Hop til indhold

Recommended Posts

Hej. Jeg har planlagt en tur til Bangkok om ikke så længe og har læst lidt forskelligt om byens blowjob barer. Det lyder jo som et fascinerende koncept, som bestemt skal opleves. Anmeldelser skal jeg nok skrive, når jeg er tilbage. Men jeg vil da lige høre, om nogle af d'herrer herinde har erfaringer med dem, som de har lyst til at dele. Det vil jeg være taknemmelig for.

Derudover modtages gerne forslag til, hvor man finde unge, smukke thaipiger, der ikke et gogo dansere, men nok freelancers. På forhånd mange tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan desværre ikke hjælpe, men jeg ser frem til at læse din anmeldelse, og håber at nogle kan komme med nogle gode input til din tur.

Det er altid opløftende med efterlysninger, hvor der stilles en anmeldelse i udsigt efterfølgende.

God tur

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

På Sukhumvit Soi 8

Gå ned af gaden og en af de første sidegader til højre ligger Lolitas hvis du forsætter forbi og rundt om hjørnet ligger endnu et sted Kasalong.

 

Sukhumvit Soi 10 Lollipop

en smule ned af gaden og på venstre hånd lidt inde i en gård.

 

Sukhumvit Soi 14 Soms Heaven

Første gade på højre hånd og 50m ned af gaden.

 

Sukhumvit Soi 7-1

Der lå DrBjs men har skiftet navn til Chrome eller Woodman noget i den stil og skulle være genåbnet.

 

Det er dem jeg lige kan huske :D

Det er hvad det er lidt sleazy med ikke de altid de kønneste piger man vælger sin udkårende og går ovenpå hvor der er båse der er adskilt af gardiner og hvis der er andre kan man ikke undgå at høre med men har kun været ude for det et par gange, damen ned på knæ og på arbejde slutter med CIM og prisen er ca 800 baht. Jeg er stor fan af konceptet ;)

 

Freelancers har jeg ikke meget styr på men Sukhumvit Soi 4 udenfor Nana plejer der altid at være gang i den om aftenen specielt efter 23'tiden men er begyndt at være mange LBs 

Thermea skulle være et godt sted i øjeblikket sent om aftenen ved 22-01 tiden skulle være bedst og er en institution i BKK men har aldrig været der google det "Thermae Bangkok" 

"It's in the basement of the ruamchit(sp) hotel. It's between nana and asoke bts, on the odd numbered side of the street.
Not far from Soi Cowboy. You'll smell the clam from 100 meters away. Wall to wall ladies, and no problem for falangs."

Glem Beergarden på Soi 7 er mest lidt ældre damer ellers kender jeg ikke rigtig andre steder har som regel kun en enkelt dag i Bangkok så ikke tid til så meget ;) Der er de forskellige barer omkring Soi 4 og Soi 7 som er åbent i dagtimerne hvor man kan være heldig men der er bar fine.

 

 

 

 

 

 

Redigeret af spaceman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spaceman, mange tak for god info :) Jeg er med på, at blow bars er lidt sleazy, men det tiltaler mig faktisk ;) Og at det altid er med CIM gør jo ikke oplevelsen dårligere. Og til 800 bath (godt 150 kroner) kan man jo få råd til at besøge den alle sammen. Jeg har også læst, at det ikke altid er de yngste og kønneste piger, der arbejder sådanne steder, selvom man vist kan kan være heldig at finde en ung, smuk pige.

Mht unge freelancers, så tror jeg, du har ret i, at parkeringspladsen foran Nana Hotel er et godt sted. Det tyder diverse youtube-videor også på. Unge, smukke piger ser der ud til at være mange af her. Så det skal tjekkes ud og prøves!

Thermae har jeg også læst om, men synes det bliver beskrevet som et sted med rigtig mange japanske kunder. Og dem foretrækker thai-freelancers åbenbart. Noget med at japanerne er 4-4-4 ;) De betaler uden brok 4000 bath for short time, de har kun 4 tommer mellem benene og kommer efter 4 minutter :) Synes jeg sgu er ret sjovt! Men stedet skal da tjekkes ud, og så må vi se. Mon ikke også man skal prøve en soapy og se, om det er noget.

Jeg har booket et hotel, der hedder Phachara Suites Hotel, som ligger mellem soi 4 og 6 - kun et par hundrede meter fra Nana og Nana Hotel. Og kun 100 meter fra blowjob barerne Lolitas og Kasalong. Rimelig centralt, så jeg glæder mig bare som en lille dreng :) 

Har dog aldrig været i Bangkok før, alle alle gode råd om byen - både om natteliv og andet er meget velkomment! Og anmeldelser skal jeg nok skrive - gode og udførlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har boet i Thailand en årrække men har det sidste års tid været hjemme men vender tilbage et par måneder i september og igen til januar for at finde ud af hvor fremtiden skal være. Da jeg boede i Thailand rejste jeg en del og var igennem Bangkok 3-4 gange om året hvor jeg havde en dag eller 3.

Jeg er selv stor fan af BJ barerne og de er åben i dag timer så man kan få sig en middagsguffer eller lige fået taget det værste tryk inden man går ud om aftenen.

Jeg er fan af Nana området i stedet for Soi Cowboy men det er smag og behag og området omkring Soi 4 og på den anden side af gaden er hvor det sker der er uendelige muligheder, jeg følger stadig med hvad der sker i Bangkok og med hensyn til Thermae så var det som du beskriver med hensyn til japanere men har ændret sig. 

Nana der er en del aggressive LBs men et smil og et "jeg er ikke interesseret" og det er som regel det og jeg synes det er et fedt sted, Rainbow barerne er altid en syn for guderne og Billboards skulle være et af det bedste steder i øjeblikket men det kan ændre sig i næste uge.

Et par råd lad være med at drikke dig for stiv og vær strict med lady drinks hvis man stør sig om med dem bliver det hurtigt dyrt, husk det er dig der er kunden og en betyder en selv om hendes veninde er sød.

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er men der er også en del diskoteker i området og det er pick up steder og du er ikke i tvivl om pigerne er til leje eller ej, et smil og et vink til dem og du finder hurtig ud af om der er en chance.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du går til venstre når du går ud af Phachara Suites Hotel så har du præcis 210 meter ned til Kasalong :-D som jeg klart vil foretrække  da Lolitas er for slidt.

Lolipop i soi 10 er også fin det er den 1.subsoi på ve. hånd i soi 10  du kan også gå lidt længere frem og tage den næste subsoi  så går du i en slynge tilbage og det er en bedre vinkel at betragte pigerne fra. Dr. Bj i soi 7/1 er også ok rent og pænt men lidt for klinisk og professionelt.

Thermae er ikke et BJ sted men pick up sted for freelancers

Del dette indlæg


Link til indlæg

PS:

Hvis du er til et halvoffentligt blow midt i baren så er der mulighed for det her : Siamese Twins bar in Sukhumvit Soi 23  ligger30 - 50 meternede på ve. hånd når du kommer fra Sukhumvit

Del dette indlæg


Link til indlæg

Herlig info, tusind tak :) Jeg er i slutningen af 40'erne, så deciderede diskoteket gider jeg nok ikke. Men et sted som Thermae, som du (spaceman) anbefaler, lyder bestemt som et sted, der skal opleves. Du mener, det er det bedste pick up sted? Eller er der gode alternativer?

Og tak for rådet om ikke at drikke mig for stiv. Det vil jeg ikke gøre, bare lige en anelse småsnaldret, for lige at tage nerverne. Hvor kan men regne med at prisniveauet ligger hos de unge og smukkeste af freelancerne? Her tænker jeg måske 3-4 timer med to pops ;) Og hvordan ligger det typisk med kys og blow uden kondom? Er det som regel noget, de tilbyder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Powerpoint, tak for rådet om Kasalong. Har faktisk også kun læst godt om den på nettet (engelske sites). Har du erfaring med nogle af de andre blowjobs bars?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blows alene siger mig ikke rigtig noget, men det er sjovt at have prøvet det forskellige steder men i bund og grund er det meget ensformigt.

Thermae er i den dyre ende for pick ups. Så er Gulliver soi 5 eller Biergarten soi 7 meget bedre.

Jeg foretrækker at gå på Bangkok Beat  hvor der er live music hver aften og masser af freelancers. Ligger på hø. hånd i soi 7/1 ca 100 m. nede af gaden.

Har stadig en fast veninde derfra som besøger mig når jeg er i BKK. Det har varet 7 år nu også selv om hun i mellemtiden er blevet gift med en australier på 68 år, hun er selv lige fyldt 40 men som hun siger : He can't get it up .

Man kan finde nogle rigtig fine barpiger og husk på de kan identificeres hvis der er problemer det kan freelancers ikke. Jeg har haft mange fantastiske oplevelser med dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker ydmygt for de gode forslag.  Der bliver nok at se til, når jeg kommer til Bangkok!

Hvordan ser det ud med prisniveauet på freelancers og barpiget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Wood i sidste uge. Det var ikke specielt godt - lidt snusket. Prisen var vist 1.000 baht. Jeg kommer ikke igen hos dem.

Prisen på barer aftaler du direkte med pigerne selv - 1.000 til 2.500 baht. Herudover er der en barfine. Den ligger typisk omkring 500 baht.
Jeg oplevede et enkelt sted (ved Soi Cowboy og ved udvalgte piger på Sharks) at barfine kunne være helt op til 1.500 baht.

God tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder til at du kommer til at få en fed tur..

hvor længe skal du være i BKK, jeg kommer selv derned ugen efter dig, og regner med at bo på samme hotel....

Har været der mange gange, og kan klart anbefale Kasalong som andre også gør, og Freelance ved Nana er lidt et sit and wait ting, for det kan være meget ringe på nogen tidspunkter, og 10 min senere er det svært at vælge... men jagten efter en lækker GP er også mange gange vildt fed....

rigtig god tur..

Redigeret af denmarkth

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber i hvert fald, den bliver god. Har store forventninger efter at have læst meget om mulighederne! Og er faktisk enig med dig i, at jagten på den helt rigtige GP er en stor del af fornøjelsen. Den følelse, man har i maven mens man leder, den gør, at man virkelig føler sig levende.

Jeg rejser hjem 15. november. Hvor er du i Bangkok? Kunne da være vildt hyggeligt at mødes!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...