Hop til indhold
Bøje

Merle - 100% ægte

Recommended Posts

Guest chris 60

Blot fandens, at hun kun "huserer" omkring Sorø/slagelse og Odense. Jylland? Nærmest aldrig, og jeg har flere gange "skældt" hende ud for det. Hun lover bod og bedring, men intet er sket de sidste 2 år! :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Merle et par gange for et par år siden og hun dengang var hele oplevelsen værd.

 

Nu er det som sagt et par år siden jeg har besøgt hende sidst, men har forsøgt her i sensommeren at få lavet en aftale med hende. Hun har dog enten ikke svaret på sms'erne eller også har hun været optaget. Det lige indtil i onsdags hvor hun på besøg i Slagelse.

Sende en sms til hende og fik booket en tid midt eftermiddag, Lidt senere blevet tiden skubbet 15min. Gik i bad, fik hævet penge og startet bilen op og kørte imod Slagelse. 

30min før tiden spurgte hun om vi kunne aftale endnu engang, at jeg kom 15 min senere. Helt okay for mig. Herefter kom der yderligere to sms med spørgsmål til mig med alder, pris mm. som jeg ikke kunne svare på pga bilkørsel. Da jeg så endelig var i Slagelse og på adressen 5 min før sden aftalte tid dukkede der endnu en sms op fra hende denne gang med en aflysning og jeg kunne køre hjem med forurettet sag. 

En træls oplevelse og selv om hun tilbød rabat ved næste besøg så lever jeg nok kun med minderne fra sidste besøg. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...