Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har venner, som mildt sagt er dybt intelligente. Men de er ordblinde, og når de formulerer sig på skrift, virker de rent ud sagt som de sygeste sinker. Langemands anmeldelse var let forståelig omend dårligt formuleret. Er overbevist om, at han på ingen måde er tilbagestående. I øvrigt en ganske grov ting at skyde andre i skoene.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supersonic skrev, for 22 timer siden:

Når man læser dit indlæg, så må du undskylde, men  du kan hverken stave eller udtrykke dig forståeligt. Det virker meget usammenhængende og forvirret, som om, at det har været et meget akavet besøg - også fra pigens vinkel. Så, mon ikke, hun har følt sig utilpas i dit selskab og gerne har villet have forretningen overstået? Det tror jeg, at der er en god chance for, så personligt vil jeg lade tvivlen komme pigen til gode i dit tilfælde. 

Supersonic, synes ikke du kan være bekendt, at komme med sådan en nedladende kommentarer om en person,  som du næppe har mødt og af samme grund undlader jeg,  at skrive min mening om dig….

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trådstarter har helt ret. Bare hold jer væk :-)

 

Havde godt set hun har været i København et par gange, bl.a i huset i Rødovre, med en del dårlige anmeldelser (og ja det er 100% samme pige ;-)). Men nu var hun jo "frisk" i København igen. 

Hun virker sød nok, og ser rigtigt godt ud, men hun skal nok finde sig et andet erhverv for det er helt sikkert ikke noget hun gider. Hun nærmest ligger ned i cowgirl og i doggie vrider hun sig så man dårligt kan komme ind :-D

 

Tror jeg vil give hende 1/10, hun så trods alt godt ud. Kommer ikke igen :-P

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roden skrev, for 8 timer siden:

det er svært for IKKE at forstå, trådstarter har haft en dårlig oplevelse - tak for advarslen.

Altså, "it takes two to tango"! ...måske pigen også havde en dårlig oplevelse med Langemand? Hendes version hører vi bare ikke.

Jeg følte mig ikke overbevist om, at det mislykkede besøg, sådan som Langemand præsenterede det, alene skyldtes pigen. Og det har jeg så i respekt for pigen skrevet.

Flere skriver, at I har haft dårlige oplevelser med hende, og at der er mange dårlige anmeldelser af hende herinde. Jeg har bare endnu ikke set nogen, der linker til disse. Converge har dog en, der muligvis kunne være hende. Men indtil videre altså ingen bekræftede. Jeg går dig ud fra, at flere af jer kan kende hende ud fra hendes gode fotos. I det mindste kan vi fastslå, at hendes fotos er ægte! :D ...og hun er da en lækker sag!

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Supersonic skrev, for 20 timer siden:

Det er jo helt fint, at I føler behov for at forsvare trådstarteren. Selfølgelig kan man være ordblind og normalt begavet, men i dette tilfælde virker det altså som om, der er andet på spil end blot dårlige staveevner. Der er flere forhold, som antyder, at han ikke har helt almindelig fod på situationen. Udover stavningen, så har han simpelthen svært ved at beskrive en forståelig sammenhæng. Og blandt det man så KAN forstå, så er der bl.a. massiv brok over, at vedkommende har haft svært ved at finde frem, fordi den opgivne adresse var på modsatte side af gaden. Altså...dette forhold er vist mere reglen end undtagelsen efterhånden, og normalt giver det vist ikke så store frustrationer. Og når man så også læser følgende:

" hun tror hun er gude smuk og det er hende der skal styre alt"

...tjaas, så virker det altså på mig, som om her er tale om en kunde, der ikke er på helt normal omgangshøjde med situationen.

Det synes jeg, i al høflighed og af respekt for pigen, at det er på sin plads at fremhæve.  

Særligt din sidste linje er jeg enig i, men hvad med alle andre, og dem du omtaler som mindre begavede, uden at vid noget om dem....høflighed og respekt......godt forsøg på at være politisk korrekt, men det lykkedes ikke i forholdet til tråd starter..

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Supersonic skrev, 1 time siden:

Altså, "it takes two to tango"! ...måske pigen også havde en dårlig oplevelse med Langemand? Hendes version hører vi bare ikke.

Jeg følte mig ikke overbevist om, at det mislykkede besøg, sådan som Langemand præsenterede det, alene skyldtes pigen. Og det har jeg så i respekt for pigen skrevet.

Flere skriver, at I har haft dårlige oplevelser med hende, og at der er mange dårlige anmeldelser af hende herinde. Jeg har bare endnu ikke set nogen, der linker til disse. Converge har dog en, der muligvis kunne være hende. Men indtil videre altså ingen bekræftede. Jeg går dig ud fra, at flere af jer kan kende hende ud fra hendes gode fotos. I det mindste kan vi fastslå, at hendes fotos er ægte! :D ...og hun er da en lækker sag!

Du skriver .... Måske pigen også havde en dårlig oplevelse med Langemand, ja det kan hub da godt have haft, det ved vi ikke, jeg har hørt om kunder der blev bedt om at smutte fordi de stank af flere dage  gammelt sved, og resten var lugt af pruhest, eller råbe og herse med GP, i den købte intime situation, men hvad har det med dine ydmygende og tarvelige kommentar om stavning og metal tilstand af tråd starter.....spin off, mislykkedes...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supersonic skrev, for 16 timer siden:

I det her tilfælde er det vist nærmere rønnebærrene der er sure :D

Næppe. Se på GP'ens anmeldelseshistorik.

Der er en del sprogspassere, der skriver herinde. Er man ikke selv sprogspasser, kan man som regel godt tyde deres sprog alligevel. Det er nok sværere for andre sprogspassere, selvom afkodning som regel er bedre end indkodning.

Supersonic skrev, for 13 timer siden:

Sååå...hvordan er det lige, at I ved, at denne "Liza" tidligere har fået dårlige anmeldelser?

Enkelt for mit vedkommende: Hendes billeder er genkendelige, fordi de appellerer til mig. Derfor har jeg bidt mærke i tidligere anmeldelser af hende.

Supersonic skrev, for 2 timer siden:

Altså, "it takes two to tango"! ...måske pigen også havde en dårlig oplevelse med Langemand? Hendes version hører vi bare ikke.

Ja, måske Langemand var ærgerlig over at stå foran det forkerte hus, og det humør har måske smittet GP'en ved modtagelsen? Vi ved det ikke. Men han købte en time alligevel, så måske efterrationaliserer han lidt i sin anmeldelse (det gør mange anmeldere!). Uanset hvad, så er Langemands anmeldelse altså på linje med flere andres. Jeg husker ikke en positiv kommentar om pigen - ud over at hun er lækker at se på. Og som du kan se på min indlægsstatistik tilbringer jeg alt for meget tid på sitet ...

Redigeret af Bebop
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Converge skrev, for 12 timer siden:

Jeg mener at kunne huske, at det hende her

Men det er nok Loppan, der endeligt kan be/afkræfte det

Tvivler stærkt. Fx den med de lange ben, som Loppan omtaler passer ikke på denne tråds pige. Mener den Lia var mere klassisk Loppan-materiale (spinklere kropsbygning).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor holde gang i denne tekstanalyse?

 

Der er et hav af anmeldelser af den omtalte pige, og de er stort set alle meget negative. Hvorfor så holde gang i en tekstanalyse, anført af en person som end ikke har besøgt pigen? Lad os holde os til alle beretningerne fra dem som rent faktisk har været sammen med pigen.

 

Det fratager folk lysten til at skrive herinde. Supersonic skulle bruge sin energi på at formidle egne erfaringer frem for tekstanalyse og hypoteser.

Redigeret af Faunus
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
surfingsam skrev, for 11 timer siden:

Anmeldelser af piger, sådan hedder dette forum. Hvad har Supersonic anmeldt i den her tråd ?

Så hvis ikke man er super skribent. Kan man ikke anmelde  sine besøg her.

Bliver sgu fedt i fremtiden

Supersonic har "anmeldt" en anmelder ... He he

Og ikke gjort sit hjemmearbejde først... for ja Liza har næsten kun negative anmeldelser!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...