Hop til indhold
HG Wells

Advarsel: SidseJ er en hoaxer

Recommended Posts

Hej alle

Jeg har snakket lidt frem og tilbage med SidseJ. Hun var med på en fræk date, vi snakkede godt. Blev enige om en pris, og så kom den... "min tidligere sugardaddy plejer altid at sende mig 500 kr først, og resten efter vi er færdige...". Bum, så vidste jeg godt hvad klokken var slået, jeg googlede hendes billede - og det viste sig at være rippet fra en Shri Lankansk pige. Så stol ikke på hende.

Jeg kan ikke komme med et link, fordi hun nu har blokeret mig.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Citat: "Bum, så vidste jeg godt hvad klokken var slået, jeg googlede hendes billede - og det viste sig at være rippet fra en Shri Lankansk pige" 

 

Hvad i helvede er så meningen med, at et billede man uploader på sugardters er flere timer om at blive godkendt?

Hvis du kan google billedet og finde snyd med det, så burde sugardaters vel også - men det er måske bare for at få det hele til at virke mere gennemført end det er?

Så længe du betaler til den første, så kan de jo i teorien være fucking ligeglade med hvad du får ud af det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke kvinders billeder bliver tjekket ligesom de betalende mænd på Sugardaters. Jeg har meldt flere hvor kvinders profil billed ikke indeholder et ansigt. Som reglerne siger de skal. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

fotos bliver tjekket , jeg har fået en del tilbage igen som de kunne finde på nettet, så jeg tror også denne tråd er fup , bare en som

skal hævne sig på pigen over at blive afvist , som for tyk , grim og dårligt begavet

det sker hele tiden herinde og mange fortæller om møder de ikke har haft

Del dette indlæg


Link til indlæg
cokken skrev, for 12 timer siden:

har sendt en anmeldelse til dem og hende også

Du tror tråden er fup, bare en der skal hævne sig og alligevel har du anmeldt pigen?

Det giver da ikke rigtigt mening, nu går du jo bare den tykke, grimme og dårligt begavede mands ærinde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

HG Wells skrev, for 15 timer siden:

Hej alle

Jeg har snakket lidt frem og tilbage med SidseJ. Hun var med på en fræk date, vi snakkede godt. Blev enige om en pris, og så kom den... "min tidligere sugardaddy plejer altid at sende mig 500 kr først, og resten efter vi er færdige...". Bum, så vidste jeg godt hvad klokken var slået, jeg googlede hendes billede - og det viste sig at være rippet fra en Shri Lankansk pige. Så stol ikke på hende.

Jeg kan ikke komme med et link, fordi hun nu har blokeret mig.

 

 

Kan du sende det link, der hvor du har fundet hendes biled? Skriver med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest onceuponatime

Der er helt sikkert andre regler for kvinders billeder , har fået afvist masser af billeder , fordi de f.eks har været brugt på facebook ...

mens jeg har erfaret at kvinder kan få alt muligt lort godkendt....der er jo penge i lortet , jo flere kønne kvindelige modeller , jo flere mænd får de til at oprette betalende profiler ...derfor er de mere large over for de kvindelige profiler...

bare min mening....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest onceuponatime

Synes generelt du har nogle meget underlige meninger og holdninger ....Cokken ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, den ‎22‎-‎08‎-‎2016 at 19:10:

Hej alle

Jeg har snakket lidt frem og tilbage med SidseJ. Hun var med på en fræk date, vi snakkede godt. Blev enige om en pris, og så kom den... "min tidligere sugardaddy plejer altid at sende mig 500 kr først, og resten efter vi er færdige...". Bum, så vidste jeg godt hvad klokken var slået, jeg googlede hendes billede - og det viste sig at være rippet fra en Shri Lankansk pige. Så stol ikke på hende.

Jeg kan ikke komme med et link, fordi hun nu har blokeret mig.

 

 

Havde du det link hvor du fandt billedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 9 timer siden:

Hvorfor skriver man det så ikke lige ud på et klart dansk?

Enig. Verden er af lave!.

KF. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

SidseJ er en af de mange svindlere. Bad også mig om 500 forud. Alle der beder om betaling forud anmelder jeg til sugardaters som svindlere.

Kan se at der dagligt bliver oprettet nye falske profiler med det ene formål at narre penge fra uerfarne sugardaddys. Simpelthen systematisk svindel.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hey. Jeg har ikke længere det link hvor jeg fandt hendes billede på, men det var ikke svært at finde. Download det, lav en google image search på bilæedet - så står der godt nok at billedet ikke kan findes i andre størrelser, men lidt længere nede dukkede en håndfuld twitter konti op, hvor billedet boede på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er svindlere på ED, men næsten alle er kønne og dejlige piger måske 98% Ud af dem er der nogle proff. men kører de det på ærligt og sober plan er det vel ok. Jeg syntes det er ok at nogle profiler ikke har ansigtsfoto på, dog mener jeg at pigerne bør skrive om højde og størrelse. Seriøse mænd vil da også skrive til dem uden foto. 97% af alle mænd er gode og pæne mænd, men der er desværre nogen som ikke helt udviser respekt for pigerne.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...