Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er helt grøn i Thaiuniverset. Kan nogen hjælpe med oplysninger om thaiklinikker, som tilbyder megafransk alene? Altså ingen massage, blot blow med afslutning i munden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blow lover skrev, for 19 minutter siden:

Tak. Men er der ikke andre?

 

Blowjobs er noget Thaipiger generelt ikke bryder sig om.  De er mest til handjobs.  Men der er selvfølgelig nok undtagelser, jeg kender dem bare ikke. Generelt kan Thai klinikker bedst lide at være kendt for massage, med happy end (svensk).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

Mig bekendt er det svært at finde et Thai sted der ikke tilbyder alt, så længe pengene følger med!

Kvaliteten har somregl ingen nedre grænse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blow lover skrev, for 21 timer siden:

Tak. Men er der ikke andre?

Du går ikke forgæves hos pigerne i Brøndby - de holder superklasse!!

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thaien i Turresensgade. 

Det er dog til at få megafransk flere steder efter massage. 

Personligt syntes jeg dog at de fleste thaipigers blow evner er begrænset, så ville normalt ikke besøge en klinik bare for blow. De har jo også en noget højere pris, inden de er færdige;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet på Ørnevej reklamerer jævnligt med at en af pigerne sælger en gang megafransk for 500. Har set en dårlig/trist anmeldelse ....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, der er enkelte undtagelser.

Bossen ved Sabai Sabai i Ishøj giver et glimrende blowjob. Jeg ved ikke, hvad hun kalder sig lige nu, men tidligere var det Modd.

Hun har haft Sallingvej 64 og før det Jyllingevej 77 (der hvor man nu kan få numsen "varmet")

Mons65

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, for 5 timer siden:

Har endnu ikke mødt en Thaipige der var god til at give et blow.

Jeg har mødt flere thai'er der er rigtigt gode til blow og har til gengæld mødt mange europæiske kvinder der ikke aner hvordan den skal behandles - deribland nogle ofte roste herinde.

Så den slags kategoriseringer giver ingen mening.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry venner.

Jeg har forvekslet bossen hos Sabai i Ishøj.med en anden.

Kan ikke svare for kvaliteten hos Sabai, da jeg Ikke har været der.

Mons65

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mons65 skrev, for 24 minutter siden:

Sorry venner.

Jeg har forvekslet bossen hos Sabai i Ishøj.med en anden.

Kan ikke svare for kvaliteten hos Sabai, da jeg Ikke har været der.

Mons65

Du er tilgivet. Efter et glimrende blow bliver man jo nemt lidt rundtosset ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 23 timer siden:

Jeg har mødt flere thai'er der er rigtigt gode til blow og har til gengæld mødt mange europæiske kvinder der ikke aner hvordan den skal behandles - deribland nogle ofte roste herinde.

Så den slags kategoriseringer giver ingen mening.

 

 

Livet kan FØLES lettere, hvis man deler mennesker op i 'gode' og 'mindre gode' på baggrund af deres udseende, herkomst eller religion.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 31. aug. 2016 at 15:09:

Jeg har mødt flere thai'er der er rigtigt gode til blow og har til gengæld mødt mange europæiske kvinder der ikke aner hvordan den skal behandles - deribland nogle ofte roste herinde.

Så den slags kategoriseringer giver ingen mening.

 

 

Nu har jeg ikke fået BJ af samtlige 35 millioner Thaikvinder. Så jeg hverken generaliserer eller kategorisere Til gengæld kan jeg fortælle at ingen af  de Thai piger eg har været sammen med har været gode til det. Og det var egentlig bare det jeg sagde. Og hvis jeg sammenligner med andre kvinder jeg har været sammen med giver det ganske god mening det jeg sagde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, for 16 timer siden:

Nu har jeg ikke fået BJ af samtlige 35 millioner Thaikvinder. Så jeg hverken generaliserer eller kategorisere Til gengæld kan jeg fortælle at ingen af  de Thai piger eg har været sammen med har været gode til det. Og det var egentlig bare det jeg sagde. Og hvis jeg sammenligner med andre kvinder jeg har været sammen med giver det ganske god mening det jeg sagde.

Du må op på hesten igen.

Jeg har mødt masser af thai´er i DK som leverer et endog særdeles kompetent blowjob.

Men selvfølgelig også nogen, som overhovedet ikke kan finde ud af det. Sådan er det vel med alle nationaliteter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...