at spille russisk roulette med sit helbred???? Har mødt en utrolig flot pige på sugarbabes,som kun dyrker sex uden kondom og er lidt fristet men er ikke hoppet i endnu.

Risikoen for at dø af AIDS der stadig, dsv at man dør af at blive smittet, medicinen holder bare sygdommen nede. Der er også bivirkninger ved medicinen, og dit liv er meget forkortet. 

Kort sagt man dør af det, medicinen udsætter det bare. 

Nu hvor konsekvensen er udsat i nogle år er det som om man tager alt for let på det.

Der er også mange andre kønssygdomme man aldrig slipper af med, der er dem hvor man bliver inficeret af virus. 

Alt i alt må man sige at hvis man har en smule rotation i hovedet, så holder man sig fra de piger som tilbyder sex uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår virkelig ikke de GP'er den tilbyder sex uden gummi, og de kunder der benytter sig af det.
Der må jo være kunder til det da flere GP'er tilbyder det. I mange annoncer står der tydeligt at de ikke tilbyder det, så mange kunder må efterspørger det.

Fatter det ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

jaaaa....fatter ikke dem der kører rådent i trafikken giver finger/ryster på hovedet tætkørsel for at chikanere medtrafikanter, bremser hårdt op, sænker farten til stor fare for sine medmennesker....er man selv en del af dette scenarie ?????   jaaaaa. :rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man behøver da ikke at være en del af det per se? 

Jeg har besøgt piger som tilbød super og mega fransk, jeg sagde så bare at det franske skulle være med gummi. 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 7 timer siden:

Forstår virkelig ikke de GP'er den tilbyder sex uden gummi, og de kunder der benytter sig af det.
Der må jo være kunder til det da flere GP'er tilbyder det. I mange annoncer står der tydeligt at de ikke tilbyder det, så mange kunder må efterspørger det.

Fatter det ikke...

Der findes også dem der tager sit liv. Det fatter jeg heller ikke ... Der skal alle slagsens til at skabe et univers, og man kan ikke fatte dem alle. Langt fra....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er 44år, og har til dato udelukkende brugt kondom i forbindelse med GP besøg. Ingen kærester, eller 'bolleveninder' har bragt emnet op, såvel som jeg ikke har.

Uansvarligt, eller bare almindeligt?.

KF.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er 44år, og har til dato udelukkende brugt kondom i forbindelse med GP besøg. Ingen kærester, eller 'bolleveninder' har bragt emnet op, såvel som jeg ikke har.

Uansvarligt, eller bare almindeligt?.

KF.

 

Uansvarligt at bruge kondom i forbindelse med GP-besøg?? Nej, nok temmelig almindeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Det kan man så have en holdning til, men mon ikke verden ser anderledes ud irl.....så kan diverse jo pudse sin glorie....hvor der er udbud er der et marked.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 7 minutter siden:

Uansvarligt at bruge kondom i forbindelse med GP-besøg?? Nej, nok temmelig almindeligt.

Kodeordet var 'udelukkende' :P

Og jeg indrømmer gerne at der ikke er kondom indblandet når jeg besøger min 'faste gp veninde'. For mig personligt, opvejer fordelene ulemperne. Alternativet ville være cølibat. Hver sine prioriteter.

KF.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 2 timer siden:

Jeg er 44år, og har til dato udelukkende brugt kondom i forbindelse med GP besøg. Ingen kærester, eller 'bolleveninder' har bragt emnet op, såvel som jeg ikke har.

Uansvarligt, eller bare almindeligt?.

KF.

 

Havde for noget tid siden en fræk date. Da jeg syntes jeg havde fået nok af det franske og ville teste fissen, smuttede jeg hen i mine henkastede bukser og hentede et kondom - pigen var pænt overrasket, da hun ikke tidlige havde oplevet at fyrene selv tog initiativ til at bruge kondom :shock:

Med en anden veninde fik jeg lyst til at knalde midt om natten. Bøvlede dog gevaldigt med det i mørket, så endte med at tage hende uden - bagefter blev det venligt, men bestemt slået fast fra hendes side, at hvis vi skulle knalde var det MED gummi ;) 

Indrømmet så er det også sket at jeg er kommet afsted uden kondomer, og her kan det jo overraske hvor få piger der ligger inde med kondomer :huh:

Off topic i know, beklager.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 2 timer siden:

Havde for noget tid siden en fræk date. Da jeg syntes jeg havde fået nok af det franske og ville teste fissen, smuttede jeg hen i mine henkastede bukser og hentede et kondom - pigen var pænt overrasket, da hun ikke tidlige havde oplevet at fyrene selv tog initiativ til at bruge kondom :shock:

Med en anden veninde fik jeg lyst til at knalde midt om natten. Bøvlede dog gevaldigt med det i mørket, så endte med at tage hende uden - bagefter blev det venligt, men bestemt slået fast fra hendes side, at hvis vi skulle knalde var det MED gummi ;) 

Indrømmet så er det også sket at jeg er kommet afsted uden kondomer, og her kan det jo overraske hvor få piger der ligger inde med kondomer :huh:

Off topic i know, beklager.

Jeg antager at du taler om adfærden udenfor GP-branchen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

Jeg antager at du taler om adfærden udenfor GP-branchen ?

Ja det er som jeg skrev off topic - har endnu ikke mødt en gp der ikke havde et lager af gummi (selv om det da er set beskrevet i anmeldelser)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 7 timer siden:

her kan det jo overraske hvor få piger der ligger inde med kondomer

Glædespiger har normalt et lager af kondomer, men den mere uerfarne sugarbabe har ofte ikke fundet ud af/fundet pengene til at bestille dem hjem på nettet til næsten ingen penge pr. stk., hvis hun bestiller i større mængder - og er for genert eller nærig til at ligge dem på kassebåndet i supermarkedet  eller besøge et kondomeri  eller sexbutik (hvor de også er dyre) - så her kan det være en god idé at forære dem et par pakker og henvise til et par hjemmesider, hvorfra de kan bestilles ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der skal jo være noget til/for alle. Hver sine lyster. 

Jeg er da kun glad for, at de som tilbyder uden skriver det, for så kan jeg vælge dem fra.

At der er nogen som tilbyder det, og nogen som søger det, kan ikke bringe mit pis i kog. Det er folks eget frie valg (håber jeg).

Del dette indlæg


Link til indlæg
HammerAarhus skrev, for 1 minut siden:

Der skal jo være noget til/for alle. Hver sine lyster. 

Jeg er da kun glad for, at de som tilbyder uden skriver det, for så kan jeg vælge dem fra.

Og siden er det jo alle dem der tilbyder det uden at skrive det ... hvordan vælger du dem fra?

Det bringer ikke heller mit pis i kog, men jeg synes det er deprimerende. Ingen annoncerer det nemlig af lyst, men mange af desperation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, 1 time siden:

Og siden er det jo alle dem der tilbyder det uden at skrive det ... hvordan vælger du dem fra?

Det kan jeg jo ikke, da de ikke siger/skriver det. 

Jeg spørger heller ikke GP'ere, som annoncerer med, at der kun ydes med gummi, om de gør det uden. Går som en selvfølge ud fra, at de holder hvad de skriver, indtil det modsatte er bevist. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

der er nok mange der ikke annoncer med ydelsen, men afventer og ser kunden an inden det bliver tilbudt mod et mere beløb :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose

Risikoen for smitte med diverse sygdomme er størst for den modtagende part (pigen) og jeg vil våge den påstand at den gp'ere der tilbyder det enten er presset til det af bagmændene eller også er de så langt ude i fattigdom eller på stoffer at de er lige glade med eget helbred. Så kan vi jo overveje om vi har lyst til at bidrage til det...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er gift (uha-da-da).

Min hustru lider for tiden af en depression, og har mistet sexlysten, miderlertidigt, håber vi da.

Vi blev enige om ( på hendes initiativ) at jeg får stillet mine behov hos en GP.

Jeg har i forvejen den indstilling at jeg ikke vil have ubeskyttet sex med en jeg ikke kender rigtig godt.

Når jeg har sådan en dejlig og forstående hustru vil jeg da bestemt ikke sætte hendes sundhed på spil ved ikke at bruge kondom ved mine besøg, og derfor læser jeg annoncerne grundigt og hvis en GP tilbyder sex uden er hun for mig et no-go

Del dette indlæg


Link til indlæg
Axl Rose skrev, den 10/9/2016 at 00:20:

Risikoen for smitte med diverse sygdomme er størst for den modtagende part (pigen) og jeg vil våge den påstand at den gp'ere der tilbyder det enten er presset til det af bagmændene eller også er de så langt ude i fattigdom eller på stoffer at de er lige glade med eget helbred. Så kan vi jo overveje om vi har lyst til at bidrage til det...

Det er helt klart en blanding. Mange unge danske piger, som ikke er langt ude, økonomisk eller på anden vis, tilbyder sex uden, formodentlig fordi de ikke tænker over/undervurderer risici. Jeg kan et hav af anekdoter om, hvad de siger ... Prøv fx at gå på sugardaters - halvdelen af dem jeg mødte der forventede ikke kondom. Men derimod nogle af de udenlandske med noget nær døgnvagt hver dag, mange dage i træk - der føler de nok, at de skal tilbyde det.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som Angelia angel skrev det er efterspørsel så kommer det også et marked

ser det er mest udenlandske piger som tilbyder og ofte til meget lave priser så kan man jo tænke på om de gør det af fri vilje

og husk den danske mentalitet er det billig er det nok også godt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...