Gæst Skrevet 7. September, 2016 ... det har været en absolut fornøjelse, at være herinde i et års tid eller så. Jeg har besluttet, at slette min profil og bruge min tid på noget andet end dette småcrazy univers. Jeg forlader det langt klogere end, jeg ankom. Tusind tak til alle, som har gjort mig klogere, har skubbet mine grænser, lært mig nyt, som har leveret et godt grin, et sjov kommentar, en skarp bemærkning osv. osv. Hyg jer og pas på jer selv og hinanden. Mizz Skov 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 7. September, 2016 Hej Mizz Skov. Held og lykke eller knæk og bræk med det hele. Hygge til dig. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 7. September, 2016 Har været en fornøjelse at have dig med herinde og tak fordi du siger pænt farvel, det er go stil Held og lykke 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 7. September, 2016 Hej fru sjov, alt godt fremover herfra...med tak.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 7. September, 2016 Super god vind fremover Mizz Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 7. September, 2016 Jeg ønsker dig også held og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr X 1458 Skrevet 7. September, 2016 Det har været en fornøjelse. Dr X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rubert 292 Skrevet 7. September, 2016 Held og lykke fremover og pas på dig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 7. September, 2016 Hmmm - ja det er lidt crasy... Hyg dig nu udenfor EG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonnyjazz 428 Skrevet 7. September, 2016 Øv kommer til at savne dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 8. September, 2016 Lettere forsinket... Men go vind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 8. September, 2016 Er ked af at du smutter, for når så mange mænd er samlet et sted, er det sommetider godt med et kvindeligt input. Held og lykke fremover. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. September, 2016 Mizzzzzzz Skov - du har været et dejligt frisk pust på EG. Jeg er sikker på du bliver meget savnet. EG står lidt i stampe - og den nye linje er også lidt svær at afkode. Jeg følger dig snart i hælene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 8. September, 2016 Jeg vil også sige tak for god læsning, du har set mange nye vinkler på som har været velkomne Tak JP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 8. September, 2016 Tak for gode skriverier og din måde at deltage på og dine finurlige tråde. God vind i fremtiden Mizz Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 10. September, 2016 Også alt godt herfra, med ønsket om et gensyn på sigt. Kys. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 12. September, 2016 Giv kæresten et stød fra mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 13. September, 2016 Hej miss skov. Drøn ærgerligt og se dig smutte. Du er en dejlig kvinde . Knus fra M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg