Hop til indhold
Guest Mester75

Tiffany, blowjob princess

Recommended Posts

Guest Mester75

Starter med det obligatoriske link: https://annoncelight.dk/showad/199675

 

Jeg har længe haft en fantasi om at prøve et deepthroat blowjob. Så ud fra lidt research her på EG faldt valget på Tiffany. Jeg lavede en aftale med hende om et deepthroat blowjob, og kørte til Horsens. 

Stedet ligger i et parcelhus kvarter, der ligger en større parkeringsplads på den anden side af vejen. Man kan gå ganske diskret ind. Der var rent og pænt.

Blowjobet var det til bedste jeg har modtaget. Hun kunne uden problemer tage mig til roden. Der var god tid undervejs, også selvom jeg kun havde bestilt en "enkeltydelse".  Læste i en anden tråd at hun muligvis er glad for anal, det tror jeg også. Jeg sagde på et tidspunkt under akten at hun havde en god røv. Hun blev meget glad, da hun troede jeg ville noget med den. Fræk pige. 

Stedet 8/10 -  diskret, rent og måske mulighed for bad bagefter (jeg spurgte ikke) 

Pigen 9/10 - Sød, charmerende og dansktalende. 

Sex 10/10 - Kan kun udtale mig om blowjob, men fornemmer at Tiffany har mange gode oplevelser at byde på. 

Gentagelses fare -  ja, hun tager dog til København på onsdag, så jeg må vente til hun er i området næste gang. 

Redigeret af Mester75

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når det så ikke er hende på billederne, hvordan er ligheden så? Er skikkelsen i samme facon og kulør. Hvordan med hår og ansigt? Og hvad med patterne - er de lige så store?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Jeg er en klovn.. Det er Tiffany på billederne. Kom til at skrive at det ikke var, men har kigget på dem igen. Beklager. (jeg havde kigget på en anden pige samtidig med at jeg overvejeede Tiffany). Major fuck up fra min side, lad det endelig ikke komme hende til last. 

Redigeret af Mester75

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Mester75 skrev, for 26 minutter siden:

Starter med det obligatoriske link: https://annoncelight.dk/showad/199675

 

Jeg har længe haft en fantasi om at prøve et deepthroat blowjob. Så ud fra lidt research her på EG faldt valget på Tiffany. Jeg lavede en aftale med hende om et deepthroat blowjob, og kørte til Horsens. 

Stedet ligger i et parcelhus kvarter, der ligger en større parkeringsplads på den anden side af vejen. Man kan gå ganske diskret ind. Der var rent og pænt.

Blowjobet var det til bedste jeg har modtaget. Hun kunne uden problemer tage mig til roden. Der var god tid undervejs, også selvom jeg kun havde bestilt en "enkeltydelse".  Læste i en anden tråd at hun muligvis er glad for anal, det tror jeg også. Jeg sagde på et tidspunkt under akten at hun havde en god røv. Hun blev meget glad, da hun troede jeg ville noget med den. Fræk pige. 

Stedet 8/10 -  diskret, rent og måske mulighed for bad bagefter (jeg spurgte ikke) 

Pigen 9/10 - Sød, charmerende og dansktalende. 

Sex 10/10 - Kan kun udtale mig om blowjob, men fornemmer at Tiffany har mange gode oplevelser at byde på. 

Gentagelses fare -  ja, hun tager dog til København på onsdag, så jeg må vente til hun er i området næste gang. 

fin beretning hvad var prisen for dit samvær med hende er hun til 69 eller også kaldet  gensidig fransk

ok har fundet hendes priser 

Redigeret af Erikson

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
Erikson skrev, for 2 minutter siden:

fin beretning hvad var prisen for dit samvær med hende er hun til 69 eller også kaldet  gensidig fransk

ok har fundet hendes priser 

Hendes priser står i annoncen. Jeg spurgte ikke efter gensidig fransk, da jeg nød udsigten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Mester75 skrev, for 1 minut siden:

Hendes priser står i annoncen. Jeg spurgte ikke efter gensidig fransk, da jeg nød udsigten. 

ok men det er min store lyst hvis hun da ser lækker og sund ud der er ikke noget skønnere end at se en kvinde få orgasme gerne samtid med en selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
Erikson skrev, for 17 minutter siden:

ok men det er min store lyst hvis hun da ser lækker og sund ud der er ikke noget skønnere end at se en kvinde få orgasme gerne samtid med en selv

Tror at Tiffany læser med, hun har i hvert fald skrevet gensidig fransk i hendes annonce. ;-)

Redigeret af Mester75

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
Skovfogeden skrev, for 17 minutter siden:

Der er faktisk en del anmeldelser af Tiffany Dreams herinde.

Hun lavede faktisk et gb med en veninde sidste år.

Det var også på grund af de gode anmeldelser jeg valgte hende. Blev ikke skuffet. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
Darwin skrev, for 5 timer siden:

Hvordan forholder det sig med Tiffanys alder (cirka)?

 

Jeg vil tippe hende til at være 25-28 år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er fucking dejlig og mega sød og snakke med;)

lavede en 69'er med hende da hun var i Århus for et par måneder siden, fantastisk udsyn af en dejlig pink mis imens hun bare kører pikken til roden og laver noget crazy nogen med tungen samtidig, mmmm;) 

afsted med jer;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har de skønneste skamklæber. Dejligt fyldige, uden at være løse og slatne. Hun vil meget gerne slikkes. Og smager dejligt. Sød pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Darwin skrev, for 22 timer siden:

jeg takker for info - fandens også at det kommer til at koste mig en tusse i den nærmeste fremtid:-)

Det bliver de bedste 1.000 kr. du nogen sinde har brugt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
Peter69 skrev, for 7 timer siden:

Nogen der ved hvor i landet hun er nu, kan ikke se en annonce ??

Hun fortalte mig at hun tog tilbage til København men kommer igen til november. Jeg har allerede sat kryds i kalenderen. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
Peter69 skrev, for 9 timer siden:

i kbh for at arbejde eller ferie ?

Arbejde tror jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Mener at have set hun er draget sydpå for at holde ferie....i ca 1 til  2 mdr for derefter at vende tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, den 12/20/2016 at 22:34:

Hun er jo kommet tilbage og imorgen ved jeg hun kommer til Horsens igen, i bare 3 dage :)

Burde du ikke have en disclaimer der indikerer at du er alfons?

Jeg har da set et par moderatorer og brugere omtale dig som sådan, og dit indlæg virker som reklame for pigen

Del dette indlæg


Link til indlæg
NellX skrev, for 13 timer siden:

Burde du ikke have en disclaimer der indikerer at du er alfons?

Jeg har da set et par moderatorer og brugere omtale dig som sådan, og dit indlæg virker som reklame for pigen

Burde du ikke BARE HOLDE DIN FEDE KÆFT med dine lede ubegrundede beskyldninger,.....

Du er blevet rapporteret for at prøve at sværte mit navn....

Alfonseri er forbudt og en væmmelig ting i øvrigt......jeg laver bare lidt oplysning til borgerne, vi er nemlig rigtig mange der er vilde med Tiffany og vi giver altid hinanden et prej om hvor hun er.

Så fuck dig og må du aldrig få kunder igen. Vær forbandet i 7 generationer for at sprede falske rygter!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sanistål

Hvis folk nu skal være HELT ærlige ..!!

Er hun så lige så lækker og top klasse som på "hendes" billeder ??? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...