Hop til indhold
Fiskeraage

Engelsburg

Recommended Posts

Var lige et smut i nabolandet mod syd i sidste uge. 

Har egentlig aldrig prøvet at mengelere med købesex i Tyskland. Havde dog inden afgang tjekket, hvis nu lille Aage skulle være interesseret, og det var han selvfølgelig. Havde udset mig prinsessen der boede på adressen med ringklokken Engel. Forsøgte 2 gange med en halv times mellemrum uden held, kl 17.15 og 17.45.

Da jeg ingen erfaring har med det at handle i Flensborg, er jeg i tvivl om jeg skulle have ringet forud og booket. Er der nogen af jer brødre der kan hjælpe mig lidt på vej her. 

Jeg var næsten desperat, da det i følge billederne var en virkelig sprød sag. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fiskeraage skrev, for 13 minutter siden:

Da jeg ingen erfaring har med det at handle i Flensborg, er jeg i tvivl om jeg skulle have ringet forud og booket.

Det er normalt kun nødvendigt hos de piger, som ikke opgiver adressen.

Men en anden gang, laver du en lille liste med 3 - 4 alternativer i samme område - så er den ene optaget eller uinteressant - går du bare til den næste og ringer på osv.

Gider du ikke det sjov med at rende rundt i gaderne og ringe på, kører du bare til Jarplund og får eine Vorstellung med 5 - 10 sprøde unge kvinder :-P

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...