Hop til indhold

Polish Maya

Featured Replies

Skrevet

er der nogle der har været hos hende her? Maya Hun ser super sprød ud, og var på det samme sted med super oplevelser for 10 dage siden med et par polske piger, wow - og hende her er også med i en duo DUO  Anyone?

Skrevet

Nogen, der har besøgt hende, siden efterlysningen blev lavet?

Skrevet

Stadig ikke nogen som vil dele evt. erfaringer med Maya

Skrevet

KOM NU ;-) Men måske hun er god, så de vil ha hende for sig selv, sidst jeg prøvede at kontakte, var hun optaget på det tidspunkt jeg kunne.

Skrevet
Eron skrev, for 7 timer siden:

KOM NU ;-) Men måske hun er god, så de vil ha hende for sig selv, sidst jeg prøvede at kontakte, var hun optaget på det tidspunkt jeg kunne.

Hun tog heller ikke tlf, da jeg ringede.

Skrevet

Jeg menes at have været forbi en gang på Amager men gik igen da det ikke var hende på billederne

Skrevet
Skiderik skrev, for 46 minutter siden:

Jeg menes at have været forbi en gang på Amager men gik igen da det ikke var hende på billederne

Det tror jeg så altså ikke!

For det første er hun helt ny i faget.. det er 2. gang hun er her nu (1. gang for ca. 2 måneder siden). For det andet har hun ikke været på Amager.. og for det tredje kan jeg 100% stå inde for at det er hende på billederne.

Jeg har mødt hende flere gange, men aldrig været sammen med hende og derfor har jeg ikke deltaget i tråden før.

Glæder mig faktisk stort til en anmeldelse af hende :)

Jeg er ikke helt sikker men der er vist en chance for at hun tager hjem her omkring weekenden.

Skrevet

Så gik djævlen i mig - tjek denne anmeldelse

Skrevet
PHD skrev, for 15 timer siden:

Det tror jeg så altså ikke!

For det første er hun helt ny i faget.. det er 2. gang hun er her nu (1. gang for ca. 2 måneder siden). For det andet har hun ikke været på Amager.. og for det tredje kan jeg 100% stå inde for at det er hende på billederne.

Jeg har mødt hende flere gange, men aldrig været sammen med hende og derfor har jeg ikke deltaget i tråden før.

Glæder mig faktisk stort til en anmeldelse af hende :)

Jeg er ikke helt sikker men der er vist en chance for at hun tager hjem her omkring weekenden.

Har du været med veninden? Del Del

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.