Hop til indhold
Gæst

Max alder for jer

Recommended Posts

Cage skrev, den 25/8/2016 at 21:59:

Sidenhen fulgte en meget vild tid - hvor jeg knaldede alt med en puls. Og heller ikke i den periode tænkte jeg over det med alder. Faktisk var spredningen ganske stor ;) ... Det var i den periode, jeg opdagede, at det der med kvinder kom til mig af sig selv uden de store anstrengelser, og jeg var nok ikke verdens sødeste fyr overfor dem alle. Og døjer stadig med lidt samvittighedskvaler.

 

Set i relation til, at du flere gange har skrevet, at du ikke kan skille sex og følelser ad, så synes jeg da, at meget tyder på, at du ihvertfald tidligere har kunnet dette. Et eller andet sted har det vel også givet dig nogle skønne seksuelle oplevelser, selvom dine følelser dengang nok mere var seksuelt begær, spænding m.v. Umiddelbart antager jeg ligeledes, at del af disse kvinder nok følt det på samme måde.

Hvad er så forskellen følelsesmæssigt ved at købe en seksuel oplevelse, og "knalde alt hvad der har puls"  ?  Umiddelbart ligger det vist meget tæt på hinanden, det fordre nemlig ikke følelser i det kærlige hjørne. Der kan selvfølgelig være den forskel , at køberen føler et kraftigt seksuelt begær, hvor kvinden måske snarere føler en glæde ved, at give mænd en stærk seksuel oplevelse, meget forsimplet.

Ved mange løse seksuelle og spontane engangsolevelser, er det nok sjældent, at man efterfølgende taler specielt meget om følelser m.v. Så mon ikke bare de fleste konkludere "vi tændte i gernings øjeblikket på hinanden" Har man dyrket dette liv, ved man jo også godt, at alle knald næppe har indeholdt nogen særlige dybe følelser, ej heller det store seksuelle begær - Kort sagt det var vist bare et behov der skulle dækkes, eller muligheden opstod, så hvorfor ikke.

Det er vel efterfølgende næppe så forfærdeligt at tænke "Ja kvinden synes nok ikke at jeg var exceptionel, men vi  fik vel begge en eller anden form for stimulans". Hvis jeg anskuer det således, så kan jeg egentligt ikke forstå behovet for, at spekulere sig gul og grøn i om kvinden kun gør det for pengene skyld eller om hun rent faktisk blandt så meget andet, føler en glæde ved, at give gæsten en god seksuel oplevelse, og vel sagtens i nogle tilfælde selv blev godt og grundigt utilfredsstillet. 

Sandheden omkring hvad andre føler m.v er jo alligevel altid underlagt en usikkerhed, en hensynfuld tilgang m.v., så det at man ikke betaler for sexen, kan næppe gøres til genstand for, at så må modparten nødvendig mene, at man er stjerne god, samt at de har kærlige følelser for os. Det er selvfølgelig dejligt hvis det forholde sig således, men i bund og grund handler det jo altid om, hvad vi tror - føles det ægte osv.

Det der ofte undre mig, er den fokusering på, at kvinderne ideelt set, skulle have samme tilgang som mænd. Selvfølgelig har de ikke det, qua præmissen "Du bidrager med penge, jeg bidrager med lække sex til dig".  Jeg kan sagtens forstå det gør nas, når en gæst forelsker sig i en illusion, omvendt tror jeg altså at mange mænd døjer lidt med samvittigheds kvaler alá "Jeg kan nok bedst nyde disse seksuelle oplevelser hvis jeg ved/tror at hun også tænder vildt på mig". Det er vel også rimeligt naturligt, at når man pludselig forstår præmissen, så er det oplagt i egen sårbarhed, at give kvinderne skylden, at sige "De gør det kun for pengenes skyld osv".  

Konklusion: Der spekuleres alt for meget i hvorfor blev jeg inviteret til en seksuel oplevelse  mod betaling - Nyd dog oplevelsen og lad det passere revy på samme måde, som de løse og tilfældige seksuelle oplevelser man har mødt på livets vej.  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg selv er 50+ og er helst sammen med dejlige GP, som er over de 30-35 år. Der skal være modenhed. En flot moden kvinde tænder jeg vildt på.

For ca. 15 år siden spurgte jeg en stor flot kvinde, som var 17 år ældre end jeg, om vi skulle hygge os sammen, vi var begge single og kendte hinanden. 

Vi mødtes for at tale sammen om det og hun gjorde opmærksom på, at der ikke var sex første gang. Jeg fik lov at kæle for hendes bryster og slikke brystvorterne. Men desværre kom vi aldrig videre. Der skete så meget i hendes liv, at hun ikke kunne overskue at skulle have et sex liv. Lyder måske mærkeligt herinde, men det var 6-7 år siden hun havde været seksuel aktiv sidst.

Det kan da stadig ærge mig lidt, at vi ikke havde nogle hyggelige sex møder, men selvfølgelig fuld respekt for, at hun sagde fra. Det var velovervejet da vi talte meget om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tjaa når jeg skal smide en stor slat skillinger for sex, så er jeg krævende, det skal være en ung kvinde, max 23, Ingen fødselsmave, inge strækmærker, ingen ammepatter, langt hår gerne rødhåret eller blondine -ægte. Hun skal være god til bj og sex i øvrigt, og kunne kunsten af knibeøvelser, normalvægtigt, og fuldbarmet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne godt tænke mig at prøve en på 60+. Jeg er selv 40, og det tænder mig at kneppe en, der kunne være min mors veninde. Jeg har snakket med nogle fyre, der har kneppet ældre damer, og de siger, at de knepper som var det sidste gang i livet at de fik pik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun en nedre grænse omkring sidst i tyverne, hun skal i hvert fald ikke være yngre. Mest foretrækker jeg kvinder i 30-40'erne, men har ikke nogen defineret øvre grænse, det kommer helt an på personen. Den ældste jeg har været sammen med er er omkring de 50, men jeg vil da ikke udelukke hun kunne være 60 hvis hvis ellers hun tiltaler mig som menneske. 70 lyder lidt usandsynligt, men aldrig sige aldrig.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...