Hop til indhold

Recommended Posts

Ida sunshine skrev, for 21 timer siden:

Hvorfor er det du mener, at man ikke kan ha en ligeværdig relation mellem GP og kunde?

 

Fordi der er penge indblandet

mekanikeren laver din bil fordi du betaler ham for det, ikke fordi han syntes din bil trænger eller fordi du er sød

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EUwanker skrev, for 15 minutter siden:

Fordi der er penge indblandet

mekanikeren laver din bil fordi du betaler ham for det, ikke fordi han syntes din bil trænger eller fordi du er sød

 

Det er en atypisk udlægning af begrebet "ligeværdig." Det virker mere som om du tolker det som synonymt med "gensidig." Ligeværdighed handler om at have samme værdi (fx "som menneske") og være på samme niveau. Mekanikeren kan jo bare sige nej til mig, hvis han synes jeg er en nar, hvis penge han ikke vil ydmyge sig til at tage imod. Jeg tror der er nogle der tvivler på, om Barbie har samme mulighed eller oplever at have det.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 10 timer siden:

Det er en atypisk udlægning af begrebet "ligeværdig." Det virker mere som om du tolker det som synonymt med "gensidig." Ligeværdighed handler om at have samme værdi (fx "som menneske") og være på samme niveau. Mekanikeren kan jo bare sige nej til mig, hvis han synes jeg er en nar, hvis penge han ikke vil ydmyge sig til at tage imod. Jeg tror der er nogle der tvivler på, om Barbie har samme mulighed eller oplever at have det.

Hvis du mener at hun bliver tvunget til at arbejde, ikke må sige fra pga en alfons er det alvorlige anklager.

Jeg tvilvler på at nogle af luderne ville værdige dig eller mig et blik hvis det ikke var at jeg/du gav dem penge.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EUwanker skrev, for 4 timer siden:

 

Jeg tvilvler på at nogle af luderne ville værdige dig eller mig et blik hvis det ikke var at jeg/du gav dem penge.

 

Ja, men det er ikke et spørgsmål om ligeværdighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...