Landmanden 15 Skrevet 23. August, 2016 Hej venner. Jeg har længe læst om de thai piger der holder til i Vejle. Jeg søger en ung slank pige med store naturlige bryster. Gerne en der giver superfransk og en god hård massage. Sex skal være super gerne med god indlevelse fra pigen. Det vil også være dejligt hvis hun tog med i bad. Hvem ville i anbefale . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DEN GODE 11 Skrevet 23. August, 2016 Eide top thai masse Vardevej 20 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landmanden 15 Skrevet 23. August, 2016 Hej. Hvor gammel er Eive ca. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 23. August, 2016 Hop nu ned af traktoren og kom afsted. Om hun er 25 eller 35 er ligemeget. Det kan du alligevel ikke se. Top thai er et fint sted. Du kan ikke spørge dig til alt. Gør dig dine egne erfaringer og smid en anmeldelse herinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thormod66 68 Skrevet 23. August, 2016 Eive er i særklasse og skal besøges Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. August, 2016 Kan også bekræfte hendes dejlige naturlige bryster. Og god superfransk. 27-30 år er mit bud. Afsted og giv det en chance . Hun er sød. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg