Meow 26 Skrevet 6. September, 2016 Hej Jeg har haft kig på June fra http://damernefordig.dk i nogen tid, jeg har læst de mange positive anmeldelser om hende (og andre af kvinderne på stedet), men lige et par mere praktiske spørgsmål: Er det muligt at tage bad når man kommer til stedet? Og hvor "travl" kan man forvente June er? Selvfølgelig kan man være heldig eller uheldig, men skal man booke i god tid for at have en chance? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PHD 271 Skrevet 6. September, 2016 Det er et ordenligt sted, så forvent at faciliteterne er i orden og i god stand, så ja til bad. Jeg tror ikke at hun er mere travl end de fleste, så normalt vil du sagtens kunne booke tid samme dag. Ha' en fantastisk fornøjelse.. og husk at skrive et par ord herinde om dine sexskapader 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 6. September, 2016 Husk at få din pik med, for hun sluger den nærmest 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PHD 271 Skrevet 7. September, 2016 Der dukkede lige en ny tråd op: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg