Hop til indhold
Guest chris 60

Patricia, Nordjylland.

Recommended Posts

Guest chris 60

Hmmmm, Så var der for alvor en quinde, der fik "krogen" i mig. https://annoncelight.dk/showad/208338

Har skrevet med hende siden i går aftes. Til sidst, for et par timer siden, blev det for bøvlet med al den sms, så spurgte, om jeg måtte ringe. Ja! Og ringede straks op.

Inden jeg havde set mig om, var der næsten snakket i en time. DER var kemi og kontakt! Ses med hende i morgen aften i et par timer. Ikke i tvivl om, at DET bliver godt!! ;-) 

Fandeme en sød quinde, nem at snakke med og ville endda fortælle lidt om sit liv før og nu. Det løsnede jo så osse lidt op for mig, og så gik snakken ellers over stok og sten. Det var befriende. Intet forretningssnak, bortset fra selve aftalen. Hun valgte at droppe kørepenge, selvom hun godtnok har pænt lang vej til mig! Det er service-minded, men selvfølgelig nok osse, fordi der opstod en masse sympati indbyrdes i samtalen`! Vi kunne grine, fortælle små fortrolige ting, og sager om gp - branchen og min - og andres - respekt for branchen. Alting og det hele. Det har jeg ikke prøvet før, og hendes børns far - hendes eks -  sad ved siden af i bilen og hørte hele samtalen via speaker, for ellers havde hun ikke signal! Hørte et par - ganske få - kommentarer fra ham, og de var venlige. Han har det fint med hendes liv, blot det ikke går ud over ungerne, og den balance har hun fundet! Respekt!!

Den anden kvinde, jeg har skrevet om at mødes med i morgen aften er annulleret - jeg tror jeg har fundet en "soulmate" - tæt på i hvert fald.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er mega sød og dejlig at snakke med . Var ved hende for en måneders tid siden . Rigtig god service og det hele . Glæd dig hun er en drøm at være sammen med . Og giver et knald godt blowjob .. 

Jeg vil selv have en tid ved hende igen når det passer ind . Men denne gang skal jeg have mig en time med hende . En halv time er ikke nok ;) 

hel og lykke ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 1 time siden:

Hmmmm, Så var der for alvor en quinde, der fik "krogen" i mig. https://annoncelight.dk/showad/208338

Har skrevet med hende siden i går aftes. Til sidst, for et par timer siden, blev det for bøvlet med al den sms, så spurgte, om jeg måtte ringe. Ja! Og ringede straks op.

Inden jeg havde set mig om, var der næsten snakket i en time. DER var kemi og kontakt! Ses med hende i morgen aften i et par timer. Ikke i tvivl om, at DET bliver godt!! ;-) 

Fandeme en sød quinde, nem at snakke med og ville endda fortælle lidt om sit liv før og nu. Det løsnede jo så osse lidt op for mig, og så gik snakken ellers over stok og sten. Det var befriende. Intet forretningssnak, bortset fra selve aftalen. Hun valgte at droppe kørepenge, selvom hun godtnok har pænt lang vej til mig! Det er service-minded, men selvfølgelig nok osse, fordi der opstod en masse sympati indbyrdes i samtalen`! Vi kunne grine, fortælle små fortrolige ting, og sager om gp - branchen og min - og andres - respekt for branchen. Alting og det hele. Det har jeg ikke prøvet før, og hendes børns far - hendes eks -  sad ved siden af i bilen og hørte hele samtalen via speaker, for ellers havde hun ikke signal! Hørte et par - ganske få - kommentarer fra ham, og de var venlige. Han har det fint med hendes liv, blot det ikke går ud over ungerne, og den balance har hun fundet! Respekt!!

Den anden kvinde, jeg har skrevet om at mødes med i morgen aften er annulleret - jeg tror jeg har fundet en "soulmate" - tæt på i hvert fald.

Så du har simpelthen hen annulleret en aftale med Angelina.:-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Skovfogeden skrev, for 15 minutter siden:

Så du har simpelthen hen annulleret en aftale med Angelina.:-(

Ja, jeg har været på hospital med en kvæstet ankel, men er faktisk blevet sendt hjem en del dage før beregnet, fordi der er pladsmangel og mit tilfælde ikke er livstruende!

Men jeg skal stadig holde mig i ro en lille uge mere, så jeg er nød til at modtage besøg - ikke opsøge det med off. transport! Derfor, men det var måske held i uheld??

Det vil vise sig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, den 30. august 2016 at 23:10:

Ja, jeg har været på hospital med en kvæstet ankel, men er faktisk blevet sendt hjem en del dage før beregnet, fordi der er pladsmangel og mit tilfælde ikke er livstruende!

Men jeg skal stadig holde mig i ro en lille uge mere, så jeg er nød til at modtage besøg - ikke opsøge det med off. transport! Derfor, men det var måske held i uheld??

Det vil vise sig!

Bruger du anklen når du boller :P god bedring 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Nej, men når jeg skal til fods til tog og fra tog på en ankel, der nær var brækket, så kan det gå hen og blive et problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 7 timer siden:

Nej, men når jeg skal til fods til tog og fra tog på en ankel, der nær var brækket, så kan det gå hen og blive et problem.

Var det så dejligt at have besøg af din soulmate??

God bedring med anklen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Hun blev forsinket pga. andre, private gøremål, så vi blev enige om i aften i stedet - med lidt "kompensation" til mig med ekstra tid. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Øv, nu udskudt igen, pga travlhed - osse i privatlivet (hun har børn), så igen udskudt til en dag næste uge, som vi aftaler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 19 timer siden:

Hun blev forsinket pga. andre, private gøremål, så vi blev enige om i aften i stedet - med lidt "kompensation" til mig med ekstra tid. :-) 

Ah den aftale i onsdags aflyste Chris 60 da han følte sig kørt over af en damptromle. Jeg havde jo lagt Min vagtplan og Chris 60 insisterede på det først kunne være om aftenen. Da jeg havde en dinnerdate torsdag fik jeg svært ved at stille alle tilfreds og fredag var planerne jeg skulle ned af i landet men igen passede det bedst Herren at det blev ved 20-tiden. Jeg fik sagt jeg intet kunne love da jeg også havde andre planer så det blev lidt presset. 

Pludselig her lørdag morgen ville han forslå jeg sprang i tøjet afsted i bilen og op til Randers fra Middelfart tidlig morgen. Men så ville det betyde jeg skulle droppe de aftaler jeg i forvejen havde. 

 

Redigeret af Baremig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, den 1. september 2016 at 14:18:

Det går nok. Chris har jo mødt sin soulmate :)

Soulmate er måske lige MEGET nok sagt. Jeg er venlig og sød. Taler pænt og er forstående. Så soulmate bliver det sgu nok ikke lige men en serviceminded GP. ;)

Med de billeder du har på Angelina Angel havde jeg bestemt ikke droppet aftale med dig. ;*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, for 2 timer siden:

Soulmate er måske lige MEGET nok sagt. Jeg er venlig og sød. Taler pænt og er forstående. Så soulmate bliver det sgu nok ikke lige men en serviceminded GP. ;)

Med de billeder du har på Angelina Angel havde jeg bestemt ikke droppet aftale med dig. ;*

Du er sød Patricia <3 Jeg var også sød, forstående og lyttende. Dog er Chris fri som vinden hvilket hans udtalelser tydeligt indikerer :) Blev også forbavset over valget af soulmate, men man skal aldrig negligere, har jeg lært :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 8 timer siden:

Du er sød Patricia <3 Jeg var også sød, forstående og lyttende. Dog er Chris fri som vinden hvilket hans udtalelser tydeligt indikerer :) Blev også forbavset over valget af soulmate, men man skal aldrig negligere, har jeg lært :)

Tak tak smukke. 

Jeg har endnu ikke mødt Herren så hvad der sker på SMS eller over opkald er komikken altid at det stemmer overens med det virkelige møde. :o

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

What? Hvis man bliver soulmates ved bare at se hinandens billeder så er hun forlængst min soulmate. Havde Angelina været til piger så var jeg straks sprunget til og givet hende en dejlig pigesex oplevelse.. Undskyld Angelina Angel :D Men du ser rigtig dejlig ud og endnu bedre med den viden at du har mange tusser på din smækre krop <3 

og nej man skal ikke brænde sådan en skøn kvinde af. Men det er jo så ikke Angelinas tab ;)

Redigeret af Baremig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pj773
Friskfyr skrev, den 30/8/2016 at 22:38:

Hun er mega sød og dejlig at snakke med . Var ved hende for en måneders tid siden . Rigtig god service og det hele . Glæd dig hun er en drøm at være sammen med . Og giver et knald godt blowjob .. 

Jeg vil selv have en tid ved hende igen når det passer ind . Men denne gang skal jeg have mig en time med hende . En halv time er ikke nok ;) 

hel og lykke ..

Hvad med selve sexen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pj773
Friskfyr skrev, den 30/8/2016 at 22:38:

Hun er mega sød og dejlig at snakke med . Var ved hende for en måneders tid siden . Rigtig god service og det hele . Glæd dig hun er en drøm at være sammen med . Og giver et knald godt blowjob .. 

Jeg vil selv have en tid ved hende igen når det passer ind . Men denne gang skal jeg have mig en time med hende . En halv time er ikke nok ;) 

hel og lykke ..

Hvad med selve sexen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...