Hop til indhold

Recommended Posts

Bagger skrev, for 8 timer siden:

Hejsa

Jeg er nysgerrig på om det stemmer nogenlunde med den skrevne alder? Det er jo svært at bedømme ud fra bilderne, som jo må vær photoshoppet eftersom de nævnte tatoveringer heller ikke ses.

og ved I om hun er en erfaren pige?

http://seductiongirls.dk/pigerne/isabella/

 

Hvad Isabellas alder angår kan hun måske være i begyndelsen af 30'erne. - Og- ja, Hun er bestemt en erfaren pige - "på den gode måde" som man siger.

 

(Skrevet 18. juni 2016)

Besluttede at jeg ville besøge Isabella. Jeg havde nogen tid fulgt med i, hvilke piger der skal deltage i juli måneds sexparti i år. Nogle af dem kender jeg, og dem jeg ikke kendte før, ville jeg lige tjekke ud. - Jeg søgte her på Eroguide på isabellas navn, og det undrede mig, at der ikke rigtig var nogen anmeldelser. - Lidt spørgsmål hvorvidt hun kysser. Jeg kan sige med det samme, at da hun kom ind ad døren, gik hun direkte hen til mig og kyssede godt og grundigt - og de kys gentog vi jævnligt under samværet. 

Isabella er en køn pige, synes jeg. Hun er ikke slank, men bestemt heller ikke for rund. Hun har "krop" - den krop er dejlig at se på og holde om. Hun har nogle flotte runde bryster - for længe siden forstørrede - men lækre at tage fat i - man må tage fat i dem. Jeg har stadig grebet i fingrene. Hun er glatbarberet mellem benene, men man kan ane behåringen, hvis man med hånden kører "imod retningen". - Vi hyggede os med at tale om isabellas kusse og om hendes bryster, - I øvrigt - jeg kommer i tanker om, at hendes fisse fremstår glat uden markante kønslæber - hverken ydre eller indre. (for et par uger siden besøgte jeg Zenia - samme årsag - hun skal også sprede ben til sommerfesten. Zenia og jeg kiggede på hendes indre kønslæber, som er markante - noget dejligt "krøl" man kan sidde og lege og fingerere med - og slikke på. Zenia nævnte selv, at hun satte pris på dem - mange mænd kunne godt lide at lege med hendes kønslæber.) - Nå- det var Isabella, vi kom fra - Men der er jo så mange lækre tøser i huset.

Vi krammede, vi slikkede 69, Isabella red mig, jeg lagde mig over hende og kneppede igennem. - Imedens holdt Isabella øjenkontakt - bortset fra når vi kyssede - . Hendes dejlige ansigt husker jeg. Jeg blev nok lidt småforelsket i hende. Ja, bare rolig - I må gerne låne hende. Jeg vil elske, hvis min beskrivelse vil medføre, at et par flere af jer finder ud til hende for at nyde hende så dybt som jeg nød hende. Jeg følte mig lidt "flyvende".

Ja, Carolina har jeg besøgt flere gange, og Michella (snæver fisse) husker jeg fra en fest for nogle år siden. Så mangler jeg bare Shakira - hun ser også interessant ud.

---   Ny tilføjelse 21/8: Shakira skal - om alt går vel - ordnes i næste uge. Derefter kan Isabella og Carolina meget vel stå for tur igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...