Hop til indhold
Gæst

Tak for denne gang...

Recommended Posts

Gæst

... det har været en absolut fornøjelse, at være herinde i et års tid eller så.

Jeg har besluttet, at slette min profil og bruge min tid på noget andet end dette småcrazy univers. Jeg forlader det langt klogere end, jeg ankom. Tusind tak til alle, som har gjort mig klogere, har skubbet mine grænser, lært mig nyt, som har leveret et godt grin, et sjov kommentar, en skarp bemærkning osv. osv.

Hyg jer og pas på jer selv og hinanden.

Mizz Skov

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været en fornøjelse at have dig med herinde og tak fordi du siger pænt farvel, det er go stil :) 

Held og lykke :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ked af at du smutter, for når så mange mænd er samlet et sted, er det sommetider godt med et kvindeligt input. Held og lykke fremover.8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mizzzzzzz Skov - du har været et dejligt frisk pust på EG. Jeg er sikker på du bliver meget savnet.

EG står lidt i stampe - og den nye linje er også lidt svær at afkode. Jeg følger dig snart i hælene ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også sige tak for god læsning, du har set mange nye vinkler på som har været velkomne Tak JP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...