Hop til indhold
Guest MichSims

Klub Mon-Cherie

Recommended Posts

Meget beklageligt, så oplevede de ikke  at der kom tilstrækkeligt med mandlige gæster, over de timer de holdt åben til de piger der var der.

Men Mon Cherie har stadig lokalerne, piger var interesserede og de prøvede også at holde åben flere gange for alle.

Men der skal jo omsætning nok til, for at de vil blive ved.

Jeg tror stadig på at der er muligheder i konceptet, for det blev aldrig rigtig markedsført udenfor Eroguide.dk, og nåede nok ikke rigtigt ud til mange nok.

Jeg tror også at det mangler at blive afprøvet, om flere mænd vil komme til et lukket arrangement, med forud tilmelding og betaling af et mindre depositum.

Et arrangement som så ikke er offentligt tilgængeligt fra gaden som de øvrige arrangementer.

Lokalerne kan lejes:

EVENT CLUB MON CHERIE - STEDET MED DE FEDE EVENTS.
Her er vi åbne for gode ideer.
http://mon-cherie.dk/club.php 

Jeg stiller mig gerne i spidsen for et netværk af interesserede mænd, hvis nogle vil være med til at skabe et sådant sammen med mig.

Vi kan mødes hos mig privat i København.

Vi kunne måske leje lokalerne, acceptere at den udgift påtager vi os i fællesskab, og så invitere interesserede piger til at kigge forbi helt uforpligtende og uden omkostninger for dem.

Hvis vi holder åbent hus i 8 timer, kunne vi holde en kontaktcafe, med gratis adgang for både piger og mænd, begge parter kan blive 1 halv time eller gå efter 8 timer, alt efter lyst.

Aftalen kunne være at pigerne sælger 30 standard minutter for standardydelser for 800 kr sådan en dag.

Jeg giver gerne 500 kr til huslejen, en værtinde, fri kaffe og vand, hvis nogle vil forsøge det sammen med mig.

Bliver det en succes, kunne vi måske stifte en mandeklub, hvor vi ikke agerer sponsorer, men mændene betaler en entre der dækker udgifterne.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...