Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Sparkster

Hun er en skide sød og glad pige, der snakker meget, hvis det er en fredag du skal mødes med hende på så tag en Mokai med ;) 

Hendes prisniveau er rimeligt syntes jeg, men det er over et år siden jeg var sammen med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Der er jeg ikke særligt brugbar, det er omkring et års tid siden, så jeg kan ikke huske hvad jeg gav, men har aldrig betalt et beløb jeg ikke syntes var fair - men har heller aldrig betalt for en time, altså jeg gider ikke at der skal være et stop ur på besøget (så kunne jeg lige godt gå til en prof. nemmere og i mange tilfælde også billigere), så har sikkert aftalt en eftermiddag, eller sådan noget. 

Hvis det er kontant ligger jeg typisk imellem 2000-5000 alt efter hvor interesseret jeg er i pigen,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Camilla er en ret sød pige. Absolut anbefalelsesværdig..

Meget nede på jorden, og ser ret godt ud ;)

Hun vil helst snakke lidt først. Er måske ikke vildt initiativrig i sengen. Det er hurtigt af med kludende og ned under dynen, hvis I forstår... Til gengæld er hun nærværende, og ser absolut ud til at nyde det.

Det foregår ikke hos hende, men i en lejlighed, hun siger tilhører en veninde, der også er på SD. Om det er rigtigt - who know. Men lejligheden var meget opryddet - på nær en kat, der vimsede rundt. Så jeg tænker, den bliver lejet ud til formålet.

Mødte hende i november. Hun sagde, at hun får mange henvendelser, og kender sin værdi. Hun ved, at der er andre, der vil betale prisen, så der er ingen forhandling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem gider hakke om prisen. Pigen siger en pris og så betaler man eller siger nej tak og går sin vej, det er vel ikke så svært.

Del dette indlæg


Link til indlæg

alt er til forhandling , og jeg her en pris alt efter prevention oral udløsning osv

så jo , og får det oftest

men siger selv en pris først, det er vel god købmandskab, hvis man spørger om pris , får man

bare den højeste )

Redigeret af cokken

Del dette indlæg


Link til indlæg
cokken skrev, for 14 timer siden:

alt er til forhandling , og jeg her en pris alt efter prevention oral udløsning osv

så jo , og får det oftest

men siger selv en pris først, det er vel god købmandskab, hvis man spørger om pris , får man

bare den højeste )

Tja, begge kan sige hvad de synes det er værd, men så er det også slut med forhandlingen, det er ikke er kræmmermarked.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jo det er et stort kræmmermarked og priserne kan sagtens forhandles

det er op til en selv, om man bare vil betale den dyreste pris, som er den de siger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bold

Ja hun er en rigtig sød pige som levere , har oplevet  på vej ud af opgangen at møde næste person som skulke på besøg 

 

det er ikke så heldigt med stramt tids skema

Del dette indlæg


Link til indlæg

har mødt hende for 4-5 måneder siden hun er pisse sød, og indlevende... hun "kommer" mega hurtigt tror hun fik 2-3 orgasmer og jeg er okay i sengen men hun ekstremt let antændelig...

lyder som om hun køre et lidt proff setup nu...  troede jeg egentlig ikke var hendes plan at gøre men anyway...

kan så absolut anbefale Camilla... TOP! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nixotoo skrev, for 17 timer siden:

har mødt hende for 4-5 måneder siden hun er pisse sød, og indlevende... hun "kommer" mega hurtigt tror hun fik 2-3 orgasmer og jeg er okay i sengen men hun ekstremt let antændelig...

lyder som om hun køre et lidt proff setup nu...  troede jeg egentlig ikke var hendes plan at gøre men anyway...

kan så absolut anbefale Camilla... TOP! 

Ja, det var faktisk den lidt spøjse ting ved at møde Camilla. Hun gjorde meget ud af, at ville snakke først, og talte meget og længe om, at hun helst vil opbygge noget "fast" med en eller to, for det er det, hun havde haft før osv. osv.

Da jeg så skrev til hende en uges tid efter, kunne hun ikke liiige huske mig... Der var jeg logget af sugardaters, så det var pr. sms. Tænkte, at hun enten ikke gad mig, eller reelt var noget mere proff en hun udgav sig for at være... De fleste SD'ere vil trods alt have rimeligt tjek på, hvem de mødtes med sidste torsdag.

Og som jeg også skrev i mit første indlæg, virker hun absolut til at nyde akten..

Også anbefaling herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også haft fornøjelsen og er enig i at hun nyder sex,  hun kom adskellige gang på flere forskellige måder, så det var skønt. Men havde også fonemmelsen at at det er et proffessionelt setup hun kører, hun havde en aftale lige efter mig, så der var tid på....hvilket er irriterende. For den pris hun tager, er oplevelsen ikke det værd.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gutter

Jeg har prøvet Camilla - hun er alle penge værd, hun er meget lækker og giver meget nærhed, super dejligt kæreste sex,

prisen holder selvom det er 2500 vil gerne betale lidt mere og få en god oplevelse med en dansk pige ;-)

Jeg vil sige til alle jer mænd prøv, at give jer selv en god oplevelse give de sidst par hundrede kroner og få en oplevelse med Camilla.

Tak for et super dejligt knald Camilla vil gerne komme igen - kys og kram ;-):-P

 

Redigeret af elsker69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bold

Hej er der nogen der har været der for nylig 

er det stadig med tid på eller er det mere afslappet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ktc

Hej

Normalt plejer jeg  aldrig at kommentere eller dele oplevelser, dog finder jeg at selve konceptet SD vs SB ikke har samme værdi grundlag hos en del af de såkaldte SBer

navnlig på SD ..... her er det min opfattelse at mange prof/semi piger har fundet vej til. ( har selv slette profil hos SD )

Specielt når jeg kigger i bakspejlet - så burde alle alarm klokker ringe.....efter min besøg hos Camilla89, ikke et ondt ord om hende, men SB er hun ikke - sorry to say.

Men som engangsknald er hun fantastisk..... når det komme til selve agten..... forspil m.m. der virker nok lidt for prof. set fra min side.... hurtigt af med tøjet. ..

Besøgte hende i nov. 16...... som beskrevet tidligere i en lånt lejlighed i dagtimerne....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bold

Ja det er meget professionelt  det er et par md siden jeg var der ellers en sød pige , men ærveligt det køres så stramt med tid på 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bold

Hej er der nogen der kan fortælle om det stadig køre lige stramt og profesionelt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...