Hop til indhold

Recommended Posts

Hej folkens

Der har været en pæn stor interesse for mine 2 anmeldelser, af mine oplevelser med thaipiger på Thai Corner Bar.

Nu har jeg så fri fra på lørdag den 27/8, og jeg har særligt kig på en skønhed, som jeg observerede under et kort besøg på Thai Corner i sidste uge.

Faren er altid at pludselig så ser man dem ikke længere, de udvalgte man fatter en særlig interesse for.

Derfor, er der nogle af jer der vil med ud at spise nævnte lørdag fra ca ved 19 tiden?

Vi kunne så efterfølgende besøge Thai Corner sammen, og hvis vi måske, måske ikke falder for en af pigerne, og eller ladyboys, så kunne det måske blive til en eller flere anmeldelser af os i forum efterfølgende på Eroguide.dk

PS

Jeg er klar over at der er grænser for hvor specifikke detaljer vi kan offentliggøre i tråden, om hvor vi mødes, hvornår, men vi kan aftale endeligt på pm.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æv. Ser det først nu, den havde jeg været med på...

øen anden gang, så er jeg på. Lidt træt af at sidde der alene...

Del dette indlæg


Link til indlæg
ras skrev, 1 time siden:

Æv. Ser det først nu, den havde jeg været med på...

øen anden gang, så er jeg på. Lidt træt af at sidde der alene...

Tror ikke rejse er gået hjem endnu - allerhøjest en hurtig tur med en dame - og hun er hurtigere tilbage end han er :-D

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...