Hop til indhold
Carnalwolf

Verdens billigste prostituerede?

Recommended Posts

Hey, er der nogen der har erfaring med at rejse i Venzuela. Har en kammerat der har været der med sin kæreste, og han siger alt er vildt billigt. 1 øl = 1 krone, og lækre latinske kvinder sælger sig selv for hvad der svarer til 20-30 kr per. halve time. 

http://www.mysexpedition.com/how-and-where-to-buy-sex/is-venezuela-the-cheapest-country-in-the-world-to-buy-sex/ 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest farvel25

Så du ikke dr2 igår .. hvis du mener det er de billigst.... tykerland de var billig når de kom fra Syrien 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well, nu er jeg mere til selvstændige latinoer end til Syriske flygtninge. Har det fint med at udnytte min økonomiske position, det gør de fleste mennesker. Men at udnytte desperate mennesker på flugt, er lige i overkanten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, for 1 time siden:

I Pattaya kan du få en long time for 180,-... Det er typisk fra kl 19 til 9-10 om morgen... 

Ja, hvis hun ligner noget der er løgn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carnalwolf skrev, for 38 minutter siden:

Ja, hvis hun ligner noget der er løgn. 

Man kan da sagtens finde søde piger til long time, for 2.000 Baht.

Det er nok mere primadonnaerne i gogo barerne, der forlanger mere. Men husk, at i Thailand følges pris og kvalitet sjældent ad.
Jeg snuppede en short time med en aldeles nydelig ung dame for 1.500 Baht, og det var sgu ikke pengene værd.

Har til gengæld en del gange haft besøg af en massagedame, som kan bestilles hjem. Det koster 1.000 Baht, og hun er super lækker, og leverer i den grad varerne, i den tid, man nu har brug for 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 1 time siden:

Man kan da sagtens finde søde piger til long time, for 2.000 Baht.

Det er nok mere primadonnaerne i gogo barerne, der forlanger mere. Men husk, at i Thailand følges pris og kvalitet sjældent ad.
Jeg snuppede en short time med en aldeles nydelig ung dame for 1.500 Baht, og det var sgu ikke pengene værd.

Har til gengæld en del gange haft besøg af en massagedame, som kan bestilles hjem. Det koster 1.000 Baht, og hun er super lækker, og leverer i den grad varerne, i den tid, man nu har brug for 8-)

Men nu er 2000 Baht jo heller ikke 180 kr. 

Denne tråd har heller ikke til formål at diskutere Thailand ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carnalwolf skrev, for 2 timer siden:

Denne tråd har heller ikke til formål at diskutere Thailand ;-)

Så skulle du måske have valgt en anden overskrift :roll:

Ikke at jeg selv har erfaringer med det, men en ven har fortalt at ude på landet i Thailand, kan man få det langt billigere end i Pattaya og andre turistområder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Både og !!!!

der er langt til Pattaya og de mange piger,

så derfor kan prisen godt være på 1000 - 1500 thb for shot time ude på landet !!!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Med hvis at vi skal byde ind med lavpriser, som også indregner bare en lille del af prisen for transport, hvad siger i så til Polen, hvor timepriserne starter på 70 ZL = ca 125 kr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carnalwolf skrev, for 22 timer siden:

Ja, hvis hun ligner noget der er løgn. 

Så ved du ikke hvad du taler om.. Hvis du opretter dig på thai friendly er det super nemt at finde en der er super lækker til de priser... Kom hjem fra Pattaya i sidste uge, så er ret sikker på mine erfaringer er up2date...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carnalwolf skrev, for 20 timer siden:

Men nu er 2000 Baht jo heller ikke 180 kr. 

Denne tråd har heller ikke til formål at diskutere Thailand ;-)

Så burde du skrive en anden overskrift... Troede det handlede om de billigste piger..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carnalwolf skrev, den 24/8/2016 at 14:13:

Hey, er der nogen der har erfaring med at rejse i Venzuela. Har en kammerat der har været der med sin kæreste, og han siger alt er vildt billigt. 1 øl = 1 krone, og lækre latinske kvinder sælger sig selv for hvad der svarer til 20-30 kr per. halve time. 

http://www.mysexpedition.com/how-and-where-to-buy-sex/is-venezuela-the-cheapest-country-in-the-world-to-buy-sex/ 

Måske er der også en grund til at det er så billigt:

http://newsbreak.dk/de-10-farligste-byer-verden/

3. Caracas, Venezuela

Venezuelas hovedatad, Cracas, har 122 mord per 100.000 indbyggere. Byen er presset af narko-karteller, gadekampe og væbnede røverier. Uanset hvor man færdes, skal man altid være forsigtig. Det gælder både indbyggere og turister. Hvis du virkelig gerne vil se denne by, skal du ikke gøre det alene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, den 25/8/2016 at 22:42:

Så ved du ikke hvad du taler om.. Hvis du opretter dig på thai friendly er det super nemt at finde en der er super lækker til de priser... Kom hjem fra Pattaya i sidste uge, så er ret sikker på mine erfaringer er up2date...

Du får ikke de flotte "piger" på Thaifriendly for 1000 bhat long time, den må du længere ud på landet med. 

Det er som regel mellem 1000-2500 bhat for short time fra "pigerne" på Thaifriendly, medmindre de ikke er særlig kønne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carnalwolf skrev, for 1 time siden:

Du får ikke de flotte "piger" på Thaifriendly for 1000 bhat long time, den må du længere ud på landet med. 

Det er som regel mellem 1000-2500 bhat for short time fra "pigerne" på Thaifriendly, medmindre de ikke er særlig kønne.

Ked af at skuffe dig, men skriver bare hvad jeg oplevede! Ved ikke om det er lang tid siden du har været i Thailand? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Carnalwolf skrev, for 2 timer siden:

Du får ikke de flotte "piger" på Thaifriendly for 1000 bhat long time, den må du længere ud på landet med. 

Det er som regel mellem 1000-2500 bhat for short time fra "pigerne" på Thaifriendly, medmindre de ikke er særlig kønne.

Det er nok også lidt forskelligt hvormeget man stiller pigen i udsigt fremover - du kan lyve dig til at have kærestepotentiale, og gerne vil skabe familie med hende, så kan du få alt for ingen ting

Er du mere ærlig, så må du også betale

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, for 12 timer siden:

Ked af at skuffe dig, men skriver bare hvad jeg oplevede! Ved ikke om det er lang tid siden du har været i Thailand? 

Var i i Thailand for 4 dage siden (Bangkok, har aldrig været i Pattaya). Hmm.. Nu vil jeg jo ikke sige at du taler usandt, men min erfaring er at de flotte "piger" på Thaifriendly (og dem er der nu engang ikke så mange af) kan du ikke får 1000 Bhat long time, og det er der heller ikke nogen blogs, sex guides eller andet der vil understøtte. Naturligvis er hvad der udgør en flot pige subjektivt. 
 

legesyg skrev, for 11 timer siden:

Det er nok også lidt forskelligt hvormeget man stiller pigen i udsigt fremover - du kan lyve dig til at have kærestepotentiale, og gerne vil skabe familie med hende, så kan du få alt for ingen ting

Er du mere ærlig, så må du også betale

Det er naturligvis rigtigt, men det kan man jo gøre alle steder i verden. Nu taler vi jo rent ud om prostitution, penge for sexuelle ydelser, og der er det ikke min erfaring at man kan få long time for 1000,- af de flotte piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, for 13 timer siden:

Ked af at skuffe dig, men skriver bare hvad jeg oplevede! Ved ikke om det er lang tid siden du har været i Thailand? 

Nu kan der naturligvis være forskel på hvad vi opfatter som pæne damer lige som du jo ikke skriver noget om deres alder. Men 1000 baht vil idag være at opfatte som meget billigt selv for short time. Jeg har lige været i Thailand i sidste måned og dem jeg talte med på Tinder i Bangkok lå på omkring 2000 baht og op i for short time. Jeg er klar over at der er forskel i priserne på en pige i Bangkok og Pattaya men ikke så meget. Så der må være en ekstra faktor som gør forskellen og det kunne være alder og udsende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der jo en del piger dernede der gør det gratis bare for at slippe for at tage hjem til deres lille 1 værelses lejlighed og sove sammen med 8 andre, så forstår da godt de gerne vil have 1000 bath med... Men når det er sagt, går i langs stranden imod walking street, kan man sagtens finde dem for 500-600 bath... Og jeg er pæn kræsen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Carnalwolf skrev, for 9 timer siden:

Var i i Thailand for 4 dage siden (Bangkok, har aldrig været i Pattaya). Hmm.. Nu vil jeg jo ikke sige at du taler usandt, men min erfaring er at de flotte "piger" på Thaifriendly (og dem er der nu engang ikke så mange af) kan du ikke får 1000 Bhat long time, og det er der heller ikke nogen blogs, sex guides eller andet der vil understøtte. Naturligvis er hvad der udgør en flot pige subjektivt. 
 

Det er naturligvis rigtigt, men det kan man jo gøre alle steder i verden. Nu taler vi jo rent ud om prostitution, penge for sexuelle ydelser, og der er det ikke min erfaring at man kan få long time for 1000,- af de flotte piger.

det kan man nok få for 1.000,- (som vi skriver på danske) men ikke long time for 1,000.oo Bath som de ville skrive i Thailand (sorry, jeg skulle lige drille - nu er vi enige igen) :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
farvel25 skrev, den 24/8/2016 at 14:18:

Så du ikke dr2 igår .. hvis du mener det er de billigst.... tykerland de var billig når de kom fra Syrien 

Hvad er det for en udsendelse du så på DR2?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg betalte sidste år 2.000 for den mest forrygende flotte kvinde i Pattaya - det farligste var at hun var stærkt vanedannende ;-)

Ved at optræde som en velklædt, dannet og venlig "verdensmand", kan du vælge mellem "lamsebamser" longtime for 1.500-2.000

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, for 1 time siden:

Ved at optræde som en velklædt, dannet og venlig "verdensmand", kan du vælge mellem "lamsebamser" longtime for 1.500-2.000

Fuldstændig enig ! Som man siger i Thailand: If you dress like a clown, acts and talk like a clown - don't worry - you will be treated like a CLOWN.

De gode thaipiger  i Bangkok har både stil og selvrespekt, også selv om pengene er små. Nystrøget skjorte, lange bukser, ædruelighed og helst non - smoker,  så tager de gerne en overnatning efter en lille god middag, hvor der er blevet lagt mærke til dem. Det er for dem vild luksus når de så også overnatter på et rimeligt godt hotel.      

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...