Hop til indhold
dansk70

Diverse FKKs / clubs langs A1

Recommended Posts

Har fået nogle køreture mellem DK og Sydeuropa, der bringer mig langs A1 ned gennem Tyskland. Det har givet mig lidt erfaring med diverse klubber. Bortset fra disse klubber, ligger min eneste erfaring med FKK 6-7 år tilbage i Berlin, hvor jeg havde nogle få timer på Artemis, som dengang var en rigtigt flot, men også dyr klub at besøge. 

 

Første besøg på FKK Salome ved Bochum. Ankommer en fredag aften ved 21-tiden. Det viser sig hurtigt, at det er en stort set ren tyrkerklub, hvilket pigerne jeg snakker med også bekræfter. 
Giver 40 eur for at komme ind. Omklædningsrum er rigtigt fine, med separat sikkerhedsboks ved reception. Klubben er åbenbart no approach ved baren. Kigger mig lidt omkring og finder en lille sydeuropæisk langhåret pige. Viser sig at være bulgarsk og det handler hurtigt om at hun mener halv time er for kort. Lover mig guld og grønne skover, ender med at sige ja til en time. Sex er desværre meget maskin agtig og fransk med kondom så jeg vælger at gemme skud til senere. Hun giver mig lidt massage og jeg får så lov at slikke hende både bagfra og forfra. Efter hvad der nok nærmere er 40 minutter stopper vi og hun får sine 100 eur. 

Jeg overvejer en massage, med nøjes med lidt dampbad. Lidt mystisk indretning med sauna, pool lige op af baren. 

Jeg kigger på buffet, som ser ret kedelig ud og springer over. Drikker et par colaer istedet. 

Går lidt rundt og i TV rummet støder jeg på en rumænsk pige med store bryster og briller, som spørger om jeg er med på sjov. Det er jeg, da jeg havde planlagt en tur mere og så afsted. Da hun tager tøj og briller af, er hun en skønhed, som giver en rigtigt god gang GFE med fransk uden kondom. Virkelig sex så fuglene synger. Vi har en halv time, jeg skyder kanonen af og kører glad videre på min tur. 

Stedet er pænt, omend lidt lille. Pigerne er nok en tak under de andre FKK´er nedenfor, omend ganske OK. Der virker lidt kedeligt sådan en fredag aften. Rygning er i kabine udenfor. 

Pigerne koster 50 eur for halv time. 

 

Andet besøg er på Pauschalclub Münster. Ankommer ca. kl. 16. Klart mere rundown sted end FKK´erne. Jeg går lidt rundt og ender ovenpå til liveshow, hvor Evelyn inviterer mig op til fransk. Lidt grænseoverskridende at smide tøjet og lægge mig til rette, mens en anden mand kigger på, men han går ret hurtigt. Så får jeg en god gang fransk uden af Evelyn, som er en meget tynd østeuropæisk pige. Vælger dog at stoppe lige før udløsning, for at gemme til senere. 

Tager et hurtigt bad og får kontakt med en bulgarsk pige, der er lidt overvægtig og påstår hun er 27, men nok nærmere 35. Vi må vente 10 minutter på et rum. Hun er meget sød. Sex er meget maskinagtigt i starten, dog fransk uden, så jeg vælger at gemme udløsning igen til en anden. Det er som om det fik hende til at bløde op og vi har hyggelige 10-15 minutter med nus, kælen og hygge.

Tager et bad og en cola. Den næste stykke tid sker der ikke så meget i venterummet. Går lidt rundt, får lidt sol i haven, ser lidt fodbold i baren. Pigerne virker meget ligeglade - hygger med lidt stamkunder og i det hele taget ryger mange smøger og snakker. Ik specielt imødekommende. 

Lidt før jeg skal til at videre kommer en østeuropæisk lyshåret pige retur. Jeg sætter mig hos hende. Hun hedder Moni, er fra Litauen og vi går hurtigt på rum. Hun er meget imødekommende, starter ud med lækker GFE, rigtigt god fransk og rider mig til en fantastisk udløsning. Vi snakker lidt - hun fortæller hun har været der 3 år og ikke gider FKK pga. alkohol. 

Jeg går derfra med lidt ambivalent forhold. Fræk oplevelse med 3 kvinder på lidt over 2 timer for 100 eur, men samtidig klart mindre pæne kvinder end på FKK (Moni var klart pænest) og samtidig meget rundown og ik så imødekommende piger generelt. Liveshow delen var dog pirrende - kunne godt tiltale mig at prøve igen. 

 

Tredje besøg er på Living Room i Kaarst. Jeg ankommer en torsdag aften kl. ca. 21.30. De har ingen hæveautomat, så må gå på nærliggende hotel og hæve penge. Lidt skidt. Kommer ind, får rundvisning af en af pigerne og bliver klædt om. Går en runde og ser det hele. Her er approach tilladt, hvilket sker ret hurtigt. Jeg får en cola i baren og sætter mig. Ret hurtigt kommer en middelhøj lidt tæt pige hen. Kroatisk pige, med top, men ingen trusser. Jeg havde besluttet mig for hurtig tur på rum. Hun tilbyder både CIM og anal. Prisen er 50 for halv time, 25 for CIM og 50 for anal. Vi finder et rum. Hun giver en god GFE oplevelse, med lækker fransk hun rider mig, hvorefter hun rider mig analt, inden hun slikker mig til en udløsning. En god oplevelse (hun har været anmeldt herinde som en nikotinstinkende fed kroat - absolut slet ikke sådan jeg oplevede den tid jeg havde med hende. 

Jeg tager et bad, får lidt mad, som er ganske udmærket, en tur i boblebad, lidt ud i haven, som er stor og mulighed for at ligge ugenert. En tur i dampbad og så er jeg klar til anden runde. 
Bliver antastet af en russisk høj affarvet pige, som ikke lige er mig. Går lidt rundt, men kan ikke lige finde det jeg leder efter - en meget petit pige. Endelig er hun der - en mørk bulgarsk lille petite skønhed med langt mørkt hår. Kan ikke huske navnet. Vi snakker lidt, forsikrer mig om, at hun kysser og slikker uden. Så vi går på rum. Jeg er normalt en "one shot guy", men har samlet kræfter og med lidt GFE og lidt slikken er jeg kampklar igen. Vi tager den i de gængse stillinger, inden jeg beder hende slikke mig færdigt hvor jeg kommer i hendes mund og hun kysser mig bagefter - en fantasi der har rumsteret i mit hoved et stykke tid. Det gør hun til den store guldmedalje, så jeg efter et godt blæs, næsten er ved at kløjs i mine egne safter fra hendes mund bagefter. Meget frækt. (75 eur ialt)

Efter 2½ time og to skud er der ik mere at komme efter og jeg kører videre mod mit endelige mål. 

En rigtigt fin omend lidt lille klub. Mange gode faciliteter. Liv og glade dage med approach. Røg fra rygelokalet generer lidt baren, men ik mere end det er til at overleve. God mad, mange smukke piger. Helt klart min favorit af dem jeg har besøgt. 

 

Fjerde besøg er Acapulco, hvor jeg ankommer en mandag aften ved 22-tiden. Der sker intet på klubben - måske pga. EM semifinalen der er igang. Jeg giver kun 20 eur for entre, bliver klædt om i udmærkede forhold. Går lidt rundt og ser det hele. Et kæmpe sted, med mange piger, der keder sig bravt med de få mænd. Sker ikke meget i bar området med no approach politiken. Bar delen virker også lidt billigt med tank selv sodavand/øl fra maskiner i papkrus. 

Jeg kommer i kontakt med en slank russisk pige på 27. Vi finder et rum. Sex er lidt maskin agtigt med kondom under fransk. Vi kommer rundt i de forskellige stillinger, hvilket er ganske udmærket, men ik noget særligt, så jeg vælger at gemme mit skud. Det synes de er lidt weird kan jeg godt fornemme - åbenbart ik så tit at mændene har kontrol til det. Hun får 50 eur - tror kun det er 40 eur satsen er, men hendes nylonstrømper gik i stykker, så giver lidt ekstra. 

Får et bad, lidt sauna, lidt cola, går lidt rundt og leder efter pigen jeg gerne vil have, men finder ik rigtigt det jeg leder efter - en lidt curvy høj amazone agtig pige. Sætter mig i bar området og kigger rundt på pigerne. En fuld mand sætter sig ved siden af mig og begynder at snakke. 20 minutter senere bliver han fulgt ud, da han har tændt en smøg i no-smoking området. 

Jeg skal snart videre, da jeg har et stykke vej endnu, men kan stadig ikke beslutte mig. En ung slank pige med flotte runde bryster giver den gas med erotisk dansk og selv om jeg havde kig på en anden, klapper jeg hende over, da hun virkede mest energisk. Hun siger hun er 19 og fra Rumænien. Vi går på rum. Det bliver lige på med fransk uden. Ikke så meget GFE her. Vi kommer også rundt i de forskellige stillinger, men ret maskinatigt. Endelig skal jeg afslutte. Hun tilbyder ikke CIM, men tager 20 ekstra for at jeg skyder af ud over brysterne. Ikke noget speciel oplevelse. 
Jeg kører fra Acapulco med fornemmelse af, at det er et kæmpe flot sted, som køres meget billigt og oplevelsen bliver også derefter. 

 

Så mine erfaringer med FKK og clubs er at Living Room pga, prisen er kvalitetsmæssigt klart bedst af dem jeg har besøgt indtil videre. 

Min erfaring er også, at det er godt at sikre inden man går på rum, om pigen nu også giver fransk uden, kysser, tilbyder CIM o.lign. Det er nemlig absolut ikke alle der tilbyder det. 

 

Jeg har en tur hjem på onsdag igen, hvor jeg håber at have lidt mere tid end kun de 2-2½ time jeg hidtil har brugt. Skriver en beretning snart derefter. 

Hvis der er nogen der har tips eller gode ideer til steder jeg skal besøge med ovenstående i mente, så skriv endelig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
God beretning dansk70
 
Fint med flere klub besøg, dine beskrivelser af sted og piger, samt de sammenlignende betragtninger.
 
Tjk gerne dette site:
 
 
Samya går for at være det sikre kort, jeg har de gange jeg har besøgt klubben haft gode oplevelser.
 
LuderLunge og Mondial er to forskellige klubber, der på hver sin måde udgør et økonomisk godt valg, og vi var glade for at besøge begge klubber:
 
 
 
 
 
 
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
dansk70 skrev, for 8 timer siden:

Fjerde besøg er Acapulco, hvor jeg ankommer en mandag aften ved 22-tiden. Der sker intet på klubben - måske pga. EM semifinalen der er igang. Jeg giver kun 20 eur for entre, bliver klædt om i udmærkede forhold. Går lidt rundt og ser det hele. Et kæmpe sted, med mange piger, der keder sig bravt med de få mænd. Sker ikke meget i bar området med no approach politiken. Bar delen virker også lidt billigt med tank selv sodavand/øl fra maskiner i papkrus. 

Jeg synes det er dejligt at man ikke hele tiden bliver kontaktet af pigerne og man i fred og ro kan få lov og sidde og nyde synet af de dejlige piger spankulere rundt og drømme om sex med den ene og så den anden før man beslutter sig - vil man gerne kontaktes af pigerne, skal man bare gå ovenpå, hvor pigerne er mere fremme i skoene.

Jeg synes nu det er dejligt at man selv bare kan gå og tanke sodavand, fremfor at vente på betjening - øl, mener jeg nu du skal betale for, bortset fra når de tilbyder et vist antal gratis fadøl - og så bliver de skænket af personalet.

Men jeg kan forstå at du åbenbart altid kun har kort tid til rådighed og ikke har tid til at nyde en hel dag i klubberne og derfor måske er lidt for selektiv og ensporet i din udvælgelse af pigetyper ;-)

Skulle du en dag have god tid - og evt. brug for en overnatning kan denne club anbefales:

Men igen - man får mest sjov, hvis man selv er med på at live klubben lidt op ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa brødre

God anmeldelse dansk70 :-)

Nu kom rejse mig i forkøbet, men jeg ville også anbefale Freiercafe.com som følger godt med i området mht nyheder mm.

En idé er også at gå på Maps.google og zoome ind på området og skriv "Saunaclub" i søgefeltet så kommer de fleste frem. Google skriver også om andre lignende steder i bunden af søgeresultatet.

Hvis turen hjem ikke skal gå via A1 men derimod A2 er der også andre muligheder - tror at turen ikke er meget længere i km.

Jeg har selv meget focus på området Bielefels/Herford da jeg synes der sker en del der.

God fornøjelse :-)

Wegmann

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej  

Super  og brugbar anmeldelse.

Jeg skal selv ned i området omkring dusseldorf senere på året.

Prøv evt at kigge på den app der hedder  "freierverkehr" i play til android telefoner. Den angiver alle FKK klubber i afstand fra din nuværende position.

Tænker at den må være smart ved meget kørsel i Tyskland. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...