Hop til indhold
Ferdinand

GANGBANG I BIRKERØD - med 27 årig Superfræk blondine den 2. sept. fra 11 - 14 - mulighed for sex uden kondom!

Recommended Posts

Jeg var så heldig at være i Jylland til hendes første gangbang OMG hun er godt nok lækker :-D og nu kommer hun til Sjælland , hvor heldig kan man være :-D jeg er tilmeldt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
bakkely skrev, for 11 timer siden:

Jeg var så heldig at være i Jylland til hendes første gangbang OMG hun er godt nok lækker :-D og nu kommer hun til Sjælland , hvor heldig kan man være :-D jeg er tilmeldt.

Vil du skyde på 27 er den rigtige alder? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doktorlove skrev, for 2 timer siden:

Hun ser da godt nok lækker ud ;-) 
nu har jeg tilmeldt mig og det bliver spændene at se hvad hun er for en lille frækkert 

måske kan vi få en lille anmeldelse bagefter?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en lille anmeldelse af dette gangbang i Birkerød.

Hun var sku lige så god og dejlig som da jeg var til gangbang med hende i Vejle og hold nu op hun er en smuk pige.

Hun tog sig pænt af alle os der var mødt op og tror ikke der var nogen der gik derfra uden et smil på læben :-D

Stedet var et rigtig fint sted , der var masser af plads og man kunne holde en lille pause i en sofagruppe , der var sodavand og kaffe til fri afbenyttelse.

Så ikke noget at sætte på pige , sted og gangbang.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilslutter mig Bakkely anmeldelse, Rigtig fint arrangement.

Hun er dæl'me lækker og tog sandelig godt imod, intet af klage over

Vi sjællandere er MEGET glade den unge dame tog herover, så vi også kunne få fornøjelsen.......KOM MEGET GERNE IGEN FRØKEN :):)

 

Til Bombrn......Vi var ca 10 vil jeg tro..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...