Hop til indhold

GANGBANG I BIRKERØD - med 27 årig Superfræk blondine den 2. sept. fra 11 - 14 - mulighed for sex uden kondom!

Featured Replies

Skrevet

Wow. 

De kan godt begynde at glæde sig. Jeg er stadigvæk høj i hatten efter i går :-) 

hun er flittig den unge dame. Ærgerligt jeg ikke skal til København

Skrevet

Vi har måtte rydde en del op i denne tråd. Vi anbefaler stærkt at man holder sig i skindet med de gensidige beskyldninger.

Skrevet

HUN ER SUPER LÆKKER

Jeg har meldt mig til og glæder mig vildt til at fyrer den af oppe i hende

Skrevet

Jeg var så heldig at være i Jylland til hendes første gangbang OMG hun er godt nok lækker :-D og nu kommer hun til Sjælland , hvor heldig kan man være :-D jeg er tilmeldt.

Skrevet
bakkely skrev, for 11 timer siden:

Jeg var så heldig at være i Jylland til hendes første gangbang OMG hun er godt nok lækker :-D og nu kommer hun til Sjælland , hvor heldig kan man være :-D jeg er tilmeldt.

Vil du skyde på 27 er den rigtige alder? 

Skrevet

ja det er vidst meget rigtig :) var til hendes gangbang i vejle i denne uge.

Skrevet

Hun ser da godt nok lækker ud ;-) 
nu har jeg tilmeldt mig og det bliver spændene at se hvad hun er for en lille frækkert 

Skrevet
  • Author
Doktorlove skrev, for 2 timer siden:

Hun ser da godt nok lækker ud ;-) 
nu har jeg tilmeldt mig og det bliver spændene at se hvad hun er for en lille frækkert 

måske kan vi få en lille anmeldelse bagefter?

Skrevet

Sex uden kondom...jeg melder pas, det er simpelthen for usikkert for mig.

Skrevet

Lige en lille anmeldelse af dette gangbang i Birkerød.

Hun var sku lige så god og dejlig som da jeg var til gangbang med hende i Vejle og hold nu op hun er en smuk pige.

Hun tog sig pænt af alle os der var mødt op og tror ikke der var nogen der gik derfra uden et smil på læben :-D

Stedet var et rigtig fint sted , der var masser af plads og man kunne holde en lille pause i en sofagruppe , der var sodavand og kaffe til fri afbenyttelse.

Så ikke noget at sætte på pige , sted og gangbang.

Skrevet

Hvor mange deltog?

Skrevet

Tilslutter mig Bakkely anmeldelse, Rigtig fint arrangement.

Hun er dæl'me lækker og tog sandelig godt imod, intet af klage over

Vi sjællandere er MEGET glade den unge dame tog herover, så vi også kunne få fornøjelsen.......KOM MEGET GERNE IGEN FRØKEN :):)

Til Bombrn......Vi var ca 10 vil jeg tro..

Skrevet
  • Author

kan se på det, at Sjællændere og jyder har nogenlunde samme smag når det kommer til den slags

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.