Hop til indhold
Ferdinand

DEBUTANT-GANGBANG i Vejle den 13. sept. med danske Helena på 20 år - anal og sex uden gummi

Recommended Posts

Pikken skrev, for 2 timer siden:

Jammen du kommer igen ud af kontekst, nu drager du  dette ind  og ud af en debat                                                                                                                                                 

 (..at han så afholder GBs med meget unge, i nogle tilfælde påvirkede, piger, uden kondom DÉT dømmer jeg, fy for pokker et s...)

Hvor har du det fra , at de f.eks er påvirkede, har du været der ? , eller er det noget du har hørt fra nogen der måske har været der , er det rygter  eller  ?? 

 

 

Duke Zepar skrev, den 4/9/2016 at 23:49:

Sjældent jeg skriver herinde, men har lyst til at komme med min personlige oplevelse fra dette gb.

Ankom lidt over 10. Stedet var på ingen måder diskret, og jeg måtte passere både en beboer i opgangen, der havde været ude at løbe, samt en gut, der aflæste målere, for at komme frem til hoveddøren. Arrangør havde oplyst forkert telefonnummer, så der er nok en stakkel, der har modtaget en del trælse opkald og beskeder denne morgen. Det lykkedes dog at komme igennem, og jeg blev lukket ind i en lille lejlighed, hvor tøjet kunne lægges i gennemsigtige plastiksætte i et rum, og tre brødre var i gang med pigen i et et tilstødende lokale. Arrangørerne holdt til i 'stuen', hvor afregning foregik og et mindre udvalg af sodavand og lidt triste snacks var stillet frem.

Pigen er virkelig en lækkerbidsken. Den strammeste, solbrune krop med flad mave, piercet navle og en lækker, rund røv. Brysterne er små men strittende, og ansigtet kønt. Håret var tydeligt farvet, men stod i lækker ildrød kontrast til den brune ungpigekrop. Ikke et gram for meget på hende. 
Dog gik der ikke længe førend det var helt tydeligt for mig, at hun var påvirket af et eller andet. Hun sejlede rundt, snøvlede og havde flere gange svært ved at holde balancen uden hjælp. Et turn-off for mig. Hvorfor havde hun brug for at være påvirket? Var det fordi, hun havde kastet sig ud i noget, hun ikke havde det godt med?

Jeg kom hurtigt ud af tøjet, og deltog i løjerne. Stak resolut pikken hen til pigens kæft, imens en anden broder tog hende, mens hun lå på ryggen. Det blev til lidt læber på pikhovedet, og lidt mærkelig, uengageret sut. Ikke noget, der på nogen måde kunne ophidse mig - endsige få mig til at nærme mig orgasme. Pigen begravede flere gange ansigtet i puderne og havde langt henad vejen lukkede øjne, eller ansigtet gemt væk bag hårmanken. Det ville være synd at sige, at hun var tilstede i det hun lavede. 

Da det blev min tur, stak jeg pikken op i hende (med hjælp fra lidt glidecreme), og hun var bestemt både stram og lækker at kneppe. Men der var ingen indlevelse. Overhovedet. Da jeg efter et par minutter trak mig ud, bemærkede jeg, at der var blod på kondomet. Jeg kunne desuden se, at der også var udtværede blodspor på lagenet. Da kondomet blev skiftet ud og smidt i skraldespanden, afslørede spandens indhold også, at de brugte kondomer deri også var blodige. Pigen menstruerede altså. Ikke meget, men nok til, at jeg ikke var så pjattet med situationen. Bedre blev det ikke af, at en af arrangørerne på et tidspunkt nævnte, at det måtte være hendes røde manke, der smittede af på lagenet. Come on. Kald dog en spade for en spade. Havde hun ikke været så lækker, som hun var, var jeg nok stoppet der, men jeg besluttede mig for, at jeg gerne ville have fuld valuta for pengene, og jeg havde betalt for 2 timer + analsex.

Analsex blev det dog aldrig til. En enkelt broder fik lov at stikke pikken i røven på pigen, og efterfølgende klagede hun så meget over at det gjorde ondt, at alt analsex blev aflyst. Derefter måtte vi, der havde betalt for dette uden at få det, opsøge arrangørerne og få vores 300,- retur. Pigen ville ustandselig holde pauser. Jeg tror aldrig, jeg har oplevet en gp, der havde så stort behov for at ryge og tisse... En broder gik i protest, og andre ventede med korslagte arme. Tydeligvis frustrerede over situationen. ALT pegede på, at der var tale om en lidt for ung pige, der ikke var klar til at gennemføre, hvad hun havde stillet op til. 
Det er jo i og for sig den risiko man løber, når man responderer på en annonce, hvor der står 20-årig debutant, men personligt synes jeg, at arrangørerne bag sådan et arrangement må have en forpligtelse til at levere det, de reklamerer med, eller trække stikket, hvis de kan se, at det ikke er muligt. Undervejs blev de dog enige om, ikke at lukke flere ind, så de tilmeldte der endnu ikke var mødt op, fik en sms om, at de ikke skulle møde op alligevel.

Videre gik det, og ind i mellem de utallige ryge- og tissepauser, lykkedes det faktisk at få suttet en smule pik, taget hende i doggystyle og til sidst at komme ud over hendes smukke fjæs, men da det var sket, havde jeg absolut ingen lyst tilbage til at blive hængende. Således tømt men skuffet tog jeg mit tøj på, og forlod gb'et en halv time førend min tid udløb. Noget jeg ALDRIG før har gjort til gb.

Min vurdering er, at jeg ikke har spildt mine penge, da jeg både fik blow, vaginalt samleje og kommet i pigens ansigt, men det levede på ingen måde op til den fantasi, jeg havde haft omkring dette gb. Udover at jeg mener, at der bestemt er plads til forbedring fra arrangørernes side, så var det der manglede allermest engagement og lyst fra pigen. Jeg er stadig i tvivl om, hvorvidt hun gjorde det af lyst, eller fordi hun stod og manglede nogle hurtige penge akut. Når det er tilfældet med en 20-årig pige (jeg er ret overbevist om, at alderen er korrekt), får det sq mine alarmklokker til at ringe, og lysten til at dale. Jeg er fuldt ud med på, at man ikke har al sin lyst defineret og fastlagt i så ung en alder, men det er voldsomt ufedt, at føle, at man er i gang med et overgreb, når der nu engang er tale om fuldt ud konsensuel sex, med en erfaren mellemmand og et økonomisk mellemværende. Min gentagelsesfare med denne pige er lig nul, og jeg tænker, at arrangørerne bør revidere deres fremgangsmåde, hvis ikke de ønsker at lide under, at deres kunder har dårlige oplevelser.

Slutteligt skal der rettes en tak til brødrene, der alle udviste pli, god stil og ordentlighed. Havde pigen været fræk, lysten og opmærksom, så havde det bestemt været en sjov og mindeværdig oplevelse. I stedet blev det en halvsløj affære med en fraværende, påvirket og uengageret ungmø.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 13 timer siden:

de bagmænd de bagmænd ,altså...

godt at vi andre kan skelne svin fra perler og holder os væk fra bagmænd og andet kryb...

Bagmænd, svin, kryb....

Ræv, rønnebær.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Kamilla K skrev, for 13 timer siden:

de bagmænd de bagmænd ,altså...

godt at vi andre kan skelne svin fra perler og holder os væk fra bagmænd og andet kryb...

Kamilla,

Det er ret hårde ord, du bruger om de folk ...

Jeg vil bestemt ikke afvise, at der er nogle som står bag pigerne, der er nogle kryb eller svin, for det er jeg faktisk helt sikker på at nogle er !

Men det er en ret unuanceret debat. Nu er du jo selv, måske ikke helt habil i denne diskussion. Men det vælger jeg at se bort fra.

Jeg selv derimod, har intet lod i de aktiviteter, som de folk du kalder bagmænd udgør.

Jeg har blot deltaget i flere af deres arrangementer og det er forløbet 100 % fornuftigt og til alles tilfredshed. Det er i hvert fald det jeg har oplevet.

Nu er jeg ikke så naiv, at jeg tror på at det jeg her skriver, alene får dig og de andre kritikere til at stoppe jeres kritik. For det sker ikke. I har en holdning til spørgsmålet og det har I selvfølgelig ret til at have.

Men som kunde til de her GB´s må jeg bare sige, at jeres kritik er forfejlet, helt og aldeles i forhold til de omtalte såkaldte bagmænds gerninger .....

Derudover kan jeg informere dig og de andre kritikere om, at man nede syd for grænsen kan tage på bordel. Her kan du tale om bagmænd !

Det er endda sat i et uhyre velorganiseret system, hvor de engagerede piger (ludere eller glædespiger, om du vil) med garanti får så meget tissemand, som du aldrig i dit liv når at opleve, selvom jeg tror du er dygtig. De bliver med andre ord slidt op !

Men der bliver passet på pigerne, mens de er i "systemet" og såmænd også kunderne.

Der hvor jeg kan se den store forskel er prisen. På bordel i Hamborg får du fisse i en halv time for 30 Euro. Det svarer til kr. 225,00 eller kr. 450,00 i timen. Jeg tror ikke der er så mange af jer Dansker-forvente glædespiger, der bare overvejer, at udføre jeres arbejde for de penge.

Men det er sådan det er og der kan jeg da godt forstå, hvis I føler jer lidt truet på jeres levebrød ...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, for 12 minutter siden:

Kamilla,

Det er ret hårde ord, du bruger om de folk ...

Jeg vil bestemt ikke afvise, at der er nogle som står bag pigerne, der er nogle kryb eller svin, for det er jeg faktisk helt sikker på at nogle er !

Men det er en ret unuanceret debat. Nu er du jo selv, måske ikke helt habil i denne diskussion. Men det vælger jeg at se bort fra.

Jeg selv derimod, har intet lod i de aktiviteter, som de folk du kalder bagmænd udgør.

Jeg har blot deltaget i flere af deres arrangementer og det er forløbet 100 % fornuftigt og til alles tilfredshed. Det er i hvert fald det jeg har oplevet.

Nu er jeg ikke så naiv, at jeg tror på at det jeg her skriver, alene får dig og de andre kritikere til at stoppe jeres kritik. For det sker ikke. I har en holdning til spørgsmålet og det har I selvfølgelig ret til at have.

Men som kunde til de her GB´s må jeg bare sige, at jeres kritik er forfejlet, helt og aldeles i forhold til de omtalte såkaldte bagmænds gerninger .....

Derudover kan jeg informere dig og de andre kritikere om, at man nede syd for grænsen kan tage på bordel. Her kan du tale om bagmænd !

Det er endda sat i et uhyre velorganiseret system, hvor de engagerede piger (ludere eller glædespiger, om du vil) med garanti får så meget tissemand, som du aldrig i dit liv når at opleve, selvom jeg tror du er dygtig. De bliver med andre ord slidt op !

Men der bliver passet på pigerne, mens de er i "systemet" og såmænd også kunderne.

Der hvor jeg kan se den store forskel er prisen. På bordel i Hamborg får du fisse i en halv time for 30 Euro. Det svarer til kr. 225,00 eller kr. 450,00 i timen. Jeg tror ikke der er så mange af jer Dansker-forvente glædespiger, der bare overvejer, at udføre jeres arbejde for de penge.

Men det er sådan det er og der kan jeg da godt forstå, hvis I føler jer lidt truet på jeres levebrød ...

 

 

Du er jo så heller ikke selv habil.

derudover syntes jeg det er synd og skræmmende, at man skal bruge nogle af de mest ekstreme eksempler fra "syd fra grænsen", for at..retfærdiggøre? Sætte disse begivenheder i perspektiv?

Hilsen en pige, der aldrig har følt sig truet på levebrødet og som har intet afgøre med Peter og hans.. Events.

 

Vores primære uenighed bunder nok i en moralsk og etisk forskellighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ræven er snu og lumsk!  

                                                                                                                                                          Hun/han bager rævekager med en ræv bag øret. Rævekager bruges om en lusket og lumsk fælde, der lægges ud til andre.                                                                                                                                                                                                                                                                  Det svarer til at lægge gift ud. Førhen lagde man strykninholdige kager af frø ud til rævene for at kunne holde bestanden nede. De blev kaldt rævekager !

Udtrykket anvendes ofte om hemmelige planer og aftaler, der skal narre andre, så man selv opnår fordele.

Rævekager hænger også en del sammen med studehandler.

En gammel ræv eller rotte er også en betegnelse for en snu luskepels. Jesus var måske den første der brugte en af disse metaforer. Han kaldte Herodes for en ræv. Det var ikke positivt ment, fordi Herodes var en rigtig luskepels, han var ude efter at slå Jesus ihjel.

Ræven er snu, den har nemlig to udgange i sin hule, så den vil ikke narres så let.

Man kan også have en ræv bag øret, så er man samtidig snu og underfundig. At ræven sidder netop bag øret, hænger sammen med, at man i middelalderen havde en idé om, at kraniets form kunne fortælle noget om personens karakteregenskaber. Flyveører og knuder på kraniet var tegn på snuhed.

Rævens pels er rød. Blodets, lidenskabens og kærlighedens farve. Den røde farve er martyrernes offerblod, men også helvedes flammer. Derfor er røde dyr som ræven mistænkelige.

Man skal som bekendt ikke sætte ræven til at vogte gæs. Frit oversat:

Overlad ikke behandlingen af en sag til én, der har en åbenlys interesse i et bestemt udfald.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arrhhh.  @Pikken  ... Hvis Jesus overhovedet har levet, er han i hvert fald ikke ophavsmand til ræve metaforer. Antikken er fuld af dem - blot et enkelt eksempel er den græske forfatter/digter Archilochus, som ca. 650 år før Jesus, brugte ræven i det berømte citat med pindsvinet. Og som tolkes af nogle, som at selvom ræven er snu, kan den ikke narre pindsvinet.

Redigeret af NoBS

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Hybris  enig langt henad vejen. Dog synes jeg, at man får noget bedre gfe i Danmark end i tyskland. Men man kan godt nok muntre sig længe syd for grænsen for sine penge i den sammenligning - og det er heller ikke så skidt endda :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 14 minutter siden:

Arrhhh.  @Pikken  ... Hvis Jesus overhovedet har levet, er han i hvert fald ikke ophavsmand til ræve metaforer. Antikken er fuld af dem - blot et enkelt eksempel er den græske forfatter/digter Archilochus, som ca. 650 år før Jesus, brugte ræven i det berømte citat med pindsvinet. Og som tolkes af nogle, som at selvom ræven er snu, kan den ikke narre pindsvinet.

Lukas :

Farisæernes advarsel mod Herodes

v31  I det samme kom der nogle farisæere og sagde til ham: »Bryd op og tag herfra, for Herodes vil slå dig ihjel.« v32  Men Jesus svarede: »Gå hen og sig til den ræv: Se, jeg uddriver dæmoner og foretager helbredelser i dag og i morgen, og den tredje dag er jeg ved målet. v33  Men i dag og i morgen og i overmorgen skal jeg vandre, for en profet kan ikke dræbes andre steder end i Jerusalem.

 

v57 Og medens de vandrede på Vejen, sagde en til ham: "Jeg vil følge dig, hvor du end går hen." 58 Og Jesus sagde til ham: "Ræve have Huler, og Himmelens Fugle Reder; men Menneskesønnen har ikke det, hvortil han kan hælde sit Hoved." 

Redigeret af Pikken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Ida sunshine skrev, for 49 minutter siden:

Du er jo så heller ikke selv habil.

derudover syntes jeg det er synd og skræmmende, at man skal bruge nogle af de mest ekstreme eksempler fra "syd fra grænsen", for at..retfærdiggøre? Sætte disse begivenheder i perspektiv?

Hilsen en pige, der aldrig har følt sig truet på levebrødet og som har intet afgøre med Peter og hans.. Events.

 

Vores primære uenighed bunder nok i en moralsk og etisk forskellighed.

Ah, det tror jeg nu nok jeg er, når jeg som kunde (og langt fra bagmand eller luder) indkøber de ydelser, som du min fine veninde bl.a. tilbyder !

Jeg er fuldstændig habil, for jeg har absolut INTET i klemme her. (udover min pik engang imellem, når det jeg stikker den ind er lige lovlig stramt - og jeg er ikke unormalt udstyret !).

I øvrigt så er det der finder sted nede syd for grænsen på ingen måde skræmmende. Ellers er det måske (igen) mig der er noget galt med, når jeg postulerer, at vi heroppe i DK (i alt ca. 5,5 mill. indbyggere) er så meget (læs mindre) klogere, end de ca. 80 mill. tyskere nede syd for grænsen. Men sådan er det jo i så mange henseender ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

LOL @Pikken ved ikke om det (bl.a.) er mig du her omtaler, men for det første tilbyder jeg ikke gangbangs (har intet imod dem, er sikker på det er skideskægt, jeg gør mig bare ikke i det) og for det andet arbejder jeg ikke i Jylland.

De ting jeg tager afstand fra, kunne ligesågodt finde sted i Australien, så lidt påvirker de min "business", jeg ville stadig tage afstand fra det.

fortsat held og lykke med dine ildelugtende agenda. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krone skrev, den 9/13/2016 at 16:48:

Det er de samme bagmænd som også står bag dette Gangbang;)

Som jeg læser det, så startede den ildelugtende og afsporende agenda ca. 13. September 2016 ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken skrev, for 27 minutter siden:

Lukas :

Farisæernes advarsel mod Herodes

v31  I det samme kom der nogle farisæere og sagde til ham: »Bryd op og tag herfra, for Herodes vil slå dig ihjel.« v32  Men Jesus svarede: »Gå hen og sig til den ræv: Se, jeg uddriver dæmoner og foretager helbredelser i dag og i morgen, og den tredje dag er jeg ved målet. v33  Men i dag og i morgen og i overmorgen skal jeg vandre, for en profet kan ikke dræbes andre steder end i Jerusalem.

 

v57 Og medens de vandrede på Vejen, sagde en til ham: "Jeg vil følge dig, hvor du end går hen." 58 Og Jesus sagde til ham: "Ræve have Huler, og Himmelens Fugle Reder; men Menneskesønnen har ikke det, hvortil han kan hælde sit Hoved." 

Er det dit svar til min kommentar? I givet fald har du vist ikke læst den?

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 1 minut siden:

Er det dit svar til min kommentar? I givet fald har du vist ikke læst den?

Jeg skrev IKKE noget om ophavsret ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken skrev, for 15 minutter siden:

Som jeg læser det, så startede den ildelugtende og afsporende agenda ca. 13. September 2016 ! 

@jensen6 fik svar på på sine spørsmål og hvad er der galt i det @Pikken;)?????

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krone skrev, Lige nu:

@jensen6 fik svar på på sine spørsmål og hvad er der galt i det @Pikken;)?????

 

Det kan du jo læse derfra i tråden ! Som en MOD tidligere har skrevet og lukket tråde : "Debat foregår under debat !"  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken skrev, for 6 minutter siden:

Jeg skrev IKKE noget om ophavsret ! 

Men du skrev, at Jesus var den første. Og hvis han har levet, så kan han kun have været den første, hvis det var i et parallelunivers :D

Det er ikke vigtigt @Pikken blot en lettere upræcis påstand ;)

Forresten skrev jeg heller ikke noget om ophavsret - men derimod ophavsmand, hvilket er noget ganske andet.

Redigeret af NoBS

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, Lige nu:

Men du skrev, at Jesus var den første. Og hvis han har levet, så kan han kun have været den første, hvis det var i et parallelunivers :D

Det er ikke vigtigt @Pikken blot en lettere upræcis påstand ;)

Så har DU ikke læst det lille ord "måske". Jeg påstår heller ikke han har levet ! Men som alle gode historier er der altid en hvis "twist" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken skrev, for 7 minutter siden:

Det kan du jo læse derfra i tråden ! Som en MOD tidligere har skrevet og lukket tråde : "Debat foregår under debat !"  

Hvor har du læst at MOD skriver at man ikke skrive noget om arrangøren pigen og andet relevant om GB??? 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krone skrev, for 1 minut siden:

Hvor har du læst at MOD skriver at man ikke skrive noget om arrangøren pigen og andet relevant om GB??? 

 

 

 

Læs hvad jeg skriver ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken skrev, 1 time siden:

Så har DU ikke læst det lille ord "måske". Jeg påstår heller ikke han har levet ! Men som alle gode historier er der altid en hvis "twist" 

Slog mig forresten lige.... Smuk redning på målstregen - vi taler jo Gordon Banks der napper Pelés hovedstød i 1970 :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
NoBS skrev, for 7 minutter siden:

Slog mig forresten lige.... Smuk redning på målstregen - vi taler jo Gordon Banks der napper Pelés hovedstød i 1970 :D

Yep...og det mest usædvanlige ved Gordon Bangs er at han er blind på det ene øje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 1 minut siden:

Yep...og det mest usædvanlige ved Gordon Bangs er at han er blind på det ene øje.

joeh - men det blev han - Banks - nu først senere i en bilulykke :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
NoBS skrev, for 3 minutter siden:

joeh - men det blev han - Banks - nu først senere i en bilulykke :D

Det har du ret i ....1972 indstillede han landsholdkarrieren på grund af ulykken 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...